trisse kirjoitti:olen kuullut kuinka ihmiset ovat vaistonneet laheisensa kuoleman niin usein etta siihen uskon. tuttava sai paniikkikohtauksen ulkomailla vaistoten isansa kuolleen ja tama oli kuollut odottamattomaan sydankohtaukseen tuolloin, jung herasi yolla potilaansa ammuttua itsensa, onhan naita tavattoman paljon. samoin itse osaa vaistota koska vanhemmat soittavat tai ovat yrittaneet soittaa. ehka laheiset ihmiset heijastavat - kuten kvanttihiukkaset tai leibnizin monadit - toisiaan olematta kausaalisessa suhteessa.
Kyllästynyt kirjoitti:En usko.
Useita vuosia sitten näin unta että Psykopatologia opetti minua tanssimaan. Olin huono oppilas, ja rangaistukseksi hän viilteli lasinsirpaleilla jalkapohjiani.
Tuollaista(kaan) ei ole koskaan tapahtunut, vaikka uni oli niin toden tuntuinen ja elävä.
santra kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En usko.
Useita vuosia sitten näin unta että Psykopatologia opetti minua tanssimaan. Olin huono oppilas, ja rangaistukseksi hän viilteli lasinsirpaleilla jalkapohjiani.
Tuollaista(kaan) ei ole koskaan tapahtunut, vaikka uni oli niin toden tuntuinen ja elävä.
No tuo oli kyllä pahin painajainen ikinä:)
Psykopatologia kirjoitti:Unia ei (yleisesti) tulkita manifestin sisällöin pohjalta.
Psykopatologia kirjoitti:En (muuten) yritäkään, mutta jos isän heikkenemisestä oli tietoa etukäteen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa