Trissen päikyn sivuhaara

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Trissen päikyn sivuhaara

ViestiKirjoittaja tris » 19.04.2014 23:55

tris kirjoitti:Äskettäin tosissasi uskoit että varastaisin vanhukselta 30 euroa joten minun on helppo uskoa että tuota mieltä oletkin.

Uteliaisuuttani - menikö se ihan täydestä vai kuiskasiko pieni ääni korvaan että ei ole ehkä totta?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 00:24

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Huomiota en ole kaivannut, vain oikeudenmukaisuutta. .

Tyytyisit jo siihen että selkäni on murtunut ja saan nivelrikon aikaisin ja kuolen kivuliaan kuoleman.

Tyydyn siihen, että sinä esität uskottavan anteeksipyynnön ja ettet enää kiusaa minua, etkä ketään muutakaan.

Onko tämä uhkaus?

Ei ole.
Mitä uhkaavaa viestistäni löydät?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 00:33

Lupauksen vainota minua?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 00:33

tris kirjoitti:Mikään anteeksipyyntöni ei voi olla uskottava sillä olen kertonut ettei se ikinä tule olemaan...

Sinä voit myös ilmoittaa, että olet päättänyt toisin.
tris kirjoitti:... ja minä vilpittömästi koen olevani vääryyttä enemmän kärsinyt osapuoli suhteessamme.

Millä perusteella?
Et esimerkiksi ole joutunut banniin vuosiksi etkä joukkokiusaamisen uhriksikaan - etkä kiusaamisen uhriksi ollenkaan. Vai onko joku muka lähettänyt sinulle hph-viestejä tai ilkkunut, kuinka hauskaa sinua on kiusata?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2014 00:34

Jatketaan vasta aamulla!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tuuuve » 20.04.2014 05:15

tris kirjoitti:Äskettäin tosissasi uskoit että varastaisin vanhukselta 30 euroa joten minun on helppo uskoa että tuota mieltä oletkin.

Ja minäkin olen sitä mieltä, että sulta tuo onnistuu eikä mitenkään vakuttavaa ole, että kirjoitat sen olevan vitsi vasta sen jälkeen kun minä sanoin asiaan vastalauseen. Jos tuollaisen asian kirjoittaa päiväkirjaansa, niin eiköhän se ole totta ja omatunto rupesi vaivaan. Asia ei miksikään muutu vaikka kuinka yrität muille ilkkua.
tuuuve

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 08:41

No totta se ei kuitenkaan ollut. Kaikki huivit ostin nuorilta naisilta. Mikään huivi ei edes tuolla kirppiksellä maksa viittä euroa - saati että minä maksaisin sen. Huivit oli 0,5-2 euroa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 08:57

Psykopatologia kirjoitti:Jatketaan vasta aamulla!

Miksi lopetat jutut käydessäsi nukkumaan kun ethän mihinkään puutu kuitenkaan?
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2014 09:20

Puutun, jos on aihetta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 12:14

Et ole minua ainakaan koskaan suojellut.
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2014 12:21

Ainakin olen suvainnut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 12:47

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tyydyn siihen, että sinä esität uskottavan anteeksipyynnön ja ettet enää kiusaa minua, etkä ketään muutakaan.

Onko tämä uhkaus?

Ei ole.
Mitä uhkaavaa viestistäni löydät?

Ajattelin vaan, kun toisaalla sanoit että sinulle on tärkeää, että saat kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä. Ymmärsin niin, että esim Avatar-ketjussa mala fide toimintasi oli mm "kosto-operaatiota", jonka tarkoitus oli opettaa Trissille, että hänen ei olisi kannattanut ryhtyä kiusaamaan sinua vuonna 2004 Mihnin kanssa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 13:09

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Mitä uhkaavaa viestistäni löydät?

Ajattelin vaan, kun toisaalla sanoit että sinulle on tärkeää, että saat kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä. Ymmärsin niin, että esim Avatar-ketjussa mala fide toimintasi oli mm "kosto-operaatiota", jonka tarkoitus oli opettaa Trissille, että hänen ei olisi kannattanut ryhtyä kiusaamaan sinua vuonna 2004 Mihnin kanssa.

Pyrkimys/tavoite saada osakseen oikeudenmukaisuutta ei ole uhkaus.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.04.2014 14:01

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Mitä uhkaavaa viestistäni löydät?

Pyrkimys/tavoite saada osakseen oikeudenmukaisuutta ei ole uhkaus.

Jos metodisi tavoitteeseesi pääsemiseen ovat jatkossakin samat kuin aikaisemmin, niin sitten kysymyksessä on minusta selkeä uhkaus.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.04.2014 14:01

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Huomiota en ole kaivannut, vain oikeudenmukaisuutta. .

Tyytyisit jo siihen että selkäni on murtunut ja saan nivelrikon aikaisin ja kuolen kivuliaan kuoleman.

Tyydyn siihen, että sinä esität uskottavan anteeksipyynnön ja ettet enää kiusaa minua, etkä ketään muutakaan.

Et tyytyisi. Trisin elämäntilanteen ja psyykkisen kunnon vuoksi jatkaisit hänen piiskaamistaan mieleiseksesi kansalaiseksi - loputtomiin. Trisin olemassaolo itsessään on sinulle loukkaus, jonka ylitse et pääse. Niinpä tyytymättömyytesi jatkuu ja (veronmaksajana) pidät oikeutenasi kiusata Trisiä vaikka hamaan hautaan asti - tai ainakin niin kauan, että hänen elämänsä muuttuu sinun tahtosi mukaiseksi.

Tältä minusta näyttää. Tai ehkä tarkoitatkin uskottavalla anteeksipyynnöllä juuri sitä, että Tris muuttuu mielesi mukaiseksi ihmiseksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 14:44

Psykopatologia kirjoitti:Ainakin olen suvainnut.

Ok. I give you that one...
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 16:01

Mirri kirjoitti:Et tyytyisi. Trisin elämäntilanteen ja psyykkisen kunnon vuoksi jatkaisit hänen piiskaamistaan mieleiseksesi kansalaiseksi - loputtomiin. Trisin olemassaolo itsessään on sinulle loukkaus, jonka ylitse et pääse. Niinpä tyytymättömyytesi jatkuu ja (veronmaksajana) pidät oikeutenasi kiusata Trisiä vaikka hamaan hautaan asti - tai ainakin niin kauan, että hänen elämänsä muuttuu sinun tahtosi mukaiseksi.

Aivan
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2014 16:25

Onko edellä jonkinlainen yritys vihamielisyyksien lopettamiseksi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 16:27

Kenen puolelta?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 16:27

tris kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ainakin olen suvainnut.

Ok. I give you that one...

Tulisi kiva olo jos joskus puolustaisitkin...
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko