Kahvi kirjoitti:Tästä ketjusta oikeastaan nähdään, miten kiusatun (Trisse) puolustajasta (minä) tulee helposti kiusattu. Kun toin esiin näkemykseni Avatar-ketjussa siitä, että minusta Kyllästyneen toiminta on selvästi mala fide ja saattaa jopa täyttää kiusaamisen tunnusmerkistön, niin eikös Kyllästynyt alkanut "höykyttämään" minua koittaen ponnekkaasti osoittaa minun huonoa käytöstäni tms - ja lopulta Hilppa liittyi pahansuopine viestineen takavasemmalta mukaan Kyllästyneen kimppaan.
Ja näin siis toimivat henkilöt, jotka ovat ilmaiseet olevansa ehdottomasti kiusaamista vastaan. Rikka, silmä, hirsi ja silleen, eikö!
Sinun päättelyketjusi lähtökohta on kierossa; esität ikään kuin toteennäytettynä, että Tristan on kiusattu ja minä kiusaaja - vaikka minun mielestäni roolijako on alusta lähtien ollut päinvastainen.
En tiedä mitä sinä ymmärrät termillä "mala fide" (johon näytät olevan kovin ihastunut ja kiintynyt), mutta minun on hyvin vaikeaa, omasta mielestäni suorastaan mahdotonta, olla mitään muuta kuin "mala fide" niitä kohtaan jotka ovat minua kohtaan pahaa tahtoaan ja ilkeyttään osoittaneet.
Yritän kyllä dempata niin, etten asiattomaksi ryhtyisi ja alkaisi kiekumaan, kirkumaan, kiroilemaan tai nimittelemään, mutta on turha odottaa tai edellyttää minulta edes neutraaliutta niitä kohtaan jotka ovat minun kimppuuni hyökänneet; siihen en pysty.
Minun mielestäni asiattomat viestit ovat kirjoituksia joissa nimitellään, solvataan tai kiusataan, mutta eivät niitä joissa sanotaan epämiellyttäviä totuuksia.