Psykopatologia kirjoitti:22.05
Jo aiemmin kävi ilmi heikko kohtasi koirankasvattajana: oma aggressio-estyneisyys:
et pystynyt edes äidilliseen niskasta retuuttamiseen. Täten sinulta puuttuu hegemonia
ja auktoriteetti.
Minusta haukkumisesta poisoppimiseen voisi liittää suksessiivisen rangaistus-palkitsemis
- seuraannon: ensin huudat ja tartut niskasta kiinni ja sitten heti annat namun. Seuraavana
päivänä - kun koira on toisessa huoneessa - ensin karjut ja sitten jos pentu on hetkenkin
hiljaa, annat heti namun. Ajan mittaan pelkkä huutaminen voi toimia.
Psykopatologia kirjoitti:23.49
Itsehän tuot esiin syyllisyydentunnot.
Kyllä minä Lassille välillä huusin kuin mustalainen (silloin kun kukaan muu ei ollut kuulemassa).
Koirahan ei ymmärrä virkkeiden sisältöjä.
Psykopatologia kirjoitti:23.49
Kyllä minä Lassille välillä huusin kuin mustalainen (silloin kun kukaan muu ei ollut kuulemassa).
santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:23.49
Koira ymmärtää äänenpainot ja paljon muuten sanoja jopa virkkeitä joten älä nyt taas esitä pashaa, no jos alat sille jotain esseetä esittää se kuuntelee pää kallellaan ja yrittää löytää joitain merkityksellisiä sanoja siitä![]()
Jaa syyllisyydentunnot, mistä? Siitäkö että minulla oli erittäin hieno koulutettu palvelu- ja pelastuskoira joka oli löytämässä mm kadonneita ihmisiä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa