Herkullista halavalla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Herkullista halavalla

ViestiKirjoittaja beth » 11.03.2014 22:28

Liian laiskan (purki) hernekeitoon ei sitäkään tarvitse laitaa, sipulin kun pitää kuoria ja silputtaa.
beth

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 11.03.2014 22:30

Joo, nuo uusavuttomat voi unohtaa sen sipulin...
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Joiku » 12.03.2014 06:13

beth kirjoitti:Sianliha ei ole parasta borssiin, mutta häränhännät kyllä. Ja pekooni

:D :D :D ainakin Lapissa pekoni on sianlihaa. Enkä mie sitä kyllä borssiin laittaisi.
SInappiakaan en laittaisi borssiin mutta hernekeittoon laitan ja hk-sinisen päälle.
Maksalaatikkoon laitan mansikkahilloa.
Verimakkaraan puolukkahilloa.
Ja kaurapuuroon hillahilloa.
Lättyihin vadelmahilloa.
Jäätelöön mustikkahilloa.
Joiku

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 12:31

Joiku kirjoitti:
beth kirjoitti:Sianliha ei ole parasta borssiin, mutta häränhännät kyllä. Ja pekooni

:D :D :D ainakin Lapissa pekoni on sianlihaa. Enkä mie sitä kyllä borssiin laittaisi. .

Tämä voi järkyttää sua, mutta koeta kestää :D :sianliha voi olla muutakin kun pekonia :mrgreen: Ja jotkut vallan mainiosti keittävät liemen jopa sian potkasta ensin ja siihen rakentavat borssia.
beth

ViestiKirjoittaja Joiku » 12.03.2014 12:36

Mutta pekoni ei voi olla muuta kuin sianlihaa.
Siitä kai nyt oli kysymys.
Joiku

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 14:24

Ja sinä ,Wasso, aina olevinasi niin fiksu niin fiksu..paitsi et ehdi seurata maailman tapahtumia, kun on ehdittävä jokaiseen paikaan, anteeksi, jokaiseen nikkiin.
Viimeksi muokannut beth päivämäärä 12.03.2014 17:44, muokattu yhteensä 1 kerran
beth

ViestiKirjoittaja Joiku » 12.03.2014 17:31

:D :D :D :D :D :D :D :D
Joiku

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 17:43

Wassolla on meneillaan lappalaisuus vaihe..
beth

ViestiKirjoittaja Joiku » 12.03.2014 17:49

just
Viimeksi muokannut Joiku päivämäärä 12.03.2014 19:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Joiku

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.03.2014 18:34

Psykopatologia kirjoitti:Rainbow-Hernekeitto (purkki-täyssäilyke) 435 g, 0,99.
Veden lisäys puoli tölkkiä.

Se on hyvää, aivan kuin itse keitettyä hernerokkaa. Jos tarvitaan sipulilisää, niin Rainbow tarjoaa sitäkin; valmiita pakastettuja sipulikuutioita. Jos laihempi/vetisempi hernekeitto maistuu paremmalta, kannattaa tietysti lisätä vettä enemmän. Minun makuni mukainen hernesoppa ei ole paksua, vaan aika laihaa. Jos laihaksi tehty purkkihernekeitto vaatii vetisyyden peittämiseksi jotakin, niin liemikuutiot sun muut ovat kätevä apu.

Kaikkein halvimmaksi herkullinen hernekeitto toki tulee, jos laittaa illalla kuivaherneet kattilaan likoamaan ja seuraavana päivänä keittelee niitä parisen tuntia. Valmistuu itse edestään, eikä vaadi monia hämmennyskertoja.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.03.2014 18:38

beth kirjoitti:Ja sinä ,Wasso, aina olevinasi niin fiksu niin fiksu..paitsi et ehdi seurata maailman tapahtumia, kun on ehdittävä jokaiseen paikaan, anteeksi, jokaiseen nikkiin.

Bethin viesti on asiaton, aiheeton ja virheellinen; turhanpäiväinen hyökkäys kirjoittajan kimppuun. Beth, voisitko poistaa sen?
Mirri

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 18:41

Mirri kirjoitti:
beth kirjoitti:Ja sinä ,Wasso, aina olevinasi niin fiksu niin fiksu..paitsi et ehdi seurata maailman tapahtumia, kun on ehdittävä jokaiseen paikaan, anteeksi, jokaiseen nikkiin.

Bethin viesti on asiaton, aiheeton ja virheellinen; turhanpäiväinen hyökkäys kirjoittajan kimppuun. Beth, voisitko poistaa sen?

Sinun kommentisi on asiaton, aiheton ja virheellinen. Mirri, voisitko poistaa sen?
beth

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 18:43

Joiku kirjoitti:Mulle kyllä sopii, että olen Vasso.

Totta kai, Vasso. Minä tiesin tämän :D Nyt menen pois vähäksi aikaa, muista käyttäytyä kunnolla!
beth

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.03.2014 18:45

beth kirjoitti:Wassolla on meneillaan lappalaisuus vaihe..

Poista lappalaisuusviestisi ja vasso-viittaukset.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 18:53

Poistan jos Joiku pyytää, muuten en. Vasso, poistanko? :D
beth

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 18:58

Psykopatologia kirjoitti:
beth kirjoitti:Wassolla on meneillaan lappalaisuus vaihe..

Poista lappalaisuusviestisi ja vasso-viittaukset.

Niin, ja heti kun joiku poista oikeat herjat ja rasistiset sellaiset, jota hän osoitti minulle ja josta ilmoitin sinulle, ja jotka sinä jätät törkeästi huomioimatta. Se on tietenkin toinen vaihtoehto.

PS. Mutta missä on harhasi "lappalaisvitseista" ? Näytä edes suunta..Jotta omissa harhoissani voisin eksyä katsomaan..
Viimeksi muokannut beth päivämäärä 12.03.2014 19:04, muokattu yhteensä 1 kerran
beth

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.03.2014 19:03

beth kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Sinun kommentisi on asiaton, aiheton ja virheellinen. Mirri, voisitko poistaa sen?

Beth, Joikuun liittyvät wasso-juttusi ovat asiattomia, aiheettomia ja myös virheellisiä. Niinpä minun kommenttini on asiallinen ja aiheellinen, eikä ollenkaan virheellinen.
Mirri

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 19:07

Mirri kirjoitti:
beth kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Beth, Joikuun liittyvät wasso-juttusi ovat asiattomia, aiheettomia ja myös virheellisiä. Niinpä minun kommenttini on asiallinen ja aiheellinen, eikä ollenkaan virheellinen.

Mirri, Joikuun liittyvät wasso-juttuni eivät ole asiattomia, aihettomia eikä virheellisiä. Niinpä sinun kommenttisi on asiaton ja aiheton, ja erittäin virheellinen.
beth

ViestiKirjoittaja Joiku » 12.03.2014 19:14

Asia on kyllä niin beth että lähes kaikki muut minut täällä tuntee ja tietää kuka olen.
Minä ja sinä emme ole millään muualla kirjoittaneet yhdessä kuin tällä foorumilla. Emme ole koskaan keskustelleet keskänämme.
Minä kirjoitin Janne Pöyhtärin Tukiasemalla mutta en ole montakaan viestiä noilla muilla tukiasemaa matkivilla kirjoitellut. Mulla oli muutama vuosi ihan oma foorumi. Jossa kirjoitti vanhoja tukiasemalaisia ja tukinettiläisiä.
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.03.2014 19:14

Beth, joko poistat tai lähdet.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko