Mirri kirjoitti:Pinja, taas aloitit turhan ja provosoivan ketjun. 'Trissen tyyliin' saisit provoiluistasi kirjoituskiellon.
Pinja kirjoitti:Sä oot vanha kusipäinen mulkku ukko PP.
muumimamma kirjoitti:Kas Hilppakin hyväksyy ruman kielenkäytön kun sen tekee Hilpalle sopiva henkilö.
Aika mullkkumaista touhua häneltä.
Pinja kirjoitti:Sä oot vanha kusipäinen mulkku ukko PP.
Hilppa kirjoitti:Miten koirasi voi? Heräsi huolestunut ajatus näistä häirikköketjuistasi.

Hilppa kirjoitti:muumimamma kirjoitti:Kas Hilppakin hyväksyy ruman kielenkäytön kun sen tekee Hilpalle sopiva henkilö.
Taas panet omiasi. En hyväksy rumaa kielenkäyttöä, josta muun muassa omasi on oiva esimerkki.
muumimamma kirjoitti:Hilppa kirjoitti:muumimamma kirjoitti:Kas Hilppakin hyväksyy ruman kielenkäytön kun sen tekee Hilpalle sopiva henkilö.
Taas panet omiasi. En hyväksy rumaa kielenkäyttöä, josta muun muassa omasi on oiva esimerkki.
just mutta et Pinjan viestiin tuota sanonut vaan aloit kyselemään koirasta.
Eli hyväksyit Pinjan mulkkuksi haukkumisen mutta et minun.
Olet reppana.
muumimamma kirjoitti:Sinä olet hyväksynyt Pinjan viestin, kun et mitään siihen sano vaan tulet ketjuun kysymään miten koirasi voi.
Olet ennenkin puolustellut Pinjan herjoja.
muumimamma kirjoitti:Tuohan sinä kyllä osaat, en haasta riitaa vaan ihmettelen sun käytöstäsi.
Ketjun nimikin on jo provo ja aloitus luokaton josta minä tai Trisse olisi saanut nimen poiston.
Mutta Hilppa ei mitään muuta osaa sanoa kuin miten koirasi voi.
Kyllä voi olla mulkku-käytöstä.
muumimamma kirjoitti:Hilppa kirjoitti:muumimamma kirjoitti:Kas Hilppakin hyväksyy ruman kielenkäytön kun sen tekee Hilpalle sopiva henkilö.
just mutta et Pinjan viestiin tuota sanonut vaan aloit kyselemään koirasta.
Eli hyväksyit Pinjan mulkkuksi haukkumisen mutta et minun.
Olet reppana.
muumimamma kirjoitti:Kuten ehkä huomaat tällä foorumilla lähti ylläpitäjä ja valvoja kesälomalle heti sen jälkeen, kun panivat Trissen jäähylle. Ne eivät siivoa foorumia vaan tekevät listaa kirjoista tms.
Joten kun sinä jaksat jatkuvasti puutttua mun kirjoitukseeni, toivoisin, että olisit yhtä valpaana valvomaan muidenkin häiriköiden viestejä, kuten Pinjan.
Kyllästynyt kirjoitti:muumimamma kirjoitti:Kuten ehkä huomaat tällä foorumilla lähti ylläpitäjä ja valvoja kesälomalle heti sen jälkeen, kun panivat Trissen jäähylle. Ne eivät siivoa foorumia vaan tekevät listaa kirjoista tms.
Joten kun sinä jaksat jatkuvasti puutttua mun kirjoitukseeni, toivoisin, että olisit yhtä valpaana valvomaan muidenkin häiriköiden viestejä, kuten Pinjan.
Ikävää tuottaa sinulle pettymys, mutta kesälomani ei ole vielä alkanut. Päinvastoin, on ollut monenlaisia menoja ja tehtäviä.
Palstan siivoamisen suhteen kannatan samaa järjestelyä kuin kotonakin; ensisijaisesti edellytetään jokaisen pyyhkivän oman pyllynsä ja siivoavan omat jälkensä, ja vain vaippaikäisiä tarvittaessa avustetaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa