beth kirjoitti:Mirri, Joikuun liittyvät wasso-juttuni eivät ole asiattomia, aihettomia eikä virheellisiä. Niinpä sinun kommenttisi on asiaton ja aiheton, ja erittäin virheellinen.

Joiku kirjoitti:Ei tarvi lähteä, me voimme selvittää asian.
Olen ihan oikeesti lappalainen, beth.
Joiku kirjoitti:Ei tarvi lähteä, me voimme selvittää asian.
beth kirjoitti:Joiku kirjoitti:Ei tarvi lähteä, me voimme selvittää asian.
Kyllä minä sen ymmärsin että olet. Leikkiahan tämä. Toisaalta,on se kiva jos olisit leikillisesti vasso.![]()
Mutta minä en poista viestiani. Olen sen tiennyt aina että foorumin tyraani mirri käy päälle vaikka mistä, ja tämä on yksi tekosyy, kun ei hän huumoria ymmärrä lainkaan ja muuten on netin kuristuskäärme. PP taas on aina valmis kiusamaan kaikkia jotka ovat häntä älykkämpiä.
Sinun ei olisi pitänyt, joiku, jättää rasistisia ja hyökkäviä postauksia minulle, menetit keskustelukumppanin. PP:lle on tälläinen on mannaa ja yllyke. Harmi, ettet seurannut tätä aikaisemmin, PP:llä ei ollut kanttia edes myöntää että voitin sota putzlessa. Hän vain odotti että joku hyökkää mun päälle, sattumalta tämän "kunnian"
sait sinä.
Voi sinua PP, olet entistakin säälittävämpi. Tätä on naurettava hitlerointi aiheuttaa vanhoille ihmisille.

Psykopatologia kirjoitti:Joiku kirjoitti:Ei tarvi lähteä, me voimme selvittää asian.
(Valitettavasti) ehdin jo antaa määräyksen.

Psykopatologia kirjoitti:Borssikeitto (KEDAINIU, ukrainalainen; 480 g), 2,29
Punajuurikeitto (KEDAINIU, ukrainalainen; 480 g), 2,39
9.3.2014 Ovatkin sama tuote.
21.3.2014 Ovat eri tuote: eroa punajuuressa, kaalissa, herneissä.
Seljankakeitto (DELICIEST, latvialainen; 500 g), 2,55
Lisätään tölkillinen vettä: saat 3 - 4 ateriaa.
Pane sekaan makkaran- tai kalanpaloja yms.
alepa tämän antaa.
9.3.2014
Pakkaus: lasipurkki.
trisse kirjoitti:Ei tuo ole halpaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa