Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kenties Kahvi ei meinannut mitään muuta kuin auttamisyritystä. Toivottavasti et tee tikusta asiaa provosoidaksesi ja käydäksesi kimppuun.
En tee. Kunhan ihmettelen, miksi Kahvin pitää aina sanoa joka asiaan jotakin - silloinkin kun hänellä ei ole mitään sanottavaa.
Hän haluaa olla vuorovaikutuksessa tiiviisti.
tris kirjoitti:Toisia meistä kuormittaa lukea itsestäänselvyyksiä.
Psykopatologia kirjoitti:tris kirjoitti:Toisia meistä kuormittaa lukea itsestäänselvyyksiä.
Outoa. Vastaus on kuitenkin oma valinta.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kenties Kahvi ei meinannut mitään muuta kuin auttamisyritystä. ...
Kyllästynyt kirjoitti:Törmäsin tällaiseen sivuun. Tietäisikö joku, kuka tai mikä on kyseisen sivun ylläpitäjä?
Kotkansydän
http://www.healingeagle.net/indexfi.html

tris kirjoitti:Mitenpäin se sääntö meni että onko parempi että terapeutti on sen sukupuoleinen vanhempi johon on ollut paremmat vai huonommat välit?

Hilppa kirjoitti:Huonommat?
Tuo on ehkä liian suoraviivainen kriteeri. Minusta tässä ketjussa on ollut hyviä ajatuksia terapeutin valinnasta. Olisinpa nähnyt aloitusviestin silloin, kun itse valitsin terapeuttia.
(Ajattelen niin, että sen vanhemman sukupuoli, jonka kanssa on mennyt huonommin, olisi terapeutin sukupuolena parempi. Itse tein juuri päinvastaisen valinnan ja se ei toiminut. Ehkä terapeutti oletti, että en tule toimeen sen vanhemman kanssa, jonka kanssa olin tullut toimeen ja aina haastoi minua siinä asiassa, siis äitisuhteessani. Ikään kuin väkisin yritti saada minulle äitiongelmaa. Se oli raskasta ja epäonnistunutta. Tuli paha mieli siitä, että hän ikään kuin soimasi rakastamaani vanhempaani ja yritti saada väen väkisin minua pitämään siitä vanhemmasta, jonka kanssa en tullut toimeen. Ei tuntunut hyvältä ei. Siihen jotenkin vielä jumiuduttiin, koska aloin mennä kipsiin yhä enemmän. Sitten en enää halunnutkaan terapiaa.)
Mirri kirjoitti:tris kirjoitti:Mitenpäin se sääntö meni että onko parempi että terapeutti on sen sukupuoleinen vanhempi johon on ollut paremmat vai huonommat välit?
Mikä ihmeen sääntö? Minulla on ollut niin naisia kuin miehiäkin ja olen saanut hyvää hoitoa riippumatta terapeuttien sukupuolesta.
Hilppa kirjoitti:Kyllä minun mielestäni voidaan kysyä, kumpaan vanhempaan on ollut läheisemmät välit ja kumpaan etäisemmät. Yleensä vastauskin on selvä.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kyllä minun mielestäni voidaan kysyä, kumpaan vanhempaan on ollut läheisemmät välit ja kumpaan etäisemmät. Yleensä vastauskin on selvä.
Mikä merkitys (yleensä selvällä) vastauksella on suhteessa psykoterapeutin sukupuoleen?
tris kirjoitti:Sitähän minä juuri kysyin! Miksi jänkkäät itsestäänselvyyksiä jo toistettuja juttuja hilpan perseessä kiinni?
Mitenpäin se sääntö meni että onko parempi että terapeutti on sen sukupuoleinen vanhempi johon on ollut paremmat vai huonommat välit?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa