Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Enkä pidä kovin uskottavana sitä, että pelkästään palstan sisällöstä esitetyn mielipiteen "typeryyden" perusteella lopullisesti palstalta poistunut vaivautuisi rekisteröimään uudelleen nimimerkkinsä. Uskottavampaa minusta on, että palstalle paluuseen liittyy muitakin seikkoja; kuten esim tarve puida 2007 tapahtumia. Mainittakoon nyt, että nuo tapahtumat tulivat kyllä lopulta puitua case-closed -tilaan minun ja Kyllästyneen välillä.
Voisit lopultakin uskoa, ettei minulla ole mitään erityistä halua tai hinkua keskustella sinun kanssasi mistään.
Eikä minulla myöskään ole tarvetta puida "case closed" -asioita, joita sinä puolestasi koko ajan otat esiin, joihin viittaat ja joista haet syitä minun kirjoituksilleni. On perusteettoman itsevarman, jopa omahyväisen oloista, että sinä määrittelet julkisesti, ovatko minun tekoni sinun mielestäsi uskottavia vai eivät, etenkin kun olet luuloinesi ja oletuksinesi koko ajan väärässä.
Joka kerta kun olen johonkin kirjoituksissasi puuttunut, on kyse ollut asioista ja väitteistä joihin olisin puuttunut olivatpa ne kenen tahansa kirjoittamia. Jotakin tietenkin kertoo se, että huomattavan usein ne ovat olleet lähtöisin juuri sinulta.
En ole viitannut ko "case-closed" asioihin tässä kuin vain toteamalla, että oli hyvä että saimme ne asiat siihen tilaan - ja tämähän ei olisi onnistunut ellet olisi palannut palstalle. Muilta osin olen nimenomaisesti pyrkinyt välttämään niiden asioiden käsittelyä ja varsinkin argumenttieni hakemista niistä tms.
Saattaa olla, että ajatuksieni ilmaisu koetaan perusteettoman itsevarmana, jopa omahyväisen oloisena, että minä kerron julkisesti epäilyksistäni siitä, että ovatko sinun tekoni minun mielestäsi uskottavia vai eivät - näkisin kuitenkin, että tämä on huomattavasti lievempi "synti" kuin harrastamasi erheellisten tulkintojen levittäminen minusta faktanomaisina asioina.
Jotain (oleellista?) minustakin kertoo se, että paluusi tauolta tms on tapahtunut joka kerta juuri minun viestini "innoittamana". Saattaa tietenkin olla, että vain (ja ainoastaan) minä kirjoitan "typeryyksiä" tai "ääliömäisyyksiä", mutta en pidä sitä kovin uskottavana objektiivisesti tarkasteltuna - uskottavaa se voi olla tietenkin jostain näkökulmasta (siis subjektiivisesti) katsottuna.