Psykopatologia kirjoitti:Tässä olisi anteeksipyynnön paikka trisillä ja Tuuvella suhteessa santraan,
jolla vastaavasti suhteessa Helmnkalastajaan.
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:tris on täysin hakoteiilä.
No niin on. Näyttävästi lähti santra pois, ja pitkästä aikaa tuli kis kirjoittelemaan.
Unohti vaan, että kis käyttää pieniä kirjaimia ym.
Voi perse, että teitä vedätetään ja minä pösilö menin samaan ansaan.
tris kirjoitti:Sattumaa. Sen sijaan Golddigger ei.

Valkosiipi kirjoitti:Joo, kissi ei todellakaan ole sama kirjoittaja kuin Santra.
Täysin eri tapa heillä suhtautua ihmisiin ja asioihin.
Mirri kirjoitti:tris kirjoitti:Sattumaa. Sen sijaan Golddigger ei.
Onko Golddigger uusi epäilyjesi kohde?
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Mutta pelleilkää nyt kisin kanssa, kyllä teillä varmaan on hauskaa.
tris kirjoitti:Mirri kirjoitti:tris kirjoitti:Sattumaa. Sen sijaan Golddigger ei.
Onko Golddigger uusi epäilyjesi kohde?
uusi pelkastaan siina mielessa etta tuli foorumille vasta nyt.

santra kirjoitti:Olen yrittänyt suhtautua neutraalisti ja välinpitämättömästi kaikkiin niihin syytöksiin joita aiheetta on päälleni heitetty. En varmaan ole syytön itsekään, kun vastaan samalla mitalla,
mutta kuten sanottu, en minäkään kestä ihan mitä tahansa. Päivittäin tulee lisää ja lisää syytöksiä, ei kenekään psyyke kestä sellaista.
Minä olen mielenterveystoipuja kuten teistä useimmat, miksi minuun kohdistetaan aivan uskomatonta painetta?Kukaan täällä ei ole minulle ainuttakaan kaunista sanaa sanonut.Pelkkää ilkeilyä ja painostavia , ahdistavia ,masentavia syytöksiä.
Joo, nythän voi sanoa että jollet kestä, täällä ei ole pakko kenenkään olla.Ei niin.
Noitten jatkuvien syytösten tulva tekee vaan jotenkin heikoksi, puolustuskyvyttömäksi.Onko kenelläkään tullut mieleen että minäkin olen haavoittuva , olen vain ihminen, jolla on omat tunteet.Inhimillinen ihminen, muutenkin mieletäni rikkinäinen.Kun tulin tänne, uskoin että saisin jotain keskustelua aikaan , jotain empatiaa edes vähän...
OK. itseäni saan syyttää.
Minä en ole psykopaatti en multinikki enkä mikään muukaan miksi minua on syytetty. Olen vain ja ainoastaan nimimerkki Santra, jos se ei riitä, olen tämän asian kanssa täysin avuton.
Psykopatologia kirjoitti:Kullankaivajahan on tällä foorumilla vanha tuttu.
Golddigger kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kullankaivajahan on tällä foorumilla vanha tuttu.
Joo tää on jo kolmas kerta kun rekkasin tänne. Miksiköhän mun nimimerkki poistetaan aina vähän ajan kuluttua?
Golddigger kirjoitti:Mitä vittua? Mikäs kissatappelu täällä on menossa? Kyllä olen sama. Alkuperäisellä tukarilla tuli kirjoiteltua nimimerkillä 'hustler'.
Golddigger kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kullankaivajahan on tällä foorumilla vanha tuttu.
Joo tää on jo kolmas kerta kun rekkasin tänne. Miksiköhän mun nimimerkki poistetaan aina vähän ajan kuluttua?

Psykopatologia kirjoitti:Jos ei noin kuukauteen ole ollut kirjautuneena foorumille, heitän helkattiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa