tris kirjoitti:Äskettäin tosissasi uskoit että varastaisin vanhukselta 30 euroa joten minun on helppo uskoa että tuota mieltä oletkin.
Uteliaisuuttani - menikö se ihan täydestä vai kuiskasiko pieni ääni korvaan että ei ole ehkä totta?
tris kirjoitti:Äskettäin tosissasi uskoit että varastaisin vanhukselta 30 euroa joten minun on helppo uskoa että tuota mieltä oletkin.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Huomiota en ole kaivannut, vain oikeudenmukaisuutta. .
Tyytyisit jo siihen että selkäni on murtunut ja saan nivelrikon aikaisin ja kuolen kivuliaan kuoleman.
Tyydyn siihen, että sinä esität uskottavan anteeksipyynnön ja ettet enää kiusaa minua, etkä ketään muutakaan.
Onko tämä uhkaus?
tris kirjoitti:Mikään anteeksipyyntöni ei voi olla uskottava sillä olen kertonut ettei se ikinä tule olemaan...
tris kirjoitti:... ja minä vilpittömästi koen olevani vääryyttä enemmän kärsinyt osapuoli suhteessamme.
Psykopatologia kirjoitti:Jatketaan vasta aamulla!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tyydyn siihen, että sinä esität uskottavan anteeksipyynnön ja ettet enää kiusaa minua, etkä ketään muutakaan.
Onko tämä uhkaus?
Ei ole.
Mitä uhkaavaa viestistäni löydät?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Mitä uhkaavaa viestistäni löydät?
Ajattelin vaan, kun toisaalla sanoit että sinulle on tärkeää, että saat kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä. Ymmärsin niin, että esim Avatar-ketjussa mala fide toimintasi oli mm "kosto-operaatiota", jonka tarkoitus oli opettaa Trissille, että hänen ei olisi kannattanut ryhtyä kiusaamaan sinua vuonna 2004 Mihnin kanssa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Mitä uhkaavaa viestistäni löydät?
Ajattelin vaan, kun toisaalla sanoit että sinulle on tärkeää, että saat kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä. Ymmärsin niin, että esim Avatar-ketjussa mala fide toimintasi oli mm "kosto-operaatiota", jonka tarkoitus oli opettaa Trissille, että hänen ei olisi kannattanut ryhtyä kiusaamaan sinua vuonna 2004 Mihnin kanssa.
Pyrkimys/tavoite saada osakseen oikeudenmukaisuutta ei ole uhkaus.
Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Huomiota en ole kaivannut, vain oikeudenmukaisuutta. .
Tyytyisit jo siihen että selkäni on murtunut ja saan nivelrikon aikaisin ja kuolen kivuliaan kuoleman.
Tyydyn siihen, että sinä esität uskottavan anteeksipyynnön ja ettet enää kiusaa minua, etkä ketään muutakaan.

Psykopatologia kirjoitti:Ainakin olen suvainnut.
Mirri kirjoitti:Et tyytyisi. Trisin elämäntilanteen ja psyykkisen kunnon vuoksi jatkaisit hänen piiskaamistaan mieleiseksesi kansalaiseksi - loputtomiin. Trisin olemassaolo itsessään on sinulle loukkaus, jonka ylitse et pääse. Niinpä tyytymättömyytesi jatkuu ja (veronmaksajana) pidät oikeutenasi kiusata Trisiä vaikka hamaan hautaan asti - tai ainakin niin kauan, että hänen elämänsä muuttuu sinun tahtosi mukaiseksi.
tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ainakin olen suvainnut.
Ok. I give you that one...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa