Erityissuojelua

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Erityissuojelua

ViestiKirjoittaja santra » 06.06.2014 20:36

Mirri kirjoitti:
santra kirjoitti:Toki mää tiedän. Ehkä olen hankkimasa bannit että saa muut korvaamattomat taivaanlahjat kirjottaa:)

Santra, kyllä sinäkin olet taivaanlahja, joten älä suotta hanki kirjoituskieltoa. Juuri olen päässyt toisessa ketjussa huokailemasta helpotuksesta, että jäit henkiin, ja nyt tahtoisit bannin...

Sovit tänne sekopäiden joukkoon siinä kuin muutkin, joten miksi ihmeessä tahtoisit bannia tai savustaisit toista sekopäätä täältä ulos. En ymmärrä. Jos täällä aletaan loukkaantua toisten sanomisista, voidaan ryhtyä kestoloukkaantuneiksi. Mutta kannattaako sellainen?
Sitä paitsi mistä tiedät jos vaikka sinäkin olet täällä erityissuojelun kohteena? Käsittääkseni täällä on yksi ja toinen sekopäinen kirjoittaja sellaisen kohteena; emme vain itse tajua emmekä huomaa. Ehkä olemme liian sairaita hoksataksemme sitä asiaa omalla kohdalla.

Mirri, kirjoituksessasi on järkeä. Lisäksi olen oppinut tykkäämään sinusta, sillä olet oikeudenmukainen ja tarvittaesa hyvinkin empaattinen, sinulla, kuten minullakin, on elämänkokemusta runsaasti, siitäkin huolimatta yksi jos toinenkin täällä, kuin myös minäkin, töppäilee, mutta kiitos mirri:
Sekoillaan kaikki vaan :)
santra

ViestiKirjoittaja santra » 06.06.2014 22:22

Psykopatologia kirjoitti:Vastaapa sinä, miksi et vastannut Kyllästyneen kysymykseen väsymys-
oireyhtymään liittyen. Mirri oudosti pölisi, että sinua hiostetaan.
sinä siis vastaat kysymykseen vastakysymyksellä, ei ole miestä sen vertaa ,että vastaisit suoralla vastauksella suoraan kysymykseen:(
santra

ViestiKirjoittaja santra » 06.06.2014 22:39

Ei ole PP näköjään mies vaan hiiri.

Sori vaan tuosta, mutta ihmetyttää , kuinka ylläpitäjä ei osaa vastata suoraan kysymykseen.
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 06.06.2014 23:49, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2014 23:23

Menit asiattomuuksiin nimittelyinesi.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 06.06.2014 23:24

Santra on täällä vain haastamassa riitaa...
tris

ViestiKirjoittaja santra » 06.06.2014 23:29

Ehkä menin, ehkä en, riitaa en ole haastamassa, kaipaan vaan tasapuolista kohtelua.
santra

ViestiKirjoittaja santra » 06.06.2014 23:31

En vaan ymmärrä miksei kysymykseeni voi vastata, onko se väärin jos odotan suoraa vastausta?
santra

ViestiKirjoittaja tris » 06.06.2014 23:35

Minullekin voisit vastata santra - miksi kirjoitat välillä parempaa ja välillä huonompaa suomea? Kun kirjoitin sinulle tajunneeni että olet R************ (olit kirjoittanut huonoa suomea) niin moikkasit minua ja kielenkäyttösi palautui yhtäkkiä täysin virheettömäksi. Mihin se pohjautui?
tris

ViestiKirjoittaja santra » 06.06.2014 23:41

tris kirjoitti:Minullekin voisit vastata santra - miksi kirjoitat välillä parempaa ja välillä huonompaa suomea? Kun kirjoitin sinulle tajunneeni että olet R************ (olit kirjoittanut huonoa suomea) niin moikkasit minua ja kielenkäyttösi palautui yhtäkkiä täysin virheettömäksi. Mihin se pohjautui?

Kaikki pohjautuu siihen
etten ole kukaan keneksi minua syytät. Kirjakieltä kirjoitan silloin kun minua todella riipii kaikki aiheettomat syytökset , joita minun päälleni kaadetaan
santra

ViestiKirjoittaja tris » 06.06.2014 23:45

Mutta kun osaat kirjoittaa noin hyvää kieltä niin miksi kirjoitat välillä niin huonoa? Etkö voisi kirjoittaa hyvää aina? Miksi halusit pahoinpidellä Katja Kokon narsistiviestin sellaisessa että välimerkit olivat missä sattuivat ym?
tris

ViestiKirjoittaja santra » 06.06.2014 23:53

tris kirjoitti:Mutta kun osaat kirjoittaa noin hyvää kieltä niin miksi kirjoitat välillä niin huonoa? Etkö voisi kirjoittaa hyvää aina? Miksi halusit pahoinpidellä Katja Kokon narsistiviestin sellaisessa että välimerkit olivat missä sattuivat ym?

kts edellinen vastaukseni.En todellakaan jaksa jauhaa noita enää , äläkä vedä täysin asiaankuulumatonta henkilöä tänne enää.
santra

ViestiKirjoittaja tris » 07.06.2014 00:02

just.
tris

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 07.06.2014 04:46

santra kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
santra kirjoitti:Toki mää tiedän. Ehkä olen hankkimasa bannit että saa muut korvaamattomat taivaanlahjat kirjottaa:)

Santra, kyllä sinäkin olet taivaanlahja, joten älä suotta hanki kirjoituskieltoa. Juuri olen päässyt toisessa ketjussa huokailemasta helpotuksesta, että jäit henkiin, ja nyt tahtoisit bannin...

Sovit tänne sekopäiden joukkoon siinä kuin muutkin, joten miksi ihmeessä tahtoisit bannia tai savustaisit toista sekopäätä täältä ulos. En ymmärrä. Jos täällä aletaan loukkaantua toisten sanomisista, voidaan ryhtyä kestoloukkaantuneiksi. Mutta kannattaako sellainen?
Sitä paitsi mistä tiedät jos vaikka sinäkin olet täällä erityissuojelun kohteena? Käsittääkseni täällä on yksi ja toinen sekopäinen kirjoittaja sellaisen kohteena; emme vain itse tajua emmekä huomaa. Ehkä olemme liian sairaita hoksataksemme sitä asiaa omalla kohdalla.

Mirri, kirjoituksessasi on järkeä. Lisäksi olen oppinut tykkäämään sinusta, sillä olet oikeudenmukainen ja tarvittaesa hyvinkin empaattinen, sinulla, kuten minullakin, on elämänkokemusta runsaasti, siitäkin huolimatta yksi jos toinenkin täällä, kuin myös minäkin, töppäilee, mutta kiitos mirri:
Sekoillaan kaikki vaan :)

sorry, pitää nyt teille tuottaa pettymys. Mun sekoilia ei lasketa sairaudeksi, mulla tämä luonnollinen olotila joksi synnyin. Te kai ootte olleet vastasyntyneenä normaalia ja seonneet jossain vaiheessa?

Minussa ja santra on sekin ero, että minä en vaadi santralle bannia vaikka se esim. siinä viestiketjussa, mistä tämä ketju kertoo, vastasi takaisin aivan yhtä törkeästi mitä minä kirjoitin viestini.
Santra on itkupilli-tyylinen kirjoittaja, joka kyllä osaa antaa takaisin mutta samalla vaatii toiselle bannia.
Jos minä olisin saanut bannin ko. kirjoituksesta, tasapuolisuuden nimessä olisi se myös santralle kuulunut.

Ja hoks. minä otin itselle 1. päivän asetuksista, kuten pinja ja tris. Pitääkö sen 1. päivän antaa ylläpitäjä, voi sen itsekin ottaa. Minä vieläpä ilmoitin viestillä tänne, että istun päivän, sen ylläpitäjä kyllä poisti, koska se viestini sinä aamulla oli aika törkeä muutenkin. Mutta ylläpitäjä luki itseottamani bannin.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Kiss » 07.06.2014 22:37

Maanvaiva on hyvä tyyppi, -kun tutustuu enempi. Kaikesta hölötyksestä huolimatta perusreilu.
Kiss

ViestiKirjoittaja santra » 08.06.2014 15:39

kissi kirjoitti:Maanvaiva on hyvä tyyppi, -kun tutustuu enempi. Kaikesta hölötyksestä huolimatta perusreilu.

Olen kyllä kohtuullisen paljon eri mieltä, mutta tämä on vapaa maa ja täällä on mielipiteen ilmaisuvapaus :roll:
santra

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 08.06.2014 15:42

En muuten mene mukaan provoihisi helluntaina, huomennakin on ort. pyhä päivä, joten kokeilepa uudelleen tiistaina.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja tris » 08.06.2014 16:05

Mihin santra kuluttaa aikansa sillä välin?
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.06.2014 16:07

santra kirjoitti:
kissi kirjoitti:Maanvaiva on hyvä tyyppi, -kun tutustuu enempi. Kaikesta hölötyksestä huolimatta perusreilu.

Olen kyllä kohtuullisen paljon eri mieltä, mutta tämä on vapaa maa ja täällä on mielipiteen ilmaisuvapaus :roll:

Santra, jospa sinä et 'tunne' häntä niin hyvin kuin me, jotka olemme jo vuosia sitten tutustuneet häneen alkuperäisellä Tukiasemalla.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 08.06.2014 16:17

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:En muuten mene mukaan provoihisi helluntaina, huomennakin on ort. pyhä päivä, joten kokeilepa uudelleen tiistaina.

Minäpä en tule ollenkaan proihisi mukaan, kunhan kirjoittelen 8-)
santra

ViestiKirjoittaja santra » 08.06.2014 16:20

tris kirjoitti:Mihin santra kuluttaa aikansa sillä välin?

Tyhmiin kysymyksiin ei jaksa vaivautua vastaamaan
santra

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko