Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte

ViestiKirjoittaja tris » 09.04.2014 13:07

Siis että haluaako Kyllästynyt kertoa. Sinäkin toki saat.
tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.04.2014 13:10

Myös sinä voisit kertoa, kuinka aina syytät muita omista tekemisistäsi etkä edes pyydä anteeksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.04.2014 13:11

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Jotakuinkin, kuinka niin?

Koska tuollainen on naurettavaa.

Kuinka niin on naurettavaa se, että "aikanaan" tarkoittaa myös parin viikon takaisia tapahtumia?

Juurihan sinä sanoit, että raja kulkee tämän päivän ja eilisen välissä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 09.04.2014 13:13

Psykopatologia kirjoitti:Myös sinä voisit kertoa, kuinka aina syytät muita omista tekemisistäsi etkä edes pyydä anteeksi.

Minä en oikein muista missä ketjussa se oli ja mistä alkoi. Jos K haluaa aloittaa niin voin jatkaa.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 14:09

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Jotakuinkin, kuinka niin?

Koska tuollainen on naurettavaa.

Kuinka niin on naurettavaa se, että "aikanaan" tarkoittaa myös parin viikon takaisia tapahtumia?

Juurihan sinä sanoit, että raja kulkee tämän päivän ja eilisen välissä.

No mikä siinä sitten oli naurettavaa?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.04.2014 14:56

Kahvi kirjoitti:No mikä siinä sitten oli naurettavaa?

Epämääräisen aikakäsitteen tarkka aikaraja.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 15:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:No mikä siinä sitten oli naurettavaa?

Epämääräisen aikakäsitteen tarkka aikaraja.

No varmaan tulin ymmärretyksi, vaikka ilmaisin itseäni tahattomasti hassunhauskasti.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Maaria » 09.04.2014 18:15

Ja kukahan on tämä Mala Fide?
Maaria

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 19:11

Jill kirjoitti:Ja kukahan on tämä Mala Fide?

Mala fide: "pahat mielessä"
Bona fide: "hyvät mielessä"

Tarkemmin/virallisemmin:
mala fide [mala fide t. malaa fidee] vilpillisessä mielessä, vastoin parempaa tietoa ¶ Vastakohta: bona fide.
bona fide [bona fide t. bonaa fidee] hyvässä uskossa, vilpittömällä mielellä ¶ Vastakohta: mala fide.
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 09.04.2014 20:51

Psykopatologia kirjoitti:Myös sinä voisit kertoa, kuinka aina syytät muita omista tekemisistäsi etkä edes pyydä anteeksi.

Keinoni puolustautua henkistä pahoinpitelyä vastaan ovat väistämättä rajoitettuja. Niitä ennestään rajoittaa kädetön ja munaton puolueellinen ylläpito. Niinpä vallalla on ns. omankädenoikeus. Moderaattorilla olisi halutessaan ollut mahdollisuus luoda tänne puolueeton, rauhoitettu kenttä jossa kukaan ei tunne itseään uhatuksi, nöyryytetyksi, alistetuksi tai satutetuksi. Sitä ei ole tehty koska Kyllästynyt ei sitä sietäisi (munaton osuus) sekä siksi että se olisi liian työlästä ja aikaavievää foorumin ylläpitäjälle (tämä on kaiketi se kädetön osuus). Koska asiat ovat miten ovat täällä vanha sananlasku sopii tilanteeseen mainiosti - "Sitä saa mitä tilaa!"
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 21:36

tris kirjoitti:

Keinoni puolustautua henkistä pahoinpitelyä vastaan ovat väistämättä rajoitettuja. Niitä ennestään rajoittaa kädetön ja munaton puolueellinen ylläpito. Niinpä vallalla on ns. omankädenoikeus. Moderaattorilla olisi halutessaan ollut mahdollisuus luoda tänne puolueeton, rauhoitettu kenttä jossa kukaan ei tunne itseään uhatuksi, nöyryytetyksi, alistetuksi tai satutetuksi. Sitä ei ole tehty koska Kyllästynyt ei sitä sietäisi (munaton osuus) sekä siksi että se olisi liian työlästä ja aikaavievää foorumin ylläpitäjälle (tämä on kaiketi se kädetön osuus). Koska asiat ovat miten ovat täällä vanha sananlasku sopii tilanteeseen mainiosti - "Sitä saa mitä tilaa!"

Ko puolustautumiseesi on ehkä helpompi puuttua kun se on graavimpaa. Joskus kaiketi hyvinkin graavia.
Kahvi

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja tris » 09.04.2014 22:01

Minä olen sanonut sen mitä minulla on aiheesta sanottavana. Sinun viestisi puhuu omaa kieltään enkä halua pilata sen minulle aiheuttamaa hyötyä. Palaan asiaan eli säikeeseen jos jollakin on jotain kommentoitavaa avatareeni liittyen.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 10.04.2014 08:20

09.04.2014 10:21
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.

Ei ole.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.04.2014 10:08

Kahvi kirjoitti:9.04.2014 10:21
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.

Ei ole.

Sinulla pitäisi vähintään olla jokin peruste syytöksellesi, mutta niitä sellaista sinä et ole esittänyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 10.04.2014 11:30

Kyllästynyt kirjoitti:

Ei ole.

Sinulla pitäisi vähintään olla jokin peruste syytöksellesi, mutta niitä sellaista sinä et ole esittänyt.

Mala fide.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.04.2014 12:07

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Ei ole.

Mala fide.

Kahvi,

Tristanin minulle vuosien varrella osoittamat solvaus- ja kiusaamisviestit ovat olleet "mala fide" -henkisiä, mutta jostain syystä sinä(kään) et näytä niille painoarvoa antavan.

Eikä sinulla (eikä kenelläkään muullakaan) ole varaa arvostella tai arvioida minun viestieni "mala" tai "bona fide" -henkeä, ei ainakaan niin kauan kuin et ole itse kokenut Tristanin viestien vastaanottajana samaa mitä minä olen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 10.04.2014 14:41

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi,

Tristanin minulle vuosien varrella osoittamat solvaus- ja kiusaamisviestit ovat olleet "mala fide" -henkisiä, mutta jostain syystä sinä(kään) et näytä niille painoarvoa antavan.

Eikä sinulla (eikä kenelläkään muullakaan) ole varaa arvostella tai arvioida minun viestieni "mala" tai "bona fide" -henkeä, ei ainakaan niin kauan kuin et ole itse kokenut Tristanin viestien vastaanottajana samaa mitä minä olen.

Minulla tuottaa vaikeuksia pysyä ajatuksenjuoksusi perässä. Ensin väität, etten muka olisi väittänyt mitään perustetta havainnolleni kiusaamisestasi, mutta kun totean sellaisen esittäneeni, niin alat "puolustella" (tms) toimintaasi jotenkin erikoisen oloisesti sillä, että olet kokenut Trissen taholta vuosien saatossa paljon pahempaa käytöstä - ja kaiken kukkuraksi kehtaat väittää, ettenkö olisi antanut painoarvoa Trissen toiminnalle, vaikka viimeksi niin olen tehnyt tässä ketjussa.

Sitäpaitsi itse näkisin, että on paljon aikuismaisempaa puhua asiat asioina kuin "piilovittuilla" toistuvasti mala fide-henkisesti. Mutta kukin taaplaa tavallaan, niinkuin tunnettu sanonta kuuluu.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.04.2014 14:55

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi,

Minulla tuottaa vaikeuksia pysyä ajatuksenjuoksusi perässä. Ensin väität, etten muka olisi väittänyt mitään perustetta havainnolleni kiusaamisestasi, mutta kun totean sellaisen esittäneeni, niin alat "puolustella" (tms) toimintaasi jotenkin erikoisen oloisesti sillä, että olet kokenut Trissen taholta vuosien saatossa paljon pahempaa käytöstä - ja kaiken kukkuraksi kehtaat väittää, ettenkö olisi antanut painoarvoa Trissen toiminnalle, vaikka viimeksi niin olen tehnyt tässä ketjussa.

Sitäpaitsi itse näkisin, että on paljon aikuismaisempaa puhua asiat asioina kuin "piilovittuilla" toistuvasti mala fide-henkisesti. Mutta kukin taaplaa tavallaan, niinkuin tunnettu sanonta kuuluu.

En ole puolustellut mitään, koska en ole tehnyt mitään sellaista mitä pitäisi puolustella. Olen vastannut sinun "mala fide" -syytöksiisi, koska sinä et näytä joko lainkaan tietävän tai ymmärtävän mitä Tristan on tehnyt.
Esittämäsi asiat eivät ole olleet mitään perusteita tai perusteluja, vaan silkkaa joko tietämättömyydestäsi, ymmärtämättömyydestäsi tai minua kohtaan tuntemastasi antipatiasta kumpuavia omia "mala fide" -väitteitäsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 10.04.2014 15:25

Kyllästynyt kirjoitti:En ole puolustellut mitään, koska en ole tehnyt mitään sellaista mitä pitäisi puolustella. Olen vastannut sinun "mala fide" -syytöksiisi, koska sinä et näytä joko lainkaan tietävän tai ymmärtävän mitä Tristan on tehnyt.
Esittämäsi asiat eivät ole olleet mitään perusteita tai perusteluja, vaan silkkaa joko tietämättömyydestäsi, ymmärtämättömyydestäsi tai minua kohtaan tuntemastasi antipatiasta kumpuavia omia "mala fide" -väitteitäsi.

En tunne antipatiaa ketään kohtaan.
Kahvi

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 14:42

MIKSI MINUA SAA AINA VAPAASTI NETTIKIUSATA? MIKSI MINULLA EI OLE IHMISOIKEUKSIA??? MINÄ TAPAN ITSENI JOS TÄMÄ EI NYT LOPU!
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet