beth kirjoitti:Sianliha ei ole parasta borssiin, mutta häränhännät kyllä. Ja pekooni
Joiku kirjoitti:beth kirjoitti:Sianliha ei ole parasta borssiin, mutta häränhännät kyllä. Ja pekooni
![]()
![]()
ainakin Lapissa pekoni on sianlihaa. Enkä mie sitä kyllä borssiin laittaisi. .
Psykopatologia kirjoitti:Rainbow-Hernekeitto (purkki-täyssäilyke) 435 g, 0,99.
Veden lisäys puoli tölkkiä.

beth kirjoitti:Ja sinä ,Wasso, aina olevinasi niin fiksu niin fiksu..paitsi et ehdi seurata maailman tapahtumia, kun on ehdittävä jokaiseen paikaan, anteeksi, jokaiseen nikkiin.

Mirri kirjoitti:beth kirjoitti:Ja sinä ,Wasso, aina olevinasi niin fiksu niin fiksu..paitsi et ehdi seurata maailman tapahtumia, kun on ehdittävä jokaiseen paikaan, anteeksi, jokaiseen nikkiin.
Bethin viesti on asiaton, aiheeton ja virheellinen; turhanpäiväinen hyökkäys kirjoittajan kimppuun. Beth, voisitko poistaa sen?
Joiku kirjoitti:Mulle kyllä sopii, että olen Vasso.
beth kirjoitti:Wassolla on meneillaan lappalaisuus vaihe..
Psykopatologia kirjoitti:beth kirjoitti:Wassolla on meneillaan lappalaisuus vaihe..
Poista lappalaisuusviestisi ja vasso-viittaukset.
beth kirjoitti:Mirri kirjoitti:beth kirjoitti:Ja sinä ,Wasso, aina olevinasi niin fiksu niin fiksu..paitsi et ehdi seurata maailman tapahtumia, kun on ehdittävä jokaiseen paikaan, anteeksi, jokaiseen nikkiin.
Bethin viesti on asiaton, aiheeton ja virheellinen; turhanpäiväinen hyökkäys kirjoittajan kimppuun. Beth, voisitko poistaa sen?
Sinun kommentisi on asiaton, aiheton ja virheellinen. Mirri, voisitko poistaa sen?

Mirri kirjoitti:beth kirjoitti:Mirri kirjoitti:beth kirjoitti:Ja sinä ,Wasso, aina olevinasi niin fiksu niin fiksu..paitsi et ehdi seurata maailman tapahtumia, kun on ehdittävä jokaiseen paikaan, anteeksi, jokaiseen nikkiin.
Sinun kommentisi on asiaton, aiheton ja virheellinen. Mirri, voisitko poistaa sen?
Beth, Joikuun liittyvät wasso-juttusi ovat asiattomia, aiheettomia ja myös virheellisiä. Niinpä minun kommenttini on asiallinen ja aiheellinen, eikä ollenkaan virheellinen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa