Kahvi kirjoitti: Olen lueskellut Syksyn kolumneja netissä ja varsin osaava tapaus hän tuntuu olevan, joskaan ei yllä ihan sille kansantajuistamisen asteelle kuin kolleegansa Valtaoja, mutta kuitenkin. Joskus välillä olen kyllä hetkeksi pysähtynyt miettimään, että onko Räsänen mies vai nainen, mutta skipannut pohdintani merkityksettöminä - nytpä selvisi tuokin pieni detalji.
huu kirjoitti:Hermes kirjoitti:huu kirjoitti:Mutta, mutta sinulla on uskosi ja minulla mainitsemani tutkimus.
Ei kai toinen nimesi ole "haa"?
Siirryit siis henkilöpuolelle. Halveksittava käänne.
huu kirjoitti:Kahvi kirjoitti: Olen lueskellut Syksyn kolumneja netissä ja varsin osaava tapaus hän tuntuu olevan, joskaan ei yllä ihan sille kansantajuistamisen asteelle kuin kolleegansa Valtaoja, mutta kuitenkin. Joskus välillä olen kyllä hetkeksi pysähtynyt miettimään, että onko Räsänen mies vai nainen, mutta skipannut pohdintani merkityksettöminä - nytpä selvisi tuokin pieni detalji.
Syksyn kollega on Kari Enqvist. Valtaoja on tähtitieteilijä.
Sanoma Oy:n suosioon Syksy pääsi ehdotettuaan Israelin eristämistä tiedemaailmassa muinoisen Etelä-Afrikka-mallin mukaan sekä asettumalla täysin terroriorganisatio Hamasin kannalle Palestiina-konfliktissa.
(korjattu yksi kirjain isoiseksi).
Lisäys klo 14:35
huu quit.
Kahvi kirjoitti:huu kirjoitti:Kahvi kirjoitti: Olen lueskellut Syksyn kolumneja netissä ja varsin osaava tapaus hän tuntuu olevan, joskaan ei yllä ihan sille kansantajuistamisen asteelle kuin kolleegansa Valtaoja, mutta kuitenkin. Joskus välillä olen kyllä hetkeksi pysähtynyt miettimään, että onko Räsänen mies vai nainen, mutta skipannut pohdintani merkityksettöminä - nytpä selvisi tuokin pieni detalji.
Syksyn kollega on Kari Enqvist. Valtaoja on tähtitieteilijä.
Sanoma Oy:n suosioon Syksy pääsi ehdotettuaan Israelin eristämistä tiedemaailmassa muinoisen Etelä-Afrikka-mallin mukaan sekä asettumalla täysin terroriorganisatio Hamasin kannalle Palestiina-konfliktissa.
(korjattu yksi kirjain isoiseksi).
Lisäys klo 14:35
huu quit.
Kiitos tarkennuksesta!
Joo vähän jyrkiltä nuo Syksyn mielipiteet tuntuvat tähtitieteilyn ulkopuolella, mutta en ole välittänyt niistä kun minua kiinnostaa tuo kosmos kaikkine kummallisuuksineen.
http://www.hs.fi/kuukausiliite/Syksy+R% ... 541?sivu=4Siksi hän [Syksy Räsänen] käy palestiinalaisten oikeuksia ajavan ICAHD-järjestön kanssa uudelleenrakentamassa taloja, joita Israel on tuhonnut siirtokunnissaan. Gazan tilanteen taas kärjistyttyä heinäkuussa hän oli puhumassa mielenosoituksessa Eduskuntatalon edessä.
Ja siksi hän lahjoittaa joka vuosi 40–50 prosenttia tuloistaan erilaisille järjestöille, esimerkiksi Israelin ja Palestiinan konfliktia seuraavalle verkkomedialle ja Wikileaksille.
Kahvi kirjoitti:Tuon -haa liitteen voisit poistaa huu'n nimimerkistä, se kun saa sinut vaikuttamaan melko typerältä.
Psykopatologia kirjoitti:Saa. - Mutta miten olet voinut saada 5+:n, kun nyt kirjoitat tuollaista sörsseliä?
Hermes kirjoitti:Siellä 1971 tehdyssä tutkimuksessa siis paljastuu, että sitten kun tänne tulee alieneita, niin ihmiset viimeinkin ymmärtävät, että eihän jumalaakaan ole, ja sitten ne ihmiset juoksevat sekopäisinä ympäriinsä? Tai siis, vielä sekopäisempina kuin nyt? Se on ollut varmaankin tosi kattava tutkimus. Nykyiset tavalliset tutkijat eivät oikein osaa päättää, että onko joku mt-lääke hyvä vai huono. Sitten vuona 1971 on jo NASA:n tutkimuksissa päätelty, mitä tapahtuu sitten kun tänne tulee vierailijoita toisista galakseista.
huu kirjoitti:Hermes kirjoitti:Siellä 1971 tehdyssä tutkimuksessa siis paljastuu, että sitten kun tänne tulee alieneita, niin ihmiset viimeinkin ymmärtävät, että eihän jumalaakaan ole, ja sitten ne ihmiset juoksevat sekopäisinä ympäriinsä? Tai siis, vielä sekopäisempina kuin nyt? Se on ollut varmaankin tosi kattava tutkimus. Nykyiset tavalliset tutkijat eivät oikein osaa päättää, että onko joku mt-lääke hyvä vai huono. Sitten vuona 1971 on jo NASA:n tutkimuksissa päätelty, mitä tapahtuu sitten kun tänne tulee vierailijoita toisista galakseista.
Höpötät paskaa. Katso tarkemmin mitä kirjoitin.
Hermes kirjoitti:huu kirjoitti:Hermes kirjoitti:Siellä 1971 tehdyssä tutkimuksessa siis paljastuu, että sitten kun tänne tulee alieneita, niin ihmiset viimeinkin ymmärtävät, että eihän jumalaakaan ole, ja sitten ne ihmiset juoksevat sekopäisinä ympäriinsä? Tai siis, vielä sekopäisempina kuin nyt? Se on ollut varmaankin tosi kattava tutkimus. Nykyiset tavalliset tutkijat eivät oikein osaa päättää, että onko joku mt-lääke hyvä vai huono. Sitten vuona 1971 on jo NASA:n tutkimuksissa päätelty, mitä tapahtuu sitten kun tänne tulee vierailijoita toisista galakseista.
Höpötät paskaa. Katso tarkemmin mitä kirjoitin.
Voitko selittää tarkemmin, että millä tavalla olin väärässä tuossa tulkinnassa?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa