Mirri kirjoitti:... Luulet tietäväsi näkemiseni paremmin kuin minä itse. Valitettavasti en ole nähnyt sitä mitä väität minun nähneen...
Vaikka olit palstalla koko tuon ajan ja mm. sait itsekin (valitettavasti vain yhden) bannin (todella harvinainen teko Janne Pöyhtäriltä) minulle osoittamistasi viesteistä.
Mirri kirjoitti:... Kuten varmaan olen jo tehnyt selväksi: näen sinut Trisin nettikiusaajana, ja vieläpä erittäin julmana sellaisena, en toisinpäin. Mielestäni pahimmatkin nimittelyt kalpenevat sinun järjestelmällisen ja vuodesta toiseen jatkuvan ja muka oikeutukseen vetoavan kiusaamisesi edessä...
Sinun näkemyksesi eivät mielestäni perustu tosiasioihin vaan vain omiin antipatioihisi. Etkä sinä ole se jolla on valta sanoa, miltä törkeiden nimittelyjen pitäisi minun mielestäni tuntua tai mikä on niiden merkitys ja arvo minulle.
Tuntuu kuin sinä Mirri edellytättäisit, ettei Tristanin harjoittamalla kiusaamisella voi tai saa olla mitään merkitystä minulle. Mitä luulet minulle ja voinnilleni aiheuttaneen sen mitä Tristan on tehnyt?
Mirri kirjoitti:...Olen joskus miettinyt, että entä jos Tris olisi vaikeasti syömishäiriöinen ihminen näännyttämässä itseään hengiltä tai ahmimassa kuoliaaksi, ja syömishäiriönsä vuoksi sairaalloisen lihava/laiha sekä työkyvytön, potkisitko ja piiskaisitko - aina kiusaamiseen asti - häntä ryhdistäytymään ja 'panemaan elämänsä järjestykseen'. Hän kertoilisi mt-foorumeilla ja blogeissaan häiriöisyydestään avoimesti ja sinä veronmaksajana potkisit ja tölvisit häntä vuodesta toiseen 'terveeksi', jottei hän kuluttaisi sinun rahojasi tuhoisan häiriöisyytensä aiheuttamiin vääränlaisiin elämäntapoihin. Syyttelisit hoidosta kieltäytymisestä ja sinun rahojesi tuhlaamisesta..
Spekulointia - hyvin tarkoitushakuista ja pahantahtoista spekulointia.
Mirri kirjoitti:... En osaa kuvitella niin julmia nimittelyjä, jotka vetäisivät vertoja sille mitä sinä teet netissä vaikeasti häiriöiselle ja mt-ongelmaiselle ihmiselle minun ja kai monen muunkin silmien edessä...
Minä voin, ja vieläpä hyvin helposti ja itsestäänselvästi.
Mirri kirjoitti:... Trisin häiriöisyys on käsittääkseni vaikeaa ja erittäin tuhoisaa laatua, vaikkei olekaan uhrinsa tappavaa syömishäiriöisyyttä.
Ja sinä vielä kehtaat sanoa, että sinulla veronmaksajana on oikeus...
Minulla on veronmaksajana oikeus arvostella ihmistä joka avoimesti kertoo haluttomuudestaan tehdä työtä, sanoo ettei ole yhteiskunnalle mitään velkaa, että hänellä on oikeus olla tekemättä työtä ja joka pyytää neuvoja sekä ohjeita miten voisi taata itselleen mahdollisimman suuret edut, ja jonka käytös muita kohtaan on ollut niin törkeää kuin mitä Tristanin käytös on ollut.
En tosiaankaan ymmärrä, miksi Tristanilla on vain oikeuksia, muttei velvollisuuksia lainkaan.