Psykopatologia kirjoitti:Ei kuvaa. Ei sinuun mitään erityisiä aggressioita ole kohdistettu.
Ja jos jotain onkin kohdistettu, niin syystä. Olet esiintynyt hooposti.
Tiedän.
Psykopatologia kirjoitti:Ei kuvaa. Ei sinuun mitään erityisiä aggressioita ole kohdistettu.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei kuvaa. Ei sinuun mitään erityisiä aggressioita ole kohdistettu.
Tiedän.
p-free kirjoitti:Sepä hienoa.
Mikäköhän sitten selittää nykyisen käyttäytymisesi?
p-free kirjoitti:Miksi minä psykopatologialta sitä kysyisin?
Kuulostaa aika huolestuttavalta jos et edes itse osaa sanoa mistä käytöksesi johtuu.
p-free kirjoitti:Oli miten oli, meikäläinen sanoutuu nyt irti tästä keskustelusta.
Pärjäile Pinja ja yritä rauhoittua.
Psykopatologia kirjoitti:Voitko tänään jo paremmin?
tris kirjoitti:Et ole ikinä kysynyt minulta.
Psykopatologia kirjoitti:tris kirjoitti:Et ole ikinä kysynyt minulta.
Mutta keksin sinulle hyvän työn:
Mene kultapatsaaksi Stockan eteen. Siinä vaan seisot, ja rahaa virtaa tynnöriin.

tris kirjoitti:Et ole ikinä kysynyt minulta.
Pinja kirjoitti:En ihmettele siinä mielessä, että et ole yleensä tunnustanut tehneesi väärin ja jos olet tunnustanut niin oletkin perännyt sanasi. Sain PP:lta sympatiaa, koska tunnustin väärintekoni ja olin aidosti pahoillani tekemästäni.

Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:En ihmettele siinä mielessä, että et ole yleensä tunnustanut tehneesi väärin ja jos olet tunnustanut niin oletkin perännyt sanasi. Sain PP:lta sympatiaa, koska tunnustin väärintekoni ja olin aidosti pahoillani tekemästäni.
Mistä tiedetään ovatko tunnustamiset ja 'aidot' pahoillaan olemiset manipulointia (manipulatiivisuutta) vai eivätkö ole?
Toivottavasti Psykopatologia sanoo jotakin tähän kysymykseen.

Mirri kirjoitti:En ole oppinut. Mitäs sitten tehdään, jos pahoittelu ja pahoillaan oleminen ei olekaan kannattavaa eikä palkitsevaa?
Mirri kirjoitti:Mitäs sitten tehdään, jos pahoittelu ja pahoillaan oleminen ei olekaan kannattavaa eikä palkitsevaa?

Psykopatologia kirjoitti:Jos jollekin loukkaannutaan, ollaan herkästi panemassa häntä pois veljeskunnasta yms.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa