Psykopatologia kirjoitti:Kestän hyvin.

Mirri kirjoitti:Kylmä neste ei välttämättä ole paras mahdollinen hellejuoma, niin ihanalta kuin jääkylmä juoma voikin tuntua. Huoneenlämpöinen tai sitäkin lämpimämpi juoma on elimistölle vähemmän stressaavaa kuumissa olosuhteissa. Onneksi helle usein pitää huolen juomapullonkin lämmittämisestä, joten ei ole suurta pelkoa siitä, että tulisi lämmenneeseen elimistöön kitattua paljon jääkylmiä juomia.

Mirri kirjoitti:Noin on.
Jos pitää kyetä olemaan aktiivinen helteellä, ei kannata nautiskella vilvoittavan tuntuisesta kylmästä juotavasta. Eri juttu sitten, kun voi vaikka lomalaisena vain olla ja löhöillä ja antaa elimistön rauhassa toipua saamastaan toistuvasta kylmäkäsittelystä kuumuuden keskellä. Minulla on vesipullo jääkaapissa, ja siitä on ihanaa hörpätä aina silloin tällöin, ja saada hetken viilennys sisältä päin. Mutta jos työskentelisin kuumassa, tyytyisin haaleaan nesteeseen. Maistui miltä maistui.
Lisäksi se, että kylmä neste ei imeydy, vaan elimistön pitää lämmittää se ennen kuin siitä on hyötyä. Niinpä valmiiksi lämmin juoma on kylmää nopeampi tapa saada elimistöön nestettä.
Hermes kirjoitti:Minä kestän vielä noin kymmenen astetta enemmän, jos on sopivat vaatteet ja niin edelleen.
Sen 37 - 38 asteen jälkeen voi alkaa rasittaa enemmän. Minulle sopisi ihan hyvin, että Suomessa
olisi kesän jokaisena päivänä esimerkiksi 30 - 32 astetta.
Psykopatologia kirjoitti:Hermes kirjoitti:Minä kestän vielä noin kymmenen astetta enemmän, jos on sopivat vaatteet ja niin edelleen.
Sen 37 - 38 asteen jälkeen voi alkaa rasittaa enemmän. Minulle sopisi ihan hyvin, että Suomessa
Sinä et olekaan helle-hysteerinen.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Hermes kirjoitti:Minä kestän vielä noin kymmenen astetta enemmän, jos on sopivat vaatteet ja niin edelleen.
Sinä et olekaan helle-hysteerinen.
Sinä näytät panevan hysterian piikkiin vaikka mitä. Jopa sen, että on ihmisiä, joilta helle voi viedä hengen.
Ei heitä hysteria tapa, vaan kuumuus.

Psykopatologia kirjoitti:Eihän useimmilla ruikuttajilla täällä ole edes mitään vitaalia tekemistä.
Sen kun istuu tuolissa tuulettimen vaikutuksessa kirjaa lukien tai TV:tä
katsoen kera virvokkeiden.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa