Mirri kirjoitti:santra kirjoitti:Toki mää tiedän. Ehkä olen hankkimasa bannit että saa muut korvaamattomat taivaanlahjat kirjottaa:)
Santra, kyllä sinäkin olet taivaanlahja, joten älä suotta hanki kirjoituskieltoa. Juuri olen päässyt toisessa ketjussa huokailemasta helpotuksesta, että jäit henkiin, ja nyt tahtoisit bannin...
Sovit tänne sekopäiden joukkoon siinä kuin muutkin, joten miksi ihmeessä tahtoisit bannia tai savustaisit toista sekopäätä täältä ulos. En ymmärrä. Jos täällä aletaan loukkaantua toisten sanomisista, voidaan ryhtyä kestoloukkaantuneiksi. Mutta kannattaako sellainen?
Sitä paitsi mistä tiedät jos vaikka sinäkin olet täällä erityissuojelun kohteena? Käsittääkseni täällä on yksi ja toinen sekopäinen kirjoittaja sellaisen kohteena; emme vain itse tajua emmekä huomaa. Ehkä olemme liian sairaita hoksataksemme sitä asiaa omalla kohdalla.
Mirri, kirjoituksessasi on järkeä. Lisäksi olen oppinut tykkäämään sinusta, sillä olet oikeudenmukainen ja tarvittaesa hyvinkin empaattinen, sinulla, kuten minullakin, on elämänkokemusta runsaasti, siitäkin huolimatta yksi jos toinenkin täällä, kuin myös minäkin, töppäilee, mutta kiitos mirri:
Sekoillaan kaikki vaan