Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:44

TÄMÄN ON PAKKO NYT LOPPUA TAVALLA TAI TOISELLA! OLEN YSTÄVÄLLISESTI PYYTÄNYT VIESTIN POIS JOSSA MINUA LOUKATAAN JA NIMITELLÄÄN MM. LOISEKSI! POISTIN OMAT ASIATTOMAT VIESTINI - HALUAN NYT PUOLESTANI TUON ASIATTOMAN VIESTIN POIS!
tris

Re: Mitä pidätte

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:46

MM TÄMÄ ON ASIATONTA

Kunpa ihmiset vihdoinkin tajuaisivat, ettet sinä ole mikään kovia kokenut, mutta herkkä ansarikukka tai mimosanlehti jota pitää kohdella varovasti. Sinä olet piloille hemmoteltu ylisuuri vauva, joka jatkaa loisintaansa niin kauan kuin se sinulle sallitaan.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:46

MINÄ EN SITTEN LÄHDE STOKKALLE VAAN OTAN LOPUT DIAPAMINI!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:47

TÄLLÄISEN SYRJINNÄN TÄYTYY LOPPUA - PSYYKEENI EI KESTÄ SITÄ!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:48

OLEN TÄMÄN VIESTIN PYYTÄNYT POISTOON EIKÄ SE OLE LIIKAA VAADITTU!!!

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Myös sinä voisit kertoa, kuinka aina syytät muita omista tekemisistäsi etkä edes pyydä anteeksi.

Keinoni puolustautua henkistä pahoinpitelyä vastaan ovat väistämättä rajoitettuja. Niitä ennestään rajoittaa kädetön ja munaton puolueellinen ylläpito. Niinpä vallalla on ns. omankädenoikeus. Moderaattorilla olisi halutessaan ollut mahdollisuus luoda tänne puolueeton, rauhoitettu kenttä jossa kukaan ei tunne itseään uhatuksi, nöyryytetyksi, alistetuksi tai satutetuksi. Sitä ei ole tehty koska Kyllästynyt ei sitä sietäisi (munaton osuus) sekä siksi että se olisi liian työlästä ja aikaavievää foorumin ylläpitäjälle (tämä on kaiketi se kädetön osuus). Koska asiat ovat miten ovat täällä vanha sananlasku sopii tilanteeseen mainiosti - "Sitä saa mitä tilaa!"

Ja milloinkahan olen tilannut sinulta ainoatakaan niistä sadoista solvauksista joita olet minulle osoittanut - tai milloin tehnyt tilauksen sille kiusaamiselle jonka sinä aloitit ennen kuin olin sinulle ainoatakaan viestiä kirjoittanut?

Kumma juttu Tristan, että teit tai sanoit sinä kuinka ilkeästi ja pahasti tahansa, syy on aina jonkun toisen. Milloinkaan et ole ottanut kantaaksesi aikuisen vastuuta; et elämästäsi, elatuksestasi, teoistasi etkä sanoistasi. Omaksi vahingoksesi ovat muut ihmiset aina kohdelleet sinua kuin suurta vauvaa - ja sellaiseksi sinä jäätkin, ellei joku tai jokin saa sinua (sekä lähiympäristösi ihmisiä) tajuamaan, että olet itse vastuussa elämästäsi ja teoistasi.

Ja mitä tulee tähän palstaan ja sen moderointiin, muistatko minkälainen palstanpitäjä itse olit? Solvasit ihmisiä törkeästi - ja sitten kerroit pyyhkiväsi persettäsi uhriksesi joutuneiden valituksilla.
Sinä avoimesti ilakoit ja riekuit, kuinka hauskaa sinulla (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) on ollut minua kiusatessanne, mutta nyt väität, että se olenkin minä joka olen tilannut sinulta kymmenen vuoden ajan törkeitä solvauksia ja vahingoniloa. Alunperin sinä lähdit arvioimaan minua - koska sekä omien että ystäväsi Minhin sanojen mukaan - olet käytännössä valmis psykologi. Nyt et kuitenkaan kestä itse edes sitä, että sanon ääneen ja julki asioita jotka ovat kenen tahansa nähtävissä.

Ja kun sanon jotakin elämästäsi, kuten esimerkiksi sen, että olet koko aikuisikäsi lusmuillut yhteiskunnan kustannuksella - ja vielä valittaen joka ikisestä sinulle tarjotusta hoio- ja kuntoutusmahdollisuudesta; milloin olisi joko ruoka pahaa, tai et saisi omaa huonetta. Ja jos vika ei ole ollut noissa, terapiakäynnit ovat olleet liian aikaisin - tai hoitohenkilö on ollut "naama norsunvitulla" - etkä ole mielestäsi saanut hoidosta mitään... niin silloin minä muka kiusaan sinua.

Kunpa ihmiset vihdoinkin tajuaisivat, ettet sinä ole mikään kovia kokenut, mutta herkkä ansarikukka tai mimosanlehti jota pitää kohdella varovasti. Sinä olet piloille hemmoteltu ylisuuri vauva, joka jatkaa loisintaansa niin kauan kuin se sinulle sallitaan.

Kaiken kukkuraksi, sinä kehtaat väittää puolustautumiseksi sitä törkeilyä jota olet mm. minua kohtaan osoittanut.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:49

MINÄ EN KESTÄ ENÄÄ
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:50

Otin 14 diapamia.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:51

Syrjinnän on pakko loppua. Jos se ei lopu niin PP tuun sinun luoksesi henkilökohtaisesti asunnollesi häiriköimään
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 14:52

Pitääkö soittaa ambulanssi, vai pärjäätkö itse?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:52

Heitän päällesi vaikka mustikkakeittoa kun avaat asunnon ja tungen sisälle niin että joudut kutsumaan poliisit poistaaksesi minut,
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:53

Minulla on toleranssia, ei ole mitään ongelmaa. Poista sinä Kyllästynyt tuo asiaton viestisi. Ole hyvä.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 14:55

tris kirjoitti:Minulla on toleranssia, ei ole mitään ongelmaa. Poista sinä Kyllästynyt tuo asiaton viestisi. Ole hyvä.

Voit taas ruveta hengittämään normaalisti. Poistin viestini, vaikka se ei asiaton ollutkaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 15:00

Hyvä. Kiitos.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 17:12

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole puolustellut mitään, koska en ole tehnyt mitään sellaista mitä pitäisi puolustella. Olen vastannut sinun "mala fide" -syytöksiisi, koska sinä et näytä joko lainkaan tietävän tai ymmärtävän mitä Tristan on tehnyt.
Esittämäsi asiat eivät ole olleet mitään perusteita tai perusteluja, vaan silkkaa joko tietämättömyydestäsi, ymmärtämättömyydestäsi tai minua kohtaan tuntemastasi antipatiasta kumpuavia omia "mala fide" -väitteitäsi.

En tunne antipatiaa ketään kohtaan.

Minusta Kyllästynyt tuossa viestissään kertoo harrastavansa harkittua henkistä väkivaltaa Trisseä kohtaan ja pitää sitä oikeutettuna koska aikaisemmat tapahtumat. Trisse taas tyhmänä jälleen kerran lankesi provokaatioon, tällä kertaa rankemman kautta.

Koska seuraava ei ole varsinaista päiväkirjamateriaalia, niin voinen kertoa näin julkisesti, että Kyllästyneen harrastaman Trissen "rääkkääminen" jälkimmäisen päiväkirjassa on aika hurjaa; Kyllästynyt ei vaikuta ottavan huomioon ollenkaan vastapuolen surkeaa henkistä tilaa, vaan ikäänkuin löisi vaan lisää bensaa sytyttämiinsä liekkeihin.

Ehkä Kyllästynyt kokee, että joku voi omalla käytöksellään ansaita (henkisen) väkivallan uhriksi joutumisen, tai jopa suoranaisen kiusaamisen uhriksi?
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 17:18

Pahin juttu kuitenkin että ylläpitäjä sallii tämän kaiken ja epäsuorasti rohkaisee siihen. Kuvittelevat kai että kun minua tarpeeksi nuijitaan niin "ryhdistäydyn", toivun psyykkisistä ongelmistani ja menen ansiotöihin.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 17:26

Jäi mainitsematta, että Trisse sai jonkun kakaramaisen känni-rage kohtauksen, ja sen "vallassa" kirjoitteli aikamoisia törkeyksiä Kyllästyneelle. Siis tuolla pk-puolella. Anteeksipyyntöä käytöksestään Trissen en ole huomannut esittäneensä. Lisäksi haluan mainita, että minun omasta mielestäni henkisesti epästabiilissa tilassa olevan ihmisen "rääkkääminen" on hyvin hyvin moitittavaa käytöstä - vaikka se olisi kuinka ymmärrettävää henkilöiden välisen aikaisemman historian takia.

Ja kun on kysymys kahdesta aikuisesta ihmisestä, joista kumpikaan ei ymmärrä/osaa/halua hävetä käytöstään, niin ehdottaisin molempien menevän hetkeksi hiljaa miettimään näitä(kin) asioita peilin ääreen. Myös aikuiseksi henkisesti kasvaminen voisi olla harkitsemisen arvoinen asia - molemmille.

Suoraan suameksi sanottuna: vittu mitä perseilyä. Molemmilta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 17:27

tris kirjoitti:Pahin juttu kuitenkin että ylläpitäjä sallii tämän kaiken ja epäsuorasti rohkaisee siihen. Kuvittelevat kai että kun minua tarpeeksi nuijitaan niin "ryhdistäydyn", toivun psyykkisistä ongelmistani ja menen ansiotöihin.

No oli tilanne tuon suhteen mikä tahansa, niin ihan itse provosoiduit. Taas.
Kahvi

ViestiKirjoittaja teelikka » 11.04.2014 17:58

Kahvi kirjoitti:
Ehkä Kyllästynyt kokee, että joku voi omalla käytöksellään ansaita (henkisen) väkivallan uhriksi joutumisen, tai jopa suoranaisen kiusaamisen uhriksi?

Ehkä hän myös kokee, että joku omalla käytöksellään ansaitsee tulla raiskatuksi.
teelikka

ViestiKirjoittaja santra » 11.04.2014 18:17

Jaaha, että piti sitten perustaa ihan oma ketju peräti vertaistuen puolelle asiasta joka joutaisi romukoppaan
Trissen avatar sinänsä on ihan nätti, mutta pitääkö sitä varten perustaa ihan oma ketju?
Trissen huomionhakuisuus on sitä luokkaa että tuntuu että hän ihan vartavasten kaivaa asioita tavalla joka ärsyttää. Noin minäkeskeinen ja pahantahtoinen ihminen saa kyllä syyttää itseään päällesaamastaan paskasta. Tai sitten sairaus puhuu puolestaan.
En tiedä mikä sinun diagnoosisi on eikä todella kiinnosta, mutta kun et osaa keskustella asiallisesti vaan herätät närää miltei kaikilla kirjoituksillasi.
Sitten kun voit itse sanoa että pussissasi on puhtaat jauhot, sitten voit harkita arvostelevasi muita. Minuakin kohtaan olet ollut epäasiallinen jopa törkeä ilman minkäänlaista syytä. Ei siitä sen enempää.
santra

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 18:25

teelikka kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Ehkä hän myös kokee, että joku omalla käytöksellään ansaitsee tulla raiskatuksi.

Tai santra.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet