Puolet Hgissä syntyneistä pakanoita

Re: Puolet Hgissä syntyneistä pakanoita

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.08.2014 10:51

Psykopatologia kirjoitti:Siis miten vastaat?

Miten vastaan mihin?
Mielestäni olen jo vastannut, ja mielestäni asia oli selvä jo aiemman vastaukseni perusteella.

Mutta jos se kuitenkin on vielä jäänyt epäselväksi, kerrataan:

1. Mihin kysymykseen olen joutunut Kahville vastaamaan useita kertoja.
Vastaus: Viittasin kysymykseen, "Oliko oikein, että Kiesi sai potkut".
2. Mitä lauseita Kahvi on laittanut minun suuhuni.
Vastaus: Mm. sen, että minä olen sanonut olleen oikein, että Kiesi sai potkut mielipiteensä vuoksi.
En myöskään ole sanonut Tristania raivohulluksi kusipääksi, nekin olivat sinun sanojasi.
Myös ketjussa viewtopic.php?f=16&t=12594&start=60 on esimerkkejä sinun tavastasi tunkea minun suuhuni lauseita ja sanoja joita en ole koskaan sanonut.

Onko vielä jotakin epäselvää?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.08.2014 11:56

saara kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:trisse inttää, että olet raatelulammas-nimimerkki tai hänen johdannaisensa.
Tämä on kiusannut häntä.
Kaivoin entisiä ketjuja esiin mm raatelulammasta anni huttilaa ymym käsitteleviä, se ihminenhän on henkisesti jonkun narsistin tai sosiopaatin tasolla, näköjään savustettu ulos moneltakin saitilta. Todella törkeää että minua edes verrataan moiseen psykopaattiin. Trisse sulle sen verran vaan tästä että älä jaksa elätellä niita ä nurjautuneita fantasioitasi, toivon todella, että tämä on vihoviimeinen kerta jolloin minun täytyy lukea tuota paskaa!

Voiko todella muutaman palstalle kirjoitetun viestin perusteella väittää, että joku olisi narsisti, sosiopaatti tai psykopaatti?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 12:06

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Siis miten vastaat?

Miten vastaan mihin?
Mielestäni olen jo vastannut, ja mielestäni asia oli selvä jo aiemman vastaukseni perusteella.

Mutta jos se kuitenkin on vielä jäänyt epäselväksi, kerrataan:

Vastaus: Mm. sen, että minä olen sanonut olleen oikein, että Kiesi sai potkut mielipiteensä vuoksi.
En myöskään ole sanonut Tristania raivohulluksi kusipääksi, nekin olivat sinun sanojasi.
Myös ketjussa viewtopic.php?f=16&t=12594&start=60 on esimerkkejä sinun tavastasi tunkea minun suuhuni lauseita ja sanoja joita en ole koskaan sanonut.

Onko vielä jotakin epäselvää?

Joo ei ole minulla ollutkaan epäselvää. Kun tapanasi on vastata kysyttyyn kysymykseen "vähän sinne päin", niin onko tuo kumma että joutuu uudestaan (ja uudestaan) kysymään samaa asiaa uudestaan - ja sitten sinä tunnut tuohtuvan siitä, niinkuin kävi nytkin. Ja lisäät ikäänkuin "roiskien" lisää höttöä viesteihisi, niinkuin nyt tuo raivohullu-asia (josta en ole koskaan väittänytkään sinun sanoneen/kirjoittaneen noin).

Ps. Tuo linkki vie minulla "Santran lepotuoli" -ketjun sivun 7 alkuun, jossa ensimmäisenä viestinä on PP:n kaksisanainen kysymys. Eipä tämäkään roiskaisu selventänyt mitä yrität sanoa.

Eli jos mielestäsi hyvän keskustelupalstakirjoittajan ominaisuuksia ovat näkemyksiensä ja mielipiteidensä perustelu, sekä vastaaminen hänelle esitettyihin kysymyksiin, sinulla on Kyllästynyt hyvä vielä minusta pitkä matka hyväksi keskustelupalstakirjoittajaksi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.08.2014 12:57

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Onko vielä jotakin epäselvää?

Joo ei ole minulla ollutkaan epäselvää...

Kyselit siis vain kiusataksesi/vittuillaksesi, vaikka asiassa ei ollut sinulle mitään epäselvää.
Kahvi kirjoitti:... Kun tapanasi on vastata kysyttyyn kysymykseen "vähän sinne päin", niin onko tuo kumma että joutuu uudestaan (ja uudestaan) kysymään samaa asiaa uudestaan - ja sitten sinä tunnut tuohtuvan siitä, niinkuin kävi nytkin...

Olen Kiesin potkut -kysymykseenkin vastannut varmaan parikymmentä kertaa, ja silti sinä olet sekä kysynyt asiaa uudelleen että väittänyt minun sanoneen siitä sellaista mitä en ole koskaan sanonut.
Kahvi kirjoitti:... Ja lisäät ikäänkuin "roiskien" lisää höttöä viesteihisi, niinkuin nyt tuo raivohullu-asia (josta en ole koskaan väittänytkään sinun sanoneen/kirjoittaneen noin)...

Kyllä olet. Sinä väitit minun sanoneen (sic) Tristania raivohulluksi kusipääksi, vaikka kyse oli sinun minun suuhuni tunkemasta lauseesta.
Kahvi kirjoitti:... Ps. Tuo linkki vie minulla "Santran lepotuoli" -ketjun sivun 7 alkuun, jossa ensimmäisenä viestinä on PP:n kaksisanainen kysymys. Eipä tämäkään roiskaisu selventänyt mitä yrität sanoa...

Esitit tuossa ketjussa, että sen varalta, että minä kysyn "missä muka?" - sinun on syytä puuttua asiaan jo ennalta; tunget siis suuhuni sanoja joita en ole sanonut. Silkkaa riidanhaastamista ja provosointia sinulta, kuten niin kovin usein minuun liittyvät viestisi ovat, ja mm. tämä, jossa myös tunget suuhuni sanoja joita en ole sanonut:

viewtopic.php?f=16&t=11916&start=160

Kahvi 22.4.2014
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Totuuden kertominen voi olla kiusaamista riippuen asiayhteydestä. Esim. jos yläasteella on huomattavan ylipainoinen nuori jota muut kutsuvat läskiksi niin se kai luetaan ilmiselväksi kiusaamiseksi..?

Tuo pitää paikkaansa, mutta jos nuori sitkeästi väittää olevansa hoikka, eikö silloin hänet pitäisi ohjata ravitsemusterapeutille joka antaisi hänelle realistisemman kuvan hänen kehostaan.

Minusta tässä on kysymys ollut siitä, että Kyllästynyt on toistuvasti haukkunut Trisseä "läskiksi" eikä ole millään muotoa neuvonut, ohjeistanut tahi auttanut häntä "läskiydestään" eroon - pikemminkin minusta on ollut niin, että kaikki ilmoitukset työnhausta, halusta päästä hoitoon yms on dissattu ja todettu tilanteen olevan millon väärin kunniallisia veronmaksajia kohtaan, milloin Janne Pöyhtärin moderontilinja kivistää tahi jollakulla on epäilyttävät motiivit omille mielipiteilleen tms.

Kilvenkiillottajista puhumattakaan.

Kahvi kirjoitti:... Eli jos mielestäsi hyvän keskustelupalstakirjoittajan ominaisuuksia ovat näkemyksiensä ja mielipiteidensä perustelu, sekä vastaaminen hänelle esitettyihin kysymyksiin, sinulla on Kyllästynyt hyvä vielä minusta pitkä matka hyväksi keskustelupalstakirjoittajaksi.

Valitettavasti on, muttei onneksi ei sellainen maratoni kuin sinulla on:

Kahvi 22.4. klo 23:21
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Niin en minäkään näe muita vaihtoehtoja kuin vain nuo kaksi, mutta kumman kannalle kallistut?

Jälkimmäinen vaihtoehto.

Trisse on siis mielestäsi välillä raivohullu kusipää ja sinä olet mulkku naiseksi. Toinen on mielestäsi faktisesti totta ja toinen taas jonkun kummallisen muka-agendani, antipatiani tai ojassa kylpevän lehmän aikaansaamaa vääristynyttä näkemystä tms. Samassa lauseessa samalta kirjoittajalta; alkaa vaikuttamaan minusta enemmän kuin hieman siltä, että juuri Kyllästyneen oma agenda tai mikälie idee fix-lehmä vaikuttaa vahvasti siihen, että mikä on milloinkin faktaa ja mikä ei.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.08.2014 13:07

(- -)
(- -)
(- -)

Noin Kyllästynyt ei ole sanonut, mutta silti on vastaamatta Kahvin yllä oleva hankala kysymys.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 13:09

Koska laitat monta eri teemaa samaan viestiin, niin joudun taas "pilkkomaan" asiat teemoittain:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Kyselit siis vain kiusataksesi/vittuillaksesi, vaikka asiassa ei ollut sinulle mitään epäselvää.

Ei, vaan todetakseni selvän ristiriidan hyvän kirjoittajan määritelmäsi ja oman toimintasi välillä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 13:16

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Ja lisäät ikäänkuin "roiskien" lisää höttöä viesteihisi, niinkuin nyt tuo raivohullu-asia (josta en ole koskaan väittänytkään sinun sanoneen/kirjoittaneen noin)...

Kyllä olet. Sinä väitit minun sanoneen (sic) Tristania raivohulluksi kusipääksi, vaikka kyse oli sinun minun suuhuni tunkemasta lauseesta.

Otappas tuo "sanoneen (sic)" pois tuosta, niin alkaa olemaan lähempänä totuutta. Kas tässä alkuperäinen viestini, johon olen jo aikaisemmin antanut suoran linkin, sekä myöskin copypastannut sen:

Re: Masentaa
16.07.2014 09:21
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
p-free kirjoitti:En vaan tajua mitä hauskaa on kettuilla Trisselle.

Oletkon koskaan miettinyt, mitä "hauskaa" on Tristan tehnyt muille?

Taasko se alkaa. Ketjun vieminen off-topiciksi sillä, että Kyllästyneen mielestä Trisse on välillä raivohullu kusipää - ja tarkoitus on saada hänet kärsimään toimistaan ja sitä kautta luopumaan vastaisuudessa toimistaan ja muuttamaan niitä.

No eipä tuo ole minulta pois, kunhan toin havaintoni esiin. Jatkakaa, olkaa hyvä!
viewtopic.php?f=9&t=12558&hilit=raivohul%2A+kusip%C3%A4%2A&start=70#p178174
Lihavointi minun.

Mikä ("mielestäsi") pitää faktisesti paikkansa, koska aikaisemmin olet todennut näin:

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja
22.04.2014 23:08
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Niin on, etkä mitenkään puuttunut Trissen solvaamiseen vaikka se oli samassa viestissä ja jopa samassa lauseessa, jopa ennen sinulle osoitettua solvaamista - eli et mitenkään voinut olla huomaamatta sitä...

Vastasin kysymykseesi jo aiemmin, mutta jos sinun mielestäsi olen puolueellinen, olkoon sitten niin.

Vastauksesi oli muistaakseni, että ei totuuden kertominen ole kiusaamista; joko solvaaminen ei siis ole kiusaamista tai Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää.

Kyllä.
viewtopic.php?f=16&t=11916&p=168581&hilit=raivohullu+kusip%C3%A4%C3%A4#p168581
Lihavointi minun.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 13:18

Psykopatologia kirjoitti:(- -)
(- -)
(- -)

Noin Kyllästynyt ei ole sanonut, mutta silti on vastaamatta Kahvin yllä oleva hankala kysymys.

Joo ei minustakaan Kyllästynyt ole suoraan sanonut Kiesin potkujen olleen hänen mielestä oikein, vaan muistaakseni hän ei ihmettele potkuja jos/kun joku moista firman lipun alla suustaan päästelee (tmv).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 13:27

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Ps. Tuo linkki vie minulla "Santran lepotuoli" -ketjun sivun 7 alkuun, jossa ensimmäisenä viestinä on PP:n kaksisanainen kysymys. Eipä tämäkään roiskaisu selventänyt mitä yrität sanoa...

Esitit tuossa ketjussa, että sen varalta, että minä kysyn "missä muka?" - sinun on syytä puuttua asiaan jo ennalta; tunget siis suuhuni sanoja joita en ole sanonut. Silkkaa riidanhaastamista ja provosointia sinulta...
Lihavointi minun.

Jaa tarkoittanet tätä viestiä:

17.07.2014 01:23
Kahvi kirjoitti:Koska on mahdollista, että kysytään "missä muka" tms:

Raivohullu kusipää:
viewtopic.php?f=9&t=12558&start=100#p178271

Ei tuossa kyllä mainita, että juuri Kyllästynyt (tai kukaan muu tietty henkilö) tulisi kysymään mitään - eli en tässäkään tunkenut sanoja kenenkään suuhun, ei vaikka kuinka yrittäisi implisiittisesti niin väittää.

Itseasissa se on Kyllästynyt tunkee nytkin taas koko ajan sanoja minun suuhuni!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 13:31

Kyllästynyt kirjoitti:... kuten niin kovin usein minuun liittyvät viestisi ovat, ja mm. tämä, jossa myös tunget suuhuni sanoja joita en ole sanonut:

viewtopic.php?f=16&t=11916&start=160

Kahvi 22.4.2014
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Totuuden kertominen voi olla kiusaamista riippuen asiayhteydestä. Esim. jos yläasteella on huomattavan ylipainoinen nuori jota muut kutsuvat läskiksi niin se kai luetaan ilmiselväksi kiusaamiseksi..?

Tuo pitää paikkaansa, mutta jos nuori sitkeästi väittää olevansa hoikka, eikö silloin hänet pitäisi ohjata ravitsemusterapeutille joka antaisi hänelle realistisemman kuvan hänen kehostaan.

Minusta tässä on kysymys ollut siitä, että Kyllästynyt on toistuvasti haukkunut Trisseä "läskiksi" eikä ole millään muotoa neuvonut, ohjeistanut tahi auttanut häntä "läskiydestään" eroon - pikemminkin minusta on ollut niin, että kaikki ilmoitukset työnhausta, halusta päästä hoitoon yms on dissattu ja todettu tilanteen olevan millon väärin kunniallisia veronmaksajia kohtaan, milloin Janne Pöyhtärin moderontilinja kivistää tahi jollakulla on epäilyttävät motiivit omille mielipiteilleen tms.

Kilvenkiillottajista puhumattakaan.

Tuo linkki vie eri viestiin kuin lainaamasi.
Enkä myöskään löytänyt suuhun tungettuja sanoja tuostakaan, lähinnä esitin tuossa vain (ja ainoastaan) oman näkemykseni.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 13:34

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Eli jos mielestäsi hyvän keskustelupalstakirjoittajan ominaisuuksia ovat näkemyksiensä ja mielipiteidensä perustelu, sekä vastaaminen hänelle esitettyihin kysymyksiin, sinulla on Kyllästynyt hyvä vielä minusta pitkä matka hyväksi keskustelupalstakirjoittajaksi.

Valitettavasti on, muttei onneksi ei sellainen maratoni kuin sinulla on:

Kahvi 22.4. klo 23:21
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Niin en minäkään näe muita vaihtoehtoja kuin vain nuo kaksi, mutta kumman kannalle kallistut?

Jälkimmäinen vaihtoehto.

Trisse on siis mielestäsi välillä raivohullu kusipää ja sinä olet mulkku naiseksi. Toinen on mielestäsi faktisesti totta ja toinen taas jonkun kummallisen muka-agendani, antipatiani tai ojassa kylpevän lehmän aikaansaamaa vääristynyttä näkemystä tms. Samassa lauseessa samalta kirjoittajalta; alkaa vaikuttamaan minusta enemmän kuin hieman siltä, että juuri Kyllästyneen oma agenda tai mikälie idee fix-lehmä vaikuttaa vahvasti siihen, että mikä on milloinkin faktaa ja mikä ei.

Kyllä tuossa on määritelmäsi mukainen mielipiteen perustelu että vastattu kysymys.

Taisit roiskaista siis taas kerran perustelemattoman mielipiteesi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.08.2014 14:00

Kahvi kirjoitti:Koska laitat monta eri teemaa samaan viestiin, niin joudun taas "pilkkomaan" asiat teemoittain:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Ei, vaan todetakseni selvän ristiriidan hyvän kirjoittajan määritelmäsi ja oman toimintasi välillä.

Olenko väittänyt, että olen hyvä kirjoittaja???????
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.08.2014 14:05

Ei myöskään yllä väitetty, että olisit.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.08.2014 14:10

Kyllästynyt kirjoitti:

Kahvi kirjoitti:Otappas tuo "sanoneen (sic)" pois tuosta, niin alkaa olemaan lähempänä totuutta. Kas tässä alkuperäinen viestini, johon olen jo aikaisemmin antanut suoran linkin, sekä myöskin copypastannut sen:

16.07.2014 09:21
Kyllästynyt kirjoitti:
p-free kirjoitti:En vaan tajua mitä hauskaa on kettuilla Trisselle.

Oletkon koskaan miettinyt, mitä "hauskaa" on Tristan tehnyt muille?

Taasko se alkaa. Ketjun vieminen off-topiciksi sillä, että Kyllästyneen mielestä Trisse on välillä raivohullu kusipää - ja tarkoitus on saada hänet kärsimään toimistaan ja sitä kautta luopumaan vastaisuudessa toimistaan ja muuttamaan niitä.

No eipä tuo ole minulta pois, kunhan toin havaintoni esiin. Jatkakaa, olkaa hyvä!
viewtopic.php?f=9&t=12558&hilit=raivohul%2A+kusip%C3%A4%2A&start=70#p178174
Lihavointi minun.

Kahvi kirjoitti:Mikä ("mielestäsi") pitää faktisesti paikkansa, koska aikaisemmin olet todennut näin:

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja
22.04.2014 23:08
Kahvi kirjoitti:Niin on, etkä mitenkään puuttunut Trissen solvaamiseen vaikka se oli samassa viestissä ja jopa samassa lauseessa, jopa ennen sinulle osoitettua solvaamista - eli et mitenkään voinut olla huomaamatta sitä...

Kyllästynyt kirjoitti:Vastasin kysymykseesi jo aiemmin, mutta jos sinun mielestäsi olen puolueellinen, olkoon sitten niin.

Kahvi kirjoitti:Vastauksesi oli muistaakseni, että ei totuuden kertominen ole kiusaamista; joko solvaaminen ei siis ole kiusaamista tai Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää.

Kyllä.
Lihavointi minun.[/quote]
En otapPa mitään pois mistään. Sittemmin olet (poistetussa WAF-ketjussa) väitit, että olisin sanonut Tristania raivohulluksi kusipääksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.08.2014 14:11

Psykopatologia kirjoitti:Ei myöskään yllä väitetty, että olisit.

Ei, mutta miksi sitten kommentoida kirjoittamistani ja verrata sitä hyvän kirjoittajan tuntomerkkeihin?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.08.2014 14:13

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Esitit tuossa ketjussa, että sen varalta, että minä kysyn "missä muka?" - sinun on syytä puuttua asiaan jo ennalta; tunget siis suuhuni sanoja joita en ole sanonut. Silkkaa riidanhaastamista ja provosointia sinulta...
Lihavointi minun.

Jaa tarkoittanet tätä viestiä:

17.07.2014 01:23
Kahvi kirjoitti:Koska on mahdollista, että kysytään "missä muka" tms:

Raivohullu kusipää:
viewtopic.php?f=9&t=12558&start=100#p178271

Ei tuossa kyllä mainita, että juuri Kyllästynyt (tai kukaan muu tietty henkilö) tulisi kysymään mitään - eli en tässäkään tunkenut sanoja kenenkään suuhun, ei vaikka kuinka yrittäisi implisiittisesti niin väittää.

Itseasissa se on Kyllästynyt tunkee nytkin taas koko ajan sanoja minun suuhuni!

Lihavointi minun.

Etpä tietenkään...

Mutta sinun solvauksesi minulle ovat täyttä asiaa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.08.2014 14:21

Ideaali referenssi tarjoaa tietyn vertailupohjan, jos haluaa kenkku olla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 14:27

Kyllästynyt kirjoitti:En otapPa mitään pois mistään. ...

Mitä tämä kursivointi&lihavointi tarkoittaa?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 14:29

Kyllästynyt kirjoitti:... Sittemmin olet (poistetussa WAF-ketjussa) väitit, että olisin sanonut Tristania raivohulluksi kusipääksi.

En muista WAF-ketjussa puhutun Trissestä (miksi olisikaan?). Ja jos olisikin puhuttu, niin tuskin olisin tuollaista ("sanonut") väittänyt - olen nimittäin ollut koko ajan tarkkana kuin porkkana, että käytän oikeaa ilmaisua tässä(kin) yhteydessä.

Joten mainitun "(sic)" voi poistaa valheellisena mainintana.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 14:31

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ei myöskään yllä väitetty, että olisit.

Ei, mutta miksi sitten kommentoida kirjoittamistani ja verrata sitä hyvän kirjoittajan tuntomerkkeihin?

Määritelmäsi ja oman toimintasi välillä on niin iso ristiriita, että en malttanut olla huomauttamatta siitä.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista