Kuka on kaikkein viisain

Re: Kuka on kaikkein viisain

ViestiKirjoittaja muumimamma » 07.05.2014 03:51

On se vaan kummallista.
Ei saisi jauhaa paskaa, kun on ilkeä.
Ei saisi tuoda esiin faktaa, kun on vastenmielinen.

Miten perkeleen tavalla teidän kanssanne pitää oikein olla?
Vissiin olla koko ajan samaa mieltä vaikka kuinka oksettaisi ja tuntisi itsensä tyhmäksi.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.05.2014 08:40

muumimamma kirjoitti:Miten perkeleen tavalla teidän kanssanne pitää oikein olla?

Vaikea kysymys.
Luulen, että ainakin tuulen suunta ja voimakkuus vaikuttaa asiaan oleellisesti. Ja tietysti eri ihmisiin eri tavoin. Tyynellä taas on toinen juttu, tuulettomuuteenkin ihmiset reagoivat kuka mitenkin - etenkin tyynellä myrskyn edellä voi olla pahoja vaikutuksia. Lisäksi sitten se, että jos siellä tuulee tai on tyyntä, niin mistäs tiedät millaisessa myrskyssä tai tyynessä myrskyn edellä täällä elellään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.05.2014 11:56

muumimamma kirjoitti:On se vaan kummallista.
Ei saisi jauhaa paskaa, kun on ilkeä.
Ei saisi tuoda esiin faktaa, kun on vastenmielinen.

Miten perkeleen tavalla teidän kanssanne pitää oikein olla?
Vissiin olla koko ajan samaa mieltä vaikka kuinka oksettaisi ja tuntisi itsensä tyhmäksi.

Kyllä omaa tietorikkautta yms. voi esitellä.
Mutta samalla ei tarvitse pyrkiä osoittaman muita tyhmiksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja muumimamma » 07.05.2014 16:49

Eli tästä lähin en sano mitään faktaa, kirjoitan ainoastaan paskaa, niin kukaan ei tunne itseään tyhmäksi.
muumimamma

ViestiKirjoittaja santra » 07.05.2014 18:31

Mirri kirjoitti:
SADE kirjoitti:Tuntuu kuin täällä olisi mentaliteetti: "lyö, ettet tule lyödyksi...ja lyö lyö varsinkin tosi lujaa takaisin jos/kun tulet lyödyksi". Mielestäni täällä on helppo erottaa sivistyneet ihmiset "low class"-joukosta. Toisaalta olen myös sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia. No, kukin taklaa tietysti tyylillään. Itse voin valita oman tyylini ja minne klikkaan seuraavaksi.

Toivottavasti täällä ei taklailla. Menohan olisi kuin jääkiekkokaukalossa, ja tarvittaisiin ylläpitäjää erotuomariksi antamaan jäähyjä pahimmille taklaajille. :)

Voi mirri mirri, kyllä täällä taklataan ja rajusti. Joillakin tuntuukin olevan pääasia se kuinka saa satutettua, ei se että osallistuisi asialliseen keskusteluun.Kirjoittajan tason se vaan osoittaa, myöskin sen, että ilkeillessään toisille hän uskoo helpottavansa omaa pahaa oloaan tai jakavansa sen vittuilemalla. Mutta onneksi saamme itse valita kenen kanssa haluamme keskustella.Viisain vaikenee, on hyvä sanonta, myös minulle itselleni
:geek:
santra

ViestiKirjoittaja Kahvi » 08.05.2014 10:06

santra kirjoitti:Voi mirri mirri, kyllä täällä taklataan ja rajusti. Joillakin tuntuukin olevan pääasia se kuinka saa satutettua, ei se että osallistuisi asialliseen keskusteluun.Kirjoittajan tason se vaan osoittaa, myöskin sen, että ilkeillessään toisille hän uskoo helpottavansa omaa pahaa oloaan tai jakavansa sen vittuilemalla. Mutta onneksi saamme itse valita kenen kanssa haluamme keskustella.Viisain vaikenee, on hyvä sanonta, myös minulle itselleni
:geek:

Näin just. Tarve satuttaa toista -lähes millä tahansa asialla- on jotenkin hyvin inhimillistä; ehkä se on jokin defenssin kaltainen juttu tms?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.05.2014 10:42

muumimamma kirjoitti:Eli tästä lähin en sano mitään faktaa, kirjoitan ainoastaan paskaa, niin kukaan ei tunne itseään tyhmäksi.

Jatkuvaa tarpeetonta höpinää asian vierestä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 08.05.2014 10:51

muumimamma kirjoitti:Eli tästä lähin en sano mitään faktaa, kirjoitan ainoastaan paskaa, niin kukaan ei tunne itseään tyhmäksi.

Tämän ryhmän ongelma on pikemminkin se ettei kukaan koskaan tunne itseään tyhmäksi :?
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.05.2014 13:06

Tai ei uskalla tuoda tyhmyystuntemuksiaan julki täällä.
Mirri

ViestiKirjoittaja muumimamma » 08.05.2014 14:43

Psykopatologia kirjoitti:

Jatkuvaa tarpeetonta höpinää asian vierestä.

Voi perse. Osaatko tarkemmin määritellä jonkun ketjun missä puhuttaisiin asiasta, niin menen sinne.
muumimamma

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet