tuuuve kirjoitti:Osaatko sanoa mitä voimme tehdä, jos luukkonen vaan kopioi tekstit. Sorry mutta en voi muuta tehä.
Voin; lopettaa Tristanin käytöksen puolustelu ja hänen tekojensa sekä niiden merkityksen vähättely.
tuuuve kirjoitti:Osaatko sanoa mitä voimme tehdä, jos luukkonen vaan kopioi tekstit. Sorry mutta en voi muuta tehä.
tuuuve kirjoitti:Voi kissan paska, tosissaan olenkin tässä tristanin puolustanut koko päivän. Miksi et mitään sano kun luukkonen ei sua puolusta. Oikeastaan aivan sama mitä sulle sanoo, käännät kaiken miten haluat.
Kyllästynyt kirjoitti:tuuuve kirjoitti:Voi kissan paska, tosissaan olenkin tässä tristanin puolustanut koko päivän. Miksi et mitään sano kun luukkonen ei sua puolusta. Oikeastaan aivan sama mitä sulle sanoo, käännät kaiken miten haluat.
En tarkoittanut sinua vaan (etenkin ja erityisesti) Mirriä ja Kahvia.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tuuuve kirjoitti:Voi kissan paska, tosissaan olenkin tässä tristanin puolustanut koko päivän. Miksi et mitään sano kun luukkonen ei sua puolusta. Oikeastaan aivan sama mitä sulle sanoo, käännät kaiken miten haluat.
En tarkoittanut sinua vaan (etenkin ja erityisesti) Mirriä ja Kahvia.
Puhut potaskaa (ainakin) minusta.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt tuntuu taas tekevän minusta liian pitkälle tehtyjä johtopäätelmiä erheellisistä oletuksistaan; pidän vastenmielisenä sitä, että omia luulojaan yms kanssapalstalaisista esitetään ikäänkuin faktanomaisina asioina.
Hei
Lähetetty: 25.04.2014 05:29
Lähettäjä: tris
Vastaanottaja: Kyllästynyt
Mulle sä oot haisevapilluinen narttu ja tuut aina olemaan. Asut Korsossa, oot ylipainoinen ja haiset pahalta ja hinnatkin on Helsingin hintatasoon nähden sulla niin halpoja että kaikilla on seutulippuun varaa sun kanssasi. Vedän kaikki anteeksipyynnöt ja sovinnor takaisin ja haluan vittuun täältä. Haluan että mut heitetään täältä katuojaan pysyvästi. Katuojassa mulla on aikaa kirjoittaa tekstejä ja päivittää CV:Tä. Täällä ei

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt tuntuu taas tekevän minusta liian pitkälle tehtyjä johtopäätelmiä erheellisistä oletuksistaan; pidän vastenmielisenä sitä, että omia luulojaan yms kanssapalstalaisista esitetään ikäänkuin faktanomaisina asioina.
Kuten mitä luulojani?
...
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt tuntuu taas tekevän minusta liian pitkälle tehtyjä johtopäätelmiä erheellisistä oletuksistaan; pidän vastenmielisenä sitä, että omia luulojaan yms kanssapalstalaisista esitetään ikäänkuin faktanomaisina asioina.
...
Olet käyttänyt Tristanin häiriköinnistä nimeä "itku-potku -raivarit" - ja jo pelkkä nimitys on omiaan luomaan sen kuvan, että olisivat vain mitättömiä kiukunpuuskia joita ei ole syytä edes noteerata. ...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt tuntuu taas tekevän minusta liian pitkälle tehtyjä johtopäätelmiä erheellisistä oletuksistaan; pidän vastenmielisenä sitä, että omia luulojaan yms kanssapalstalaisista esitetään ikäänkuin faktanomaisina asioina.
Kuten mitä luulojani?
...
Kuten esim juuri mainitsemasi väite, että muka puolustelisin Tristanin käytöstä ja että muka vähättelisin hänen tekojansa sekä niiden merkitystä.
Kahvi kirjoitti:... Lisäksi toivoisin, ettei minua vedettäisi (tai työnnettäisi tms) tämän enempää tähän "Trisse vs Psykopatologia vs Kyllästynyt" -teemaan. Joku kolmiodraama teillä tuntuu olevan meneillään, mihin liittyy täyttymättömiä toiveita, mustasukkaisuutta ja mitäliekaikkea. Ei kiinnosta eikä innosta.
Mirri kirjoitti:Onko ajatus Trisin heittämisestä katuojaan syntynyt Trisin päässä vai jossakin muualla?
Se oli Luukkosen vanhassa viestissä. Mä haluan itse katuojaan täältä kun siellä on turvallisempaa ja hauskempaa ja jää enemmän aikaa.

Mirri kirjoitti:Mirri kirjoitti:Onko ajatus Trisin heittämisestä katuojaan syntynyt Trisin päässä vai jossakin muualla?
Trisin vastaus ihmettelyyni katuojaan heittämisestä:Se oli Luukkosen vanhassa viestissä. Mä haluan itse katuojaan täältä kun siellä on turvallisempaa ja hauskempaa ja jää enemmän aikaa.
Jos ymmärsin oikein, foorumin ylläpitäjä on nähnyt Trisin joutavan katuojaan heitetyksi. Minulle puhe ihmisen heittämisestä katuojaan on vahvempaa - ja rankempaa - kielenkäyttöä kuin esimerkiksi huorittelu. Mielikuva katuojaan heittämisestä liittyy hylkäämiseen, hylätyksi tulemiseen; katuojaan viskattava ei ole kelvollinen muuhun kuin joutumiseen hylätyksi katuojaan.
Taas toivon käsittäneeni jotakin väärin.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,
Mielipiteesi ja johtopäätöksesi väyttävät perustuvan vain Tristanin omiin kuvauksiin ja kertomuksiin, joka kuitenkin ovat vain Tristanin oman suodattimen läpäisseitä tulkintoja ja mielipiteitä asioista sekä niiden taustoista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa