Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jotakuinkin, kuinka niin?
Koska tuollainen on naurettavaa.
Kuinka niin on naurettavaa se, että "aikanaan" tarkoittaa myös parin viikon takaisia tapahtumia?
Psykopatologia kirjoitti:Myös sinä voisit kertoa, kuinka aina syytät muita omista tekemisistäsi etkä edes pyydä anteeksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jotakuinkin, kuinka niin?
Koska tuollainen on naurettavaa.
Kuinka niin on naurettavaa se, että "aikanaan" tarkoittaa myös parin viikon takaisia tapahtumia?
Juurihan sinä sanoit, että raja kulkee tämän päivän ja eilisen välissä.
Kahvi kirjoitti:No mikä siinä sitten oli naurettavaa?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:No mikä siinä sitten oli naurettavaa?
Epämääräisen aikakäsitteen tarkka aikaraja.
Jill kirjoitti:Ja kukahan on tämä Mala Fide?
Psykopatologia kirjoitti:Myös sinä voisit kertoa, kuinka aina syytät muita omista tekemisistäsi etkä edes pyydä anteeksi.
tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Myös sinä voisit kertoa, kuinka aina syytät muita omista tekemisistäsi etkä edes pyydä anteeksi.
Keinoni puolustautua henkistä pahoinpitelyä vastaan ovat väistämättä rajoitettuja. Niitä ennestään rajoittaa kädetön ja munaton puolueellinen ylläpito. Niinpä vallalla on ns. omankädenoikeus. Moderaattorilla olisi halutessaan ollut mahdollisuus luoda tänne puolueeton, rauhoitettu kenttä jossa kukaan ei tunne itseään uhatuksi, nöyryytetyksi, alistetuksi tai satutetuksi. Sitä ei ole tehty koska Kyllästynyt ei sitä sietäisi (munaton osuus) sekä siksi että se olisi liian työlästä ja aikaavievää foorumin ylläpitäjälle (tämä on kaiketi se kädetön osuus). Koska asiat ovat miten ovat täällä vanha sananlasku sopii tilanteeseen mainiosti - "Sitä saa mitä tilaa!"
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.
Kahvi kirjoitti:9.04.2014 10:21Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.
Ei ole.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:9.04.2014 10:21Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.
Ei ole.
Sinulla pitäisi vähintään olla jokin peruste syytöksellesi, mutta niitä sellaista sinä et ole esittänyt.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:9.04.2014 10:21Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.
Ei ole.
Sinulla pitäisi vähintään olla jokin peruste syytöksellesi, mutta niitä sellaista sinä et ole esittänyt.
Mala fide.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi,
Tristanin minulle vuosien varrella osoittamat solvaus- ja kiusaamisviestit ovat olleet "mala fide" -henkisiä, mutta jostain syystä sinä(kään) et näytä niille painoarvoa antavan.
Eikä sinulla (eikä kenelläkään muullakaan) ole varaa arvostella tai arvioida minun viestieni "mala" tai "bona fide" -henkeä, ei ainakaan niin kauan kuin et ole itse kokenut Tristanin viestien vastaanottajana samaa mitä minä olen.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi,
Tristanin minulle vuosien varrella osoittamat solvaus- ja kiusaamisviestit ovat olleet "mala fide" -henkisiä, mutta jostain syystä sinä(kään) et näytä niille painoarvoa antavan.
Eikä sinulla (eikä kenelläkään muullakaan) ole varaa arvostella tai arvioida minun viestieni "mala" tai "bona fide" -henkeä, ei ainakaan niin kauan kuin et ole itse kokenut Tristanin viestien vastaanottajana samaa mitä minä olen.
Minulla tuottaa vaikeuksia pysyä ajatuksenjuoksusi perässä. Ensin väität, etten muka olisi väittänyt mitään perustetta havainnolleni kiusaamisestasi, mutta kun totean sellaisen esittäneeni, niin alat "puolustella" (tms) toimintaasi jotenkin erikoisen oloisesti sillä, että olet kokenut Trissen taholta vuosien saatossa paljon pahempaa käytöstä - ja kaiken kukkuraksi kehtaat väittää, ettenkö olisi antanut painoarvoa Trissen toiminnalle, vaikka viimeksi niin olen tehnyt tässä ketjussa.
Sitäpaitsi itse näkisin, että on paljon aikuismaisempaa puhua asiat asioina kuin "piilovittuilla" toistuvasti mala fide-henkisesti. Mutta kukin taaplaa tavallaan, niinkuin tunnettu sanonta kuuluu.
Kyllästynyt kirjoitti:En ole puolustellut mitään, koska en ole tehnyt mitään sellaista mitä pitäisi puolustella. Olen vastannut sinun "mala fide" -syytöksiisi, koska sinä et näytä joko lainkaan tietävän tai ymmärtävän mitä Tristan on tehnyt.
Esittämäsi asiat eivät ole olleet mitään perusteita tai perusteluja, vaan silkkaa joko tietämättömyydestäsi, ymmärtämättömyydestäsi tai minua kohtaan tuntemastasi antipatiasta kumpuavia omia "mala fide" -väitteitäsi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa