Mirri kirjoitti:SADE kirjoitti:Tuntuu kuin täällä olisi mentaliteetti: "lyö, ettet tule lyödyksi...ja lyö lyö varsinkin tosi lujaa takaisin jos/kun tulet lyödyksi". Mielestäni täällä on helppo erottaa sivistyneet ihmiset "low class"-joukosta. Toisaalta olen myös sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia. No, kukin taklaa tietysti tyylillään. Itse voin valita oman tyylini ja minne klikkaan seuraavaksi.
Toivottavasti täällä ei taklailla. Menohan olisi kuin jääkiekkokaukalossa, ja tarvittaisiin ylläpitäjää erotuomariksi antamaan jäähyjä pahimmille taklaajille.

Voi mirri mirri, kyllä täällä taklataan ja rajusti. Joillakin tuntuukin olevan pääasia se kuinka saa satutettua, ei se että osallistuisi asialliseen keskusteluun.Kirjoittajan tason se vaan osoittaa, myöskin sen, että ilkeillessään toisille hän uskoo helpottavansa omaa pahaa oloaan tai jakavansa sen vittuilemalla. Mutta onneksi saamme itse valita kenen kanssa haluamme keskustella.Viisain vaikenee, on hyvä sanonta, myös minulle itselleni