Psykopatologia kirjoitti:31 min.

taulu kirjoitti:Jos kyseessä on koiran kusetuslenkki, aikaa matkaan voi hyvinkin mennä tunti.
Jos koiran ottaa syliin ja kävelee ripeästi, niin kyseessä on kai hulluus ja ajalla ei ole merkitystä enää.
Mirri kirjoitti:Iän ja kunnon lisäksi kävelyvauhti tietysti riippuu omasta tahdosta. Halutessaan jaksaa panna tassua tiuhempaan tahtiin toisen eteen ja ylittää neljän kilometrin tuntivauhdin, mutta toisaalta löntystelyvauhti - kauniimmin sanottuna ikkunaostosvauhti - voi olla ihan mukavaa.
Psykopatologia kirjoitti:Otin edellä sanotun huomioon.
Siksi lisäsin 60 s. ollakseni mahdollisimman tarkka.
tris kirjoitti:Mirri kirjoitti:Iän ja kunnon lisäksi kävelyvauhti tietysti riippuu omasta tahdosta. Halutessaan jaksaa panna tassua tiuhempaan tahtiin toisen eteen ja ylittää neljän kilometrin tuntivauhdin, mutta toisaalta löntystelyvauhti - kauniimmin sanottuna ikkunaostosvauhti - voi olla ihan mukavaa.
No ihmiset ollaan yksilöitä. Mulla ei esim. ikinä ole ollut pitkäkestoista kävely/juoksujaksavuutta vaikka nuorena olin normaalipainoinen ja sain muut urheilutestit ja pitkänmatkan uintitestin n. 50% niin cooper meni mulle aina 0%:n vaikka tein sen täysillä ja sydän hakkasi lähemmäs 200 (kaveri kysyi puoliksi vittuillen ja puoliksi huolissaan "Pitääkö soittaa sairaalaan?")
Miksi väittää että kaikilla ihmisillä joku juttu menisi tietyllä tavalla kun tietää asian vain itsestään? (Helmis, hmm?)
(Korjattu uinti ei juoksu)
tris kirjoitti:Mirri kirjoitti:Iän ja kunnon lisäksi kävelyvauhti tietysti riippuu omasta tahdosta. Halutessaan jaksaa panna tassua tiuhempaan tahtiin toisen eteen ja ylittää neljän kilometrin tuntivauhdin, mutta toisaalta löntystelyvauhti - kauniimmin sanottuna ikkunaostosvauhti - voi olla ihan mukavaa.
No ihmiset ollaan yksilöitä. Mulla ei esim. ikinä ole ollut pitkäkestoista kävely/juoksujaksavuutta vaikka nuorena olin normaalipainoinen ja sain muut urheilutestit ja pitkänmatkan uintitestin n. 50% niin cooper meni mulle aina 0%:n vaikka tein sen täysillä ja sydän hakkasi lähemmäs 200 (kaveri kysyi puoliksi vittuillen ja puoliksi huolissaan "Pitääkö soittaa sairaalaan?")
Miksi väittää että kaikilla ihmisillä joku juttu menisi tietyllä tavalla kun tietää asian vain itsestään?

Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia puhuu palturia.
Kouluaikana kävelyvauhtini oli 6 km/h; nykyisin, kun olen vanha ja oikeasti huonokuntoinen, kävelen ehkä neljä kilometria tunnissa eli kaksi kilometria puolessa tunnissa. Kyllä sinä nuorena ihmisenä kävelet nopeammin. Eli kyllä kävely koira sylissä riittää (jos koira ei tottele).
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia puhuu palturia.
Kouluaikana kävelyvauhtini oli 6 km/h; nykyisin, kun olen vanha ja oikeasti huonokuntoinen, kävelen ehkä neljä kilometria tunnissa eli kaksi kilometria puolessa tunnissa. Kyllä sinä nuorena ihmisenä kävelet nopeammin. Eli kyllä kävely koira sylissä riittää (jos koira ei tottele).
Mitä palturia? Onko arviosi 30 muka parempi kuin minun 31?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa