Trissen tyyliin

Trissen tyyliin

ViestiKirjoittaja Pinja » 27.04.2014 23:52

Sä oot vanha kusipäinen mulkku ukko PP.
Pinja

Re: Trissen tyyliin

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.04.2014 00:36

Pinja, taas aloitit turhan ja provosoivan ketjun. 'Trissen tyyliin' saisit provoiluistasi kirjoituskiellon.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.04.2014 00:39

Mirri kirjoitti:Pinja, taas aloitit turhan ja provosoivan ketjun. 'Trissen tyyliin' saisit provoiluistasi kirjoituskiellon.

Jos hän pistää minut foorumilta pihalle, niin en kyllä tule enää tänne takaisin.
Pinja

ViestiKirjoittaja muumimamma » 28.04.2014 06:12

Pinja kirjoitti:Sä oot vanha kusipäinen mulkku ukko PP.

Saa nähdä onko tästä mitään seuraamuksia?
Miksi Pinja saa rauhassa sotkea koko vertaistukiosion?
muumimamma

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2014 10:16

Miten koirasi voi? Heräsi huolestunut ajatus näistä häirikköketjuistasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja muumimamma » 28.04.2014 13:54

Kas Hilppakin hyväksyy ruman kielenkäytön kun sen tekee Hilpalle sopiva henkilö.
Aika mullkkumaista touhua häneltä.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2014 15:07

muumimamma kirjoitti:Kas Hilppakin hyväksyy ruman kielenkäytön kun sen tekee Hilpalle sopiva henkilö.

Taas panet omiasi. En hyväksy rumaa kielenkäyttöä, josta muun muassa omasi on oiva esimerkki.
Hilppa

ViestiKirjoittaja santra » 28.04.2014 15:09

Pinja kirjoitti:Sä oot vanha kusipäinen mulkku ukko PP.

eikö ylläpitäjän käsi toimi vai?
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.04.2014 15:31

Hilppa kirjoitti:Miten koirasi voi? Heräsi huolestunut ajatus näistä häirikköketjuistasi.

Miksi yhden kirjoittajan häirikköketjut herättävät huolestuneisuutta, mutta toisen ärtymystä?
Mirri

ViestiKirjoittaja muumimamma » 28.04.2014 15:43

Hilppa kirjoitti:
muumimamma kirjoitti:Kas Hilppakin hyväksyy ruman kielenkäytön kun sen tekee Hilpalle sopiva henkilö.

Taas panet omiasi. En hyväksy rumaa kielenkäyttöä, josta muun muassa omasi on oiva esimerkki.

:mrgreen: just mutta et Pinjan viestiin tuota sanonut vaan aloit kyselemään koirasta.
Eli hyväksyit Pinjan mulkkuksi haukkumisen mutta et minun.

Olet reppana.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2014 20:45

muumimamma kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

:mrgreen: just mutta et Pinjan viestiin tuota sanonut vaan aloit kyselemään koirasta.

Olet reppana.

Sinä vääristelet. En ole hyväksynyt yhdessäkään viestissäni enkä tule hyväksymään. Minä en ole palstan poliisi vaan tavallinen rivikirjoittaja.
Hilppa

ViestiKirjoittaja muumimamma » 28.04.2014 20:53

Sinä olet hyväksynyt Pinjan viestin, kun et mitään siihen sano vaan tulet ketjuun kysymään miten koirasi voi.
Olet ennenkin puolustellut Pinjan herjoja.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2014 20:58

muumimamma kirjoitti:Sinä olet hyväksynyt Pinjan viestin, kun et mitään siihen sano vaan tulet ketjuun kysymään miten koirasi voi.
Olet ennenkin puolustellut Pinjan herjoja.

En ole puolustellut. Sellaista viestiä ei ole. Sinä vääristelet. Sinä haastat riitaa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja muumimamma » 28.04.2014 21:07

Tuohan sinä kyllä osaat, en haasta riitaa vaan ihmettelen sun käytöstäsi.
Ketjun nimikin on jo provo ja aloitus luokaton josta minä tai Trisse olisi saanut nimen poiston.
Mutta Hilppa ei mitään muuta osaa sanoa kuin miten koirasi voi.
Kyllä voi olla mulkku-käytöstä.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2014 21:14

muumimamma kirjoitti:Tuohan sinä kyllä osaat, en haasta riitaa vaan ihmettelen sun käytöstäsi.
Ketjun nimikin on jo provo ja aloitus luokaton josta minä tai Trisse olisi saanut nimen poiston.
Mutta Hilppa ei mitään muuta osaa sanoa kuin miten koirasi voi.
Kyllä voi olla mulkku-käytöstä.

Kirjoittaja Pinja vastaa toiminnastaan ylläpitäjälle, ei minulle. Kuten myös sinä vastaat toiminnastasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja muumimamma » 29.04.2014 05:44

Kuten ehkä huomaat tällä foorumilla lähti ylläpitäjä ja valvoja kesälomalle heti sen jälkeen, kun panivat Trissen jäähylle. Ne eivät siivoa foorumia vaan tekevät listaa kirjoista tms.
Joten kun sinä jaksat jatkuvasti puutttua mun kirjoitukseeni, toivoisin, että olisit yhtä valpaana valvomaan muidenkin häiriköiden viestejä, kuten Pinjan.
muumimamma

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.04.2014 09:47

muumimamma kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Olet reppana.

Lapin pikku noita tehostaa aivopieruaan vielä nimittelemällä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.04.2014 13:03

muumimamma kirjoitti:Kuten ehkä huomaat tällä foorumilla lähti ylläpitäjä ja valvoja kesälomalle heti sen jälkeen, kun panivat Trissen jäähylle. Ne eivät siivoa foorumia vaan tekevät listaa kirjoista tms.
Joten kun sinä jaksat jatkuvasti puutttua mun kirjoitukseeni, toivoisin, että olisit yhtä valpaana valvomaan muidenkin häiriköiden viestejä, kuten Pinjan.

Ikävää tuottaa sinulle pettymys, mutta kesälomani ei ole vielä alkanut. Päinvastoin, on ollut monenlaisia menoja ja tehtäviä.

Palstan siivoamisen suhteen kannatan samaa järjestelyä kuin kotonakin; ensisijaisesti edellytetään jokaisen pyyhkivän oman pyllynsä ja siivoavan omat jälkensä, ja vain vaippaikäisiä tarvittaessa avustetaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 29.04.2014 14:10

Pinjahan kokeili vaan miltä tuntuu kirjoittaa trissen tyyliin, mitä pahaa siinä on, saahan trissekin kirjoittaa mitä soopaa tahasa.

ETTÄ HILIPATAHIPPÄN JA HÄLÄPÄTÄHÄPPÄN TÄMMÖIUSILLE KETJUILLE :)
santra

ViestiKirjoittaja muumimamma » 29.04.2014 15:23

Kyllästynyt kirjoitti:
muumimamma kirjoitti:Kuten ehkä huomaat tällä foorumilla lähti ylläpitäjä ja valvoja kesälomalle heti sen jälkeen, kun panivat Trissen jäähylle. Ne eivät siivoa foorumia vaan tekevät listaa kirjoista tms.

Ikävää tuottaa sinulle pettymys, mutta kesälomani ei ole vielä alkanut. Päinvastoin, on ollut monenlaisia menoja ja tehtäviä.

Palstan siivoamisen suhteen kannatan samaa järjestelyä kuin kotonakin; ensisijaisesti edellytetään jokaisen pyyhkivän oman pyllynsä ja siivoavan omat jälkensä, ja vain vaippaikäisiä tarvittaessa avustetaan.

Tuota se kaksinaamaisuus saa aikaan.
muumimamma

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet