Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 12:20

tuuuve kirjoitti:Osaatko sanoa mitä voimme tehdä, jos luukkonen vaan kopioi tekstit. Sorry mutta en voi muuta tehä.

Voin; lopettaa Tristanin käytöksen puolustelu ja hänen tekojensa sekä niiden merkityksen vähättely.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tuuuve » 25.04.2014 12:27

Voi kissan paska, tosissaan olenkin tässä tristanin puolustanut koko päivän. Miksi et mitään sano kun luukkonen ei sua puolusta. Oikeastaan aivan sama mitä sulle sanoo, käännät kaiken miten haluat.
tuuuve

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 12:30

tuuuve kirjoitti:Voi kissan paska, tosissaan olenkin tässä tristanin puolustanut koko päivän. Miksi et mitään sano kun luukkonen ei sua puolusta. Oikeastaan aivan sama mitä sulle sanoo, käännät kaiken miten haluat.

En tarkoittanut sinua vaan (etenkin ja erityisesti) Mirriä ja Kahvia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.04.2014 12:51

Kyllästynyt kirjoitti:
tuuuve kirjoitti:Voi kissan paska, tosissaan olenkin tässä tristanin puolustanut koko päivän. Miksi et mitään sano kun luukkonen ei sua puolusta. Oikeastaan aivan sama mitä sulle sanoo, käännät kaiken miten haluat.

Puhut potaskaa (ainakin) minusta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 13:24

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Puhut potaskaa (ainakin) minusta.

Tristanin käytöksen vähättely vain "itku-potku -raivareina" ei nähdäkseni, eikä vuosikausien kokemustenikaan mukaan, millään tavalla vähennä Tristanin häiriköintiä tai hänen harjoittamaansa kiusaamista eikä muutenkaan edesauta kenenkään oloa - saati palstan ilmapiiriä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.04.2014 13:42

Kyllästynyt tuntuu taas tekevän minusta liian pitkälle tehtyjä johtopäätelmiä erheellisistä oletuksistaan; pidän vastenmielisenä sitä, että omia luulojaan yms kanssapalstalaisista esitetään ikäänkuin faktanomaisina asioina.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 14:26

Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt tuntuu taas tekevän minusta liian pitkälle tehtyjä johtopäätelmiä erheellisistä oletuksistaan; pidän vastenmielisenä sitä, että omia luulojaan yms kanssapalstalaisista esitetään ikäänkuin faktanomaisina asioina.

Kuten mitä luulojani?
Olet käyttänyt Tristanin häiriköinnistä nimeä "itku-potku -raivarit" - ja jo pelkkä nimitys on omiaan luomaan sen kuvan, että olisivat vain mitättömiä kiukunpuuskia joita ei ole syytä edes noteerata. Mutta niin kauan kuin Tristanin annetaan ja sallitaan toimivan ja käyttäytyvän niin kuin hän on vuosikaudet käyttäytynyt, niin kauan hän sitä jatkaa.

Alla Tristanin minulle lähettämä viesti. Samanlaisia/samatapaisia hän on minulle sekä minusta kirjoittanut niin kauan kuin olen hänet "tuntenut" ja koko sen ajan on myös aina löytynyt joku Tristanin tukija ja ymmärtäjä - mikä taas on merkinnyt sitä, ettei Tristanilla ole ollut tarvetta muuttaa käytöstään, koska häiriköinti ja (erityisesti minuun kohdistuva) kiusaaminen on hänelle ollut tae ja takuu saada sekä tukea että kaipaamaansa erityishuomiota.

------
Hei
Lähetetty: 25.04.2014 05:29
Lähettäjä: tris
Vastaanottaja: Kyllästynyt

Mulle sä oot haisevapilluinen narttu ja tuut aina olemaan. Asut Korsossa, oot ylipainoinen ja haiset pahalta ja hinnatkin on Helsingin hintatasoon nähden sulla niin halpoja että kaikilla on seutulippuun varaa sun kanssasi. Vedän kaikki anteeksipyynnöt ja sovinnor takaisin ja haluan vittuun täältä. Haluan että mut heitetään täältä katuojaan pysyvästi. Katuojassa mulla on aikaa kirjoittaa tekstejä ja päivittää CV:Tä. Täällä ei
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2014 14:30

Tyypillistä Tristanille on, että hän jatkaa varsinaisen kohtauksen jo mentyä ohi.
(Luultavasti foorumilla ei tätä tiedetä.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2014 14:34

Onko ajatus Trisin heittämisestä katuojaan syntynyt Trisin päässä vai jossakin muualla?
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 14:45

Se oli Luukkosen vanhassa viestissä. Mä haluan itse katuojaan täältä kun siellä on turvallisempaa ja hauskempaa ja jää enemmän aikaa.

Miksen voi saada ees viikon ip-bänniä tai viikon tavallista? Oli kohtaus yöllä ja olin kännissä mut olen nyt ihan vesiselvä.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.04.2014 15:05

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt tuntuu taas tekevän minusta liian pitkälle tehtyjä johtopäätelmiä erheellisistä oletuksistaan; pidän vastenmielisenä sitä, että omia luulojaan yms kanssapalstalaisista esitetään ikäänkuin faktanomaisina asioina.

Kuten mitä luulojani?
...

Kuten esim juuri mainitsemasi väite, että muka puolustelisin Tristanin käytöstä ja että muka vähättelisin hänen tekojansa sekä niiden merkitystä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.04.2014 15:10

Kyllästynyt kirjoitti:

...
Olet käyttänyt Tristanin häiriköinnistä nimeä "itku-potku -raivarit" - ja jo pelkkä nimitys on omiaan luomaan sen kuvan, että olisivat vain mitättömiä kiukunpuuskia joita ei ole syytä edes noteerata. ...

Impressiosi IPR:stä (ItkuPotkuRaivarit) on toki ymmärrettävä, mutta erheellinen.

Loppuviestistä en ymmärtänyt, miten se liittyy vastenmielisyyteeni luulojen levittämiseen faktanomaisina asioina, joten en siihen osaa niin ollen kommentoidakaan.

Lisäksi toivoisin, ettei minua vedettäisi (tai työnnettäisi tms) tämän enempää tähän "Trisse vs Psykopatologia vs Kyllästynyt" -teemaan. Joku kolmiodraama teillä tuntuu olevan meneillään, mihin liittyy täyttymättömiä toiveita, mustasukkaisuutta ja mitäliekaikkea. Ei kiinnosta eikä innosta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 15:11

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kuten mitä luulojani?
...

Kuten esim juuri mainitsemasi väite, että muka puolustelisin Tristanin käytöstä ja että muka vähättelisin hänen tekojansa sekä niiden merkitystä.

Jo pelkkä nimitys "itku-potku -raivarit" on vähättelyä, koska Tristanin kohdalla ei ole kyse vain raivareista vaan tarkoituksellisesta manipuloivasta käytöksestä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 15:14

Kahvi kirjoitti:... Lisäksi toivoisin, ettei minua vedettäisi (tai työnnettäisi tms) tämän enempää tähän "Trisse vs Psykopatologia vs Kyllästynyt" -teemaan. Joku kolmiodraama teillä tuntuu olevan meneillään, mihin liittyy täyttymättömiä toiveita, mustasukkaisuutta ja mitäliekaikkea. Ei kiinnosta eikä innosta.

En ole alunperinkään ymmärtänyt mitä tekemistä sinulla tässä keskustelussa on, tai miksi olet aiheeseen ja asiaan puuttunut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2014 15:20

Mirri kirjoitti:Onko ajatus Trisin heittämisestä katuojaan syntynyt Trisin päässä vai jossakin muualla?

Trisin vastaus ihmettelyyni katuojaan heittämisestä:
Se oli Luukkosen vanhassa viestissä. Mä haluan itse katuojaan täältä kun siellä on turvallisempaa ja hauskempaa ja jää enemmän aikaa.

Jos ymmärsin oikein, foorumin ylläpitäjä on nähnyt Trisin joutavan katuojaan heitetyksi. Minulle puhe ihmisen heittämisestä katuojaan on vahvempaa - ja rankempaa - kielenkäyttöä kuin esimerkiksi huorittelu. Mielikuva katuojaan heittämisestä liittyy hylkäämiseen, hylätyksi tulemiseen; katuojaan viskattava ei ole kelvollinen muuhun kuin joutumiseen hylätyksi katuojaan.

Taas toivon käsittäneeni jotakin väärin.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 15:26

Se oli vanha viesti:

PP

Kirjoittaja Psykopatologia » 22.02.2011 00:34

Taas rikoit sääntöjä. Saatana. Ei ollut kaukana,
että jo Ghostin myötä olisit katuojassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 15:27

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Onko ajatus Trisin heittämisestä katuojaan syntynyt Trisin päässä vai jossakin muualla?

Trisin vastaus ihmettelyyni katuojaan heittämisestä:

Jos ymmärsin oikein, foorumin ylläpitäjä on nähnyt Trisin joutavan katuojaan heitetyksi. Minulle puhe ihmisen heittämisestä katuojaan on vahvempaa - ja rankempaa - kielenkäyttöä kuin esimerkiksi huorittelu. Mielikuva katuojaan heittämisestä liittyy hylkäämiseen, hylätyksi tulemiseen; katuojaan viskattava ei ole kelvollinen muuhun kuin joutumiseen hylätyksi katuojaan.

Taas toivon käsittäneeni jotakin väärin.

Mirri,

Mielipiteesi ja johtopäätöksesi väyttävät perustuvan vain Tristanin omiin kuvauksiin ja kertomuksiin, joka kuitenkin ovat vain Tristanin oman suodattimen läpäisseitä tulkintoja ja mielipiteitä asioista sekä niiden taustoista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2014 15:41

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,

Mielipiteesi ja johtopäätöksesi väyttävät perustuvan vain Tristanin omiin kuvauksiin ja kertomuksiin, joka kuitenkin ovat vain Tristanin oman suodattimen läpäisseitä tulkintoja ja mielipiteitä asioista sekä niiden taustoista.

Näinkin voisin itselleni sanoa seuraillessani ja yrittäessäni ymmärtää vuosia jatkunutta vääntöä: Mielipiteeni ja johtopäätökseni näyttävät perustuvan vain Kyllästyneen omiin kuvauksiin ja kertomuksiin, joka kuitenkin ovat vain Kyllästyneen oman suodattimen läpäisseitä tulkintoja ja mielipiteitä asioista sekä niiden taustoista.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 25.04.2014 15:42

Onko kenenkään pakko olla paikassa missä saa vain mielipahaa ja ahdistusta? Vai täyttävätkö nämä asiat mielen niin totaalisti että elämä n."normaalisti" ilman näitä juttuja olisi totaalisen
tyhjä?
santra

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 15:52

Nämä ainakin vievät kovasti aikaa ja kelpaavat tekosyyksi olla tekemättä koneella jotain järkevää.

Ja liittyyhän lähtö(yritykseen) surutyötäkin. Täällä kaikki tuntevat minut ja on valtaa hyvässä ja pahassa. Paljon puhutaan itsestä. Saisko missään muualla ikinä näin paljon huomiotakaan..?
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko