Pinja kirjoitti:Äitini otti puheeksi, että osastolla olleita pidetään kakkosluokan kansalaisina. No kysyin pitääkö äiti myös, niin vastasi että joo. Otin terapiassa asian puheeksi ja terapeutti totesi, että eikö se ole niin, että osastolla olleetkin pitävät itseään 2. luokan kansalaisena. Minä en ainakaan tunne itseäni kakkosluokan kansalaiseksi sen takia, että olen ollut osastohoidossa. Tosin en tietenkään huutele kaikkialle osastolla olosta, sillä tiedän ennakkoasenteita olevan.
tris kirjoitti:Pinja kirjoitti:Äitini otti puheeksi, että osastolla olleita pidetään kakkosluokan kansalaisina. No kysyin pitääkö äiti myös, niin vastasi että joo. Otin terapiassa asian puheeksi ja terapeutti totesi, että eikö se ole niin, että osastolla olleetkin pitävät itseään 2. luokan kansalaisena. Minä en ainakaan tunne itseäni kakkosluokan kansalaiseksi sen takia, että olen ollut osastohoidossa. Tosin en tietenkään huutele kaikkialle osastolla olosta, sillä tiedän ennakkoasenteita olevan.
Varmaan terapeuttisi vaan totesi tai kysyi tuota asiaa. Veti keskustelun ehkä turhan teoreettiseksi. Samaa olen mieltä mitä Mirrikin sanoi - ei niitä terapeuttejakaan voi joka kommentin jälkeen vaihtaa. Joten jos muuten olet tyytyväinen niin älä nyt tuosta.
Pinja kirjoitti:tris kirjoitti:Pinja kirjoitti:Äitini otti puheeksi, että osastolla olleita pidetään kakkosluokan kansalaisina. No kysyin pitääkö äiti myös, niin vastasi että joo. Otin terapiassa asian puheeksi ja terapeutti totesi, että eikö se ole niin, että osastolla olleetkin pitävät itseään 2. luokan kansalaisena. Minä en ainakaan tunne itseäni kakkosluokan kansalaiseksi sen takia, että olen ollut osastohoidossa. Tosin en tietenkään huutele kaikkialle osastolla olosta, sillä tiedän ennakkoasenteita olevan.
Varmaan terapeuttisi vaan totesi tai kysyi tuota asiaa. Veti keskustelun ehkä turhan teoreettiseksi. Samaa olen mieltä mitä Mirrikin sanoi - ei niitä terapeuttejakaan voi joka kommentin jälkeen vaihtaa. Joten jos muuten olet tyytyväinen niin älä nyt tuosta.
Suuri ongelmani on se, että olen jättämässä terapeuttini jokaisen loukkauksen jälkeen, minkä hän aiheuttaa.
Psykopatologia kirjoitti:Huomattakoon myös, että Pinjan viesti ei ole tarkka asioiden kuvaus.
Sitäpaitsi terapian kulkuun yms. liittyvät viestit eivät ylipäätään kuulu
foorumille (kuten olen jo aiemmin todennut).
Pinja kirjoitti:Odotan vastaustasi PP?
tris kirjoitti:Pinja kirjoitti:Odotan vastaustasi PP?
Kuuluu olla huutomerkki. Kirjoitusasun nälviminen on osa palstan suositeltua keskustelukulttuuria...
tris kirjoitti:Pinja kirjoitti:Odotan vastaustasi PP?
Kuuluu olla huutomerkki. Kirjoitusasun nälviminen on osa palstan suositeltua keskustelukulttuuria...
Pinja kirjoitti:tris kirjoitti:Pinja kirjoitti:Odotan vastaustasi PP?
Odotan vastaustasi PP!
Pinja kirjoitti:tris kirjoitti:Pinja kirjoitti:Odotan vastaustasi PP?
Samalla myös se, että PP:a ei kuulu imarrella, vaan pikemminkin moittia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa