Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Onko vielä jotakin epäselvää?
Joo ei ole minulla ollutkaan epäselvää...
Kyselit siis vain kiusataksesi/vittuillaksesi, vaikka asiassa ei ollut sinulle mitään epäselvää.
Kahvi kirjoitti:... Kun tapanasi on vastata kysyttyyn kysymykseen "vähän sinne päin", niin onko tuo kumma että joutuu uudestaan (ja uudestaan) kysymään samaa asiaa uudestaan - ja sitten sinä tunnut tuohtuvan siitä, niinkuin kävi nytkin...
Olen Kiesin potkut -kysymykseenkin vastannut varmaan parikymmentä kertaa, ja silti sinä olet sekä kysynyt asiaa uudelleen että väittänyt minun sanoneen siitä sellaista mitä en ole koskaan sanonut.
Kahvi kirjoitti:... Ja lisäät ikäänkuin "roiskien" lisää höttöä viesteihisi, niinkuin nyt tuo raivohullu-asia (josta en ole koskaan väittänytkään sinun sanoneen/kirjoittaneen noin)...
Kyllä olet. Sinä väitit minun sanoneen (sic) Tristania raivohulluksi kusipääksi, vaikka kyse oli sinun minun suuhuni tunkemasta lauseesta.
Kahvi kirjoitti:... Ps. Tuo linkki vie minulla "Santran lepotuoli" -ketjun sivun 7 alkuun, jossa ensimmäisenä viestinä on PP:n kaksisanainen kysymys. Eipä tämäkään roiskaisu selventänyt mitä yrität sanoa...
Esitit tuossa ketjussa, että sen varalta, että minä kysyn "missä muka?" - sinun on syytä puuttua asiaan jo ennalta; tunget siis suuhuni sanoja joita en ole sanonut. Silkkaa riidanhaastamista ja provosointia sinulta, kuten niin kovin usein minuun liittyvät viestisi ovat, ja mm. tämä, jossa myös tunget suuhuni sanoja joita en ole sanonut:
viewtopic.php?f=16&t=11916&start=160Kahvi 22.4.2014 Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Totuuden kertominen voi olla kiusaamista riippuen asiayhteydestä. Esim. jos yläasteella on huomattavan ylipainoinen nuori jota muut kutsuvat läskiksi niin se kai luetaan ilmiselväksi kiusaamiseksi..?
Tuo pitää paikkaansa, mutta jos nuori sitkeästi väittää olevansa hoikka, eikö silloin hänet pitäisi ohjata ravitsemusterapeutille joka antaisi hänelle realistisemman kuvan hänen kehostaan.
Minusta tässä on kysymys ollut siitä, että Kyllästynyt on toistuvasti haukkunut Trisseä "läskiksi" eikä ole millään muotoa neuvonut, ohjeistanut tahi auttanut häntä "läskiydestään" eroon - pikemminkin minusta on ollut niin, että kaikki ilmoitukset työnhausta, halusta päästä hoitoon yms on dissattu ja todettu tilanteen olevan millon väärin kunniallisia veronmaksajia kohtaan, milloin Janne Pöyhtärin moderontilinja kivistää tahi jollakulla on epäilyttävät motiivit omille mielipiteilleen tms.
Kilvenkiillottajista puhumattakaan.
Kahvi kirjoitti:... Eli jos mielestäsi hyvän keskustelupalstakirjoittajan ominaisuuksia ovat näkemyksiensä ja mielipiteidensä perustelu, sekä vastaaminen hänelle esitettyihin kysymyksiin, sinulla on Kyllästynyt hyvä vielä minusta pitkä matka hyväksi keskustelupalstakirjoittajaksi.
Valitettavasti on, muttei onneksi ei sellainen maratoni kuin sinulla on:
Kahvi 22.4. klo 23:21Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niin en minäkään näe muita vaihtoehtoja kuin vain nuo kaksi, mutta kumman kannalle kallistut?
Jälkimmäinen vaihtoehto.
Trisse on siis mielestäsi välillä raivohullu kusipää ja sinä olet mulkku naiseksi. Toinen on mielestäsi faktisesti totta ja toinen taas jonkun kummallisen muka-agendani, antipatiani tai ojassa kylpevän lehmän aikaansaamaa vääristynyttä näkemystä tms. Samassa lauseessa samalta kirjoittajalta; alkaa vaikuttamaan minusta enemmän kuin hieman siltä, että juuri Kyllästyneen oma agenda tai mikälie idee fix-lehmä vaikuttaa vahvasti siihen, että mikä on milloinkin faktaa ja mikä ei.