Vertaistuki ehdollista

Re: Vertaistuki ehdollista

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 20:33

Psykopatologia kirjoitti:Ei kuvaa. Ei sinuun mitään erityisiä aggressioita ole kohdistettu.
Ja jos jotain onkin kohdistettu, niin syystä. Olet esiintynyt hooposti.

Tiedän.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 20:41

Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ei kuvaa. Ei sinuun mitään erityisiä aggressioita ole kohdistettu.
Ja jos jotain onkin kohdistettu, niin syystä. Olet esiintynyt hooposti.

Tiedän.

Tarkoitus oli olla hoopo ja päätön.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 20:51

En minä ole psykoosissa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 20:54

p-free kirjoitti:Sepä hienoa.
Mikäköhän sitten selittää nykyisen käyttäytymisesi?

Kysy psykopatologialta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 20:56

p-free kirjoitti:Miksi minä psykopatologialta sitä kysyisin?

Kuulostaa aika huolestuttavalta jos et edes itse osaa sanoa mistä käytöksesi johtuu.

En osaa sanoa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.05.2014 20:59

p-free kirjoitti:Oli miten oli, meikäläinen sanoutuu nyt irti tästä keskustelusta.
Pärjäile Pinja ja yritä rauhoittua.

Olen jo rauhoittunut. Pahoittelen käyttäymistäni.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.05.2014 13:02

Voitko tänään jo paremmin?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 12.05.2014 13:32

Et ole ikinä kysynyt minulta.
tris

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.05.2014 15:42

Psykopatologia kirjoitti:Voitko tänään jo paremmin?

Valvoin yön, käytin koirat pitkällä lenkillä aamu puol viideltä. Sitten join kahvit ja menin nukkumaan klo 06.30. Näin sotapainajaista, jossa minut yritettiin ampua. Oikein hyvin voin taas. Lähden tästä piakkoin lenkille ja kahvilaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.05.2014 16:15

tris kirjoitti:Et ole ikinä kysynyt minulta.

Mutta keksin sinulle hyvän työn:

Mene kultapatsaaksi Stockan eteen. Siinä vaan seisot, ja rahaa virtaa tynnöriin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.05.2014 16:19

Psykopatologia kirjoitti:

Mutta keksin sinulle hyvän työn:
Mene kultapatsaaksi Stockan eteen. Siinä vaan seisot, ja rahaa virtaa tynnöriin.

Ilkeiletkö vertaistukifoorumisi käyttäjälle/tarvitsijalle/'veljeskuntalaiselle'?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.05.2014 19:08

En ihmettele siinä mielessä, että et ole yleensä tunnustanut tehneesi väärin ja jos olet tunnustanut niin oletkin perännyt sanasi. Sain PP:lta sympatiaa, koska tunnustin väärintekoni ja olin aidosti pahoillani tekemästäni.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.05.2014 19:13

Pinja kirjoitti:En ihmettele siinä mielessä, että et ole yleensä tunnustanut tehneesi väärin ja jos olet tunnustanut niin oletkin perännyt sanasi. Sain PP:lta sympatiaa, koska tunnustin väärintekoni ja olin aidosti pahoillani tekemästäni.

Mistä tiedetään ovatko tunnustamiset ja 'aidot' pahoillaan olemiset manipulointia (manipulatiivisuutta) vai eivätkö ole?

Toivottavasti Psykopatologia sanoo jotakin tähän kysymykseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.05.2014 19:18

Mirri kirjoitti:
Pinja kirjoitti:En ihmettele siinä mielessä, että et ole yleensä tunnustanut tehneesi väärin ja jos olet tunnustanut niin oletkin perännyt sanasi. Sain PP:lta sympatiaa, koska tunnustin väärintekoni ja olin aidosti pahoillani tekemästäni.

Mistä tiedetään ovatko tunnustamiset ja 'aidot' pahoillaan olemiset manipulointia (manipulatiivisuutta) vai eivätkö ole?

Toivottavasti Psykopatologia sanoo jotakin tähän kysymykseen.

Tyhmä kysymys. Etkö ole vielä oppinut sitä, että pahoittelu on palkitsevaa sekä itselle, että pahoittelusta saa palkintoa myös muilta. Pahoillaan olo on siis kannattavaa, joten miksen voisi tehdä sitä aidosti.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.05.2014 20:01

En ole oppinut. Mitäs sitten tehdään, jos pahoittelu ja pahoillaan oleminen ei olekaan kannattavaa eikä palkitsevaa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.05.2014 22:33

Mirri kirjoitti:En ole oppinut. Mitäs sitten tehdään, jos pahoittelu ja pahoillaan oleminen ei olekaan kannattavaa eikä palkitsevaa?

Vastapuoli jää kantamaan kaunaa, se on vastapuolen syytä. Silti voi olla pahoillaan ja pahoitella. Vastapuoli itse päättää hyväksyykö pahoittelun.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 12.05.2014 22:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja merriman » 12.05.2014 22:34

Mirri kirjoitti:Mitäs sitten tehdään, jos pahoittelu ja pahoillaan oleminen ei olekaan kannattavaa eikä palkitsevaa?

Toivottavasti Psykopatologia palkitsee sinut örähtämällä jotakin ympäripyöreää ja mahdollisimman vaikeasti tulkittavaa hömppää tähän kysymykseen.
merriman

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.05.2014 22:46

Merriman, kerro toiveestasi tarkemmin, jotta päästäisiin perille viestisi päästä ja hännästä.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 12.05.2014 23:03

Psykopatologia kirjoitti:Jos jollekin loukkaannutaan, ollaan herkästi panemassa häntä pois veljeskunnasta yms.

Veljeskunnasta? Tulee mieleen joku mormooni- tai helluntalaisyhteisö. Minä en katso kuuluvani mihinkään veljeskuntaan vaikka kirjoitankin täällä.No joo, ehkä kuulun veljeskuntaan"Sana on vapaa"
santra

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet