SADE kirjoitti:Joka kerta kun palaan tälle keskustelupalstalle, niin tulee tunne, että täällä
ihmiset haluavat "lyödä toisiaan päähän" omilla tiedoillaan ja taidoillaan.
Miksi asioista ei voi keskustella asiallisesti? Vai itsekö olen ulkona kuvioista...?
Boldaus minunSADE kirjoitti:Tuntuu kuin täällä olisi mentaliteetti: "lyö, ettet tule lyödyksi...ja lyö lyö varsinkin tosi lujaa takaisin jos/kun tulet lyödyksi". Mielestäni täällä on helppo erottaa sivistyneet ihmiset "low class"-joukosta. Toisaalta olen myös sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia. No, kukin taklaa tietysti tyylillään. Itse voin valita oman tyylini ja minne klikkaan seuraavaksi.
Psykopatologia kirjoitti:Vastaamisen tyyli on aina oma valinta - ei stimuluksen "pakottama".
Golden flower kirjoitti:Boldaus minunSADE kirjoitti:Tuntuu kuin täällä olisi mentaliteetti: "lyö, ettet tule lyödyksi...ja lyö lyö varsinkin tosi lujaa takaisin jos/kun tulet lyödyksi". Mielestäni täällä on helppo erottaa sivistyneet ihmiset "low class"-joukosta. Toisaalta olen myös sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia. No, kukin taklaa tietysti tyylillään. Itse voin valita oman tyylini ja minne klikkaan seuraavaksi.
Minä olen pohdiskellut, josko tällainen jaottelu low class-high class, jyvät akanoista mentaliteetti saattaa osaltaan vahvistaa mainittua lyö ettet tule lyödyksi etc. toimintaa tai vähintään ylläpitää sitä, kun kuitenkin ollaan vuorovaikutuksessa.
Psykopatologia kirjoitti:Vastaamisen tyyli on aina oma valinta - ei stimuluksen "pakottama".
SADE kirjoitti:Tuntuu kuin täällä olisi mentaliteetti: "lyö, ettet tule lyödyksi...ja lyö lyö varsinkin tosi lujaa takaisin jos/kun tulet lyödyksi". Mielestäni täällä on helppo erottaa sivistyneet ihmiset "low class"-joukosta. Toisaalta olen myös sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia. No, kukin taklaa tietysti tyylillään. Itse voin valita oman tyylini ja minne klikkaan seuraavaksi.

Psykopatologia kirjoitti:SADE kirjoitti:Joka kerta kun palaan tälle keskustelupalstalle, niin tulee tunne, että täällä
Miksi asioista ei voi keskustella asiallisesti? Vai itsekö olen ulkona kuvioista...?
Jotkut kirjoittajat saattavat kernaasti - samalla kun jakavat tietojaan
- tirvaista toista nenään ja osoittaa hänet tyhmäksi.
Arkipäivän sadismia netti-foorumilla.
Psykopatologia kirjoitti:SADE kirjoitti:Joka kerta kun palaan tälle keskustelupalstalle, niin tulee tunne, että täällä
tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:SADE kirjoitti:Joka kerta kun palaan tälle keskustelupalstalle, niin tulee tunne, että täällä
Syyllistytkö ikinä itse arkipäivän sadismiin nettifoorumeilla?
tris kirjoitti:Mutta kaikki ne muutamat tapaukset suuntautuvat minuun?
muumimamma kirjoitti:Vissiin sitä pitää olla hiljaa vaikka b-vitamiinin faktoista ja antaa kaikkien levittää väärää tietoa ettei vaan eräät luule, että olen foorumin viisain.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa