muumimamma kirjoitti:Hilppa kirjoitti:muumimamma kirjoitti:yllästynyHilppa kirjoitti:Saahan palstalta olla pois ja saahan palstalle tulla takaisinkin. Ei siinä pitäisi olla mitään sen ihmeellisempää. Ja saa pitää tauon vastaamisessaan ilman, että tarvitsee heti olla ilmoittelemassa, että palaan tähän myöhemmin. Elämässä kun useimmilla ihmisillä on kaikenlaista muutakin kuin tämä palsta. Eikä tarkoita aina huonovointisuutta tms. Voihan olla vaikkapa väliaikainen sijainti yhteyksien uloittumattomissa. Ja aivan vaikkapa työasioiden vuoksi. Tai loman. Ei sellaisista ole aina viisasta ilmoitella julkisella palstalla.
Jaa mutta tätä et minulta kuitenkaan hyväksy vaikka nikkini kirj,oikeudet itse poistatin ja Luukkonen vasta sen jälkeen poisti nikkini.
No jatkossakin tulen ja menen miten huvittaa ja millä nikillä tahansa.
Tietenkin jäähyt istun, jos niitä määräätään mutta eipä niitä ole tullut.
Taas tulkitset aivan omiasi. Sinulla on tapana tulla takaisin incognito. Sellainen ei ole reilua, että suuttuu, kun kysytään (arvataan) kuka on kyseessä.
Ja sinulle on tärkeää tietää kuka nimimerkki olen että pääset heti aloittamaan henkilökohtaisuuksiin menon.
'Sitä paitsi minusta olisi hyvä, kun kaikki vaihtaisivat nikkiä usein, niin ehkä tältäkin foorumilla joskus puhuttaisiin asiaa eikä aina vaan henk. kohtaisuuksia.
Taas panet omiasi. Minä en ole mennyt henkilökohtaisuuksiin. Sinä sekoitat ja vääristelet.
Puolustelet kovasti omaa usein tapahtuvaa nimimerkkien vaihtoasi. Sillä toimintatavalla omat mielipiteesi ja näkemyksesi saavat huomattavan suuren painoarvon palstalla, koska jatkuvalla nimimerkkien vaihtamisella saat aikaan sellaisen kuvan, että juuri sinun mielipiteitäsi esittäviä ihmisiä olisi useampikin henkilö, kun niitä näkemyksiäsi esittelet useamman nimimerkin voimin. Eikö olekin kätevää?