Äärimmlleen ahdistettu

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Äärimmlleen ahdistettu

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.05.2014 11:53

Tuuve, minä en ihan oikeasti usko, että santra ja kis(si) olisivat sama henkilö. On kissi tänne kirjoitellut samoihin aikoihin kuin santrakin (esim. huhtikuussa). Kissin kirjoituksissa on lähes aina jotain huumoria mukana; santran kirjoituksissa en sellaista ole huomannut koskaan.
Isot kirjaimet kissi on tosiaan omaksunut tällä palstalla jo kauan sitten, kun Kyllästynyt (ainakin hän) on häntä siitä aiheesta kurmottanut.
Tietysti minun uskomiseni on vain sitä, uskomista, ja kukin tekee arvionsa itse.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 13:11

Psykopatologia kirjoitti:Tässä olisi anteeksipyynnön paikka trisillä ja Tuuvella suhteessa santraan,
jolla vastaavasti suhteessa Helmnkalastajaan.

Onko sulla ip-tracer tai osaatko katsoa lokista ip:t?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 13:26

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:tris on täysin hakoteiilä.

No niin on. Näyttävästi lähti santra pois, ja pitkästä aikaa tuli kis kirjoittelemaan.
Unohti vaan, että kis käyttää pieniä kirjaimia ym.

Voi perse, että teitä vedätetään ja minä pösilö menin samaan ansaan.

Sattumaa. Sen sijaan Golddigger ei.

Kuten helmis totesi niin kis on huumorintajuinen ja hauska. Huumoria ei voi itse estää tai teeskennellä - se on jotenkin luonnollinen asia joka pursuaa tai sitten ei. Santra ei ole hauska vaan siinä on tympeä leima. IP-seuraajalla asian voisi selvittää mutta saattaa olla että vain Kyllästynyt osasi katsoa sitä.
tris

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 29.05.2014 13:30

Joo, kissi ei todellakaan ole sama kirjoittaja kuin Santra.
Täysin eri tapa heillä suhtautua ihmisiin ja asioihin.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Kiss » 29.05.2014 14:37

Kauniit kiitokset kauniista sanoistanne. Jostain syystä Tristan ja varsinkin Valkosiipi tunnistaa minut.
Kyllä sitä ois ihminen hukassa ilman hyviä ystäviä. Olen tosiaan ollut paljon poissa, enkä tiedä kuka on Santra. Haluaisin kyllä tietää.
Santra saat tulla itte selittelemään kuka olet ja miksi :mrgreen:
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 16:53

tris kirjoitti:Sattumaa. Sen sijaan Golddigger ei.

Onko Golddigger uusi epäilyjesi kohde?
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 17:03

Valkosiipi kirjoitti:Joo, kissi ei todellakaan ole sama kirjoittaja kuin Santra.
Täysin eri tapa heillä suhtautua ihmisiin ja asioihin.

Varsinkin kun oli kisin kiusauksen ja huumorintajun kohteena koko Tukiaseman ajan, huomaa kuinka se osaa suhtautua ihmisiin. Asioista se ei ymmärrä mitään.
Kisin ns. huumoria on se, että herjaa jotain laittaa :mrgreen: perään ja sitten kaikki hullut nauraa.
Varsinkin Kyllästynyt nauraa, kun kis esiintyi Kyllästyneena Tukarilla. Kyllä meillä oli hauskaa.

Nyt meitä taas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , kun kis on tätä nyt.
'Seuraavaksi se sanoo, älä ole niin tosikko tuuve :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Mutta pelleilkää nyt kisin kanssa, kyllä teillä varmaan on hauskaa.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 17:17

Mirri kirjoitti:

uusi pelkastaan siina mielessa etta tuli foorumille vasta nyt.
tris

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 29.05.2014 17:38

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Mutta pelleilkää nyt kisin kanssa, kyllä teillä varmaan on hauskaa.

En minä ainakaan ole koskaan osannut pelleillä kissin kanssa.
Olen liian tosikko enkä osaa kirjoittaa samalla tavalla nasevan sanavalmiisti.

Tykkään kyllä lukea kissin juttuja.
Paitsi jos kissi intoutuu liikaa härnäämään. Silloin en tykkää.

Tykkään lukea myös Tuuve sinun kirjoitteluasi.
Helmenkalastaja sen kiteytti jossain. Kirjoitat suoraan ja nasevasti.

Nyt ainakaan minä en todellakaan naura kenellekään.
Sanoin vain sen minkä tiedän,
että Santra ja kissi on eri ihmisiä.
Viimeksi muokannut Valkosiipi päivämäärä 29.05.2014 17:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 17:41

tris kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

uusi pelkastaan siina mielessa etta tuli foorumille vasta nyt.

Et vastannut kysymykseeni. Onko Golddigger uusi epäilyjesi kohde?
Toisessa ketjussa jo vihjailit siihen malliin, että ilmoitin siitä ketjusta viestisi ylläpitoon. Siellä kirjoitit Golddiggerille näin: Mitenköhän sinun palstalle saapuminen ei yllätä minua..?
Aletaan mennä idioottimaisuuksiin, jos tällä foorumilla nimimerkki toisensa jälkeen joutuu sinun epäluulojesi kohteeksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2014 18:08

Kullankaivajahan on tällä foorumilla vanha tuttu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 19:36

santra kirjoitti:Olen yrittänyt suhtautua neutraalisti ja välinpitämättömästi kaikkiin niihin syytöksiin joita aiheetta on päälleni heitetty. En varmaan ole syytön itsekään, kun vastaan samalla mitalla,
mutta kuten sanottu, en minäkään kestä ihan mitä tahansa. Päivittäin tulee lisää ja lisää syytöksiä, ei kenekään psyyke kestä sellaista.
Minä olen mielenterveystoipuja kuten teistä useimmat, miksi minuun kohdistetaan aivan uskomatonta painetta?Kukaan täällä ei ole minulle ainuttakaan kaunista sanaa sanonut.Pelkkää ilkeilyä ja painostavia , ahdistavia ,masentavia syytöksiä.
Joo, nythän voi sanoa että jollet kestä, täällä ei ole pakko kenenkään olla.Ei niin.
Noitten jatkuvien syytösten tulva tekee vaan jotenkin heikoksi, puolustuskyvyttömäksi.Onko kenelläkään tullut mieleen että minäkin olen haavoittuva , olen vain ihminen, jolla on omat tunteet.Inhimillinen ihminen, muutenkin mieletäni rikkinäinen.Kun tulin tänne, uskoin että saisin jotain keskustelua aikaan , jotain empatiaa edes vähän...
OK. itseäni saan syyttää.
Minä en ole psykopaatti en multinikki enkä mikään muukaan miksi minua on syytetty. Olen vain ja ainoastaan nimimerkki Santra, jos se ei riitä, olen tämän asian kanssa täysin avuton.

Tuntuuko sinusta olo äärimmilleen ahdistetulta? Mitä sanoisit sodassa elävälle? Onko hänkin äärimmilleen ahdistettu vai jotain muuta? Ei ole kivaa, että sinua on epäreilusti syytetty joksikin muuksi ja ehdotettu todistelua identiteetistä. Ei sellaista voi kirjoittajalta vaatia. Silti ilmaisu äärimmilleen ahdistettu tuntuu minusta ylimitoitetulta. Toivottavasti toiset kirjoittajat lopettavat identiteettisi tivaamiseen ja antavat sinulle kirjoitusrauhan.

Lisäys jälkeenpäin: entä, jos aloittaisit päiväkirjan täällä?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Golddigger » 29.05.2014 20:43

Psykopatologia kirjoitti:Kullankaivajahan on tällä foorumilla vanha tuttu.

Joo tää on jo kolmas kerta kun rekkasin tänne. Miksiköhän mun nimimerkki poistetaan aina vähän ajan kuluttua?
Golddigger

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 20:55

Santra ei vissiin vieläkään ole vastannut helmiksen kysymyksiin?
tris

ViestiKirjoittaja Golddigger » 29.05.2014 20:57

Mitä vittua? Mikäs kissatappelu täällä on menossa? Kyllä olen sama. Alkuperäisellä tukarilla tuli kirjoiteltua nimimerkillä 'hustler'.
Golddigger

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2014 21:04

Golddigger kirjoitti:

Joo tää on jo kolmas kerta kun rekkasin tänne. Miksiköhän mun nimimerkki poistetaan aina vähän ajan kuluttua?

Jos ei noin kuukauteen ole ollut kirjautuneena foorumille, heitän helkattiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 21:06

Golddigger kirjoitti:Mitä vittua? Mikäs kissatappelu täällä on menossa? Kyllä olen sama. Alkuperäisellä tukarilla tuli kirjoiteltua nimimerkillä 'hustler'.

Ai se lääkehuijari joka kertoi myyneensä olemattomia huumeita? Ja sitten sinulla on ollut varaa kirjoittaa kuten poistetussa viestissäsi tukarille kirjoitit?
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 21:07

Golddigger kirjoitti:

Johtuisikohan harvatahtisesta kirjoittelusta? Täällä taitaa olla jotenkin niin, että jos kuukauteen ei sano mitään, nimimerkki poistetaan. Tai sitten niin, että jos kuukauteen ei kirjaudu sisään - en enää muista miten se meni. Ylläpitäjä varmaan kertoo.

21:10. (Näköjään kertoi jo.)
Mirri

ViestiKirjoittaja Golddigger » 29.05.2014 21:34

Psykopatologia kirjoitti:Jos ei noin kuukauteen ole ollut kirjautuneena foorumille, heitän helkattiin.

Hieno mies, hienoa työtä! Kyllähän nimimerkit vie nykyään niin paljon tilaa severiltä (joka saadaan ilmaiseksi), niin onhan tuo ihan ymmärrettävää.

Valitettavasti tämä tietää sitä että saat keskustella yksinäsi ensi kesän MM-kisoista. En jaksa sen takia rekisteröityä tänne uudestaan. Katsos ketään muuta palstalaista ei kiinosta flying fuckia futis tai muukaan urheilu.
Golddigger

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:38

Älä viitsi leveillä. Esim. Luukkonen tietää tasan tarkkaan urheilusta sen, että osaa kopioida tuloksia ja väliaikoja.
Tuuve Maanvaiva

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko