Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Omilla eväillä tässä kaikki ollaan liikenteessä
Sitäpaitsi "eväät" tms taitaa olla vain af hominem argumentointivirhe. Sanotun totuusarvo kun ei riipu sanojasta.
Sanojen totuusarvo riippuu siitä, minkälaiset perusteet sanojen takaa löytyy. Sinulla ei ole esittää syytöksillesi muuta perustetta kuin se, että sinun mielestäsi minä kiusaan Tristania. Ja sinun "mielestäsi" on taas riippuvainen siitä, kuka on tekijä - eikä se, mikä on teko.
Mielestäni on henkistä väkivaltaa se, että sinä tulet ohjeistamaan minua siitä, mitä minun pitäisi tai olisi hyvä tehdä, vaikka olet itse kirjoittanut erittäin asiattomia - mutta minä en.
Kyllä se nyt on ihan kylmästi niin, että näkemykseeni ei vaikuta tekijä vaan ihan teot. Olen huomannut ennenkin, että sinulla tuntuu olevan vaikeuksia myöntää omia erheitäsi riippumatta siitä, että kuka ne erheet on esille tuonut.
Ja henkistä väkivaltaa ei todellakaan ole se, että tuon esiin havaintoni vaikkapa metodisi toimivuudesta tms.
Ja yhtä kylmää on se, että sinä juokset minun perässäni valittamassa ja väittämässä milloin mistäkin.
En ole kirjoittanut ainoatakaan asiatonta viestiä! Sinä olet, Tristan on, vladimir1 ja teelikkakin ovat - mutta minä en.
En vähääkään tarvitse sinun "neuvojasi" - enkä todellakaan halua sinun "Vittu mitä paskaa" -viestejäsikään.
Kumma juttu, että sinä et näe omia erheitäsi, mutta kehtaat valittaa minun kirjoituksistani - joista ei ainoakaan ole asiaton.