Golden flower kirjoitti:Voithan lähettää mummolle vaikka kortin Tallinnasta.
Minäkin olen varmaan sitten sellainen itsekäs paska, mutta jos itsekkäitä paskoja ei olisi niin kuinka muut voisivat tuntea olevansa vähemmän itsekkäitä paskoja? Saisivat olla kiitollisia!
Golden flower kirjoitti:^^En minä mitään lässytä, etkä sinä ole luultavasti sen enempää pahis kuin kukaan muukaan. Minä en tiedä Trissen marttyyriudesta mitään, enkä tässä ole ketään puolustellut tai muutakaan, kunhan osallistuin keskusteluun yleisellä tasolla tuomalla siihen omaa näkemystäni mukaan. Tarkoitukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä, mutta sellainen vaikutelma tuli, että sinun mielesi pahoittui, kun niin vahvasti reagoit. Vastauksesi perusteella olet mahdollisesti myös ymmärtänyt jotain väärin, sillä ei minulla ole mitään erityistä tarvetta tulla nimitellyksi itsekkääksi paskaksi, mutta keskustelun perusteella sellainen nimitys minuunkin ilmeisesti sopii.
Psykopatologia kirjoitti:Otsikko on ihan hyvä, mutta oma osuutesi aiheen käsittelystä on ..........
trisse (uusi) kirjoitti:Mirri kirjoitti:Trisse, jos oikeasti tunnet syyllisyyttä siitä, ettet käy katsomassa mummoasi, asiaan on aika helppo ja käytännöllinen ratkaisu: mene katsomaan..
Syyllisyys kohdistuu aiempaan. Nyt mummo on jo mulle kuollut ja kaikille muillekin (ja joka päivä rukoillaan että kuolisikin) joten ei käyminen elävän ruumiin luona mitenkään kompensoi sitä että olisin voinut käydä silloin kun oli vielä "tajuissaan" ja osasi käymisiä kaivatakin.

Psykopatologia kirjoitti:Golden flower kirjoitti:^^En minä mitään lässytä, etkä sinä ole luultavasti sen enempää pahis kuin kukaan muukaan. Minä en tiedä Trissen marttyyriudesta mitään, enkä tässä ole ketään puolustellut tai muutakaan, kunhan osallistuin keskusteluun yleisellä tasolla tuomalla siihen omaa näkemystäni mukaan. Tarkoitukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä, mutta sellainen vaikutelma tuli, että sinun mielesi pahoittui, kun niin vahvasti reagoit. Vastauksesi perusteella olet mahdollisesti myös ymmärtänyt jotain väärin, sillä ei minulla ole mitään erityistä tarvetta tulla nimitellyksi itsekkääksi paskaksi, mutta keskustelun perusteella sellainen nimitys minuunkin ilmeisesti sopii.
Joiku pitää itseään yhtenä foorumin fiksuimmista ja rehellisimmistä,
vaikka hänen ymmärryksensä on välillä hyvinkin puutteellinen.
beth kirjoitti:Miten elävä mutta vanhaa ja sairastaa ihmistä voi julistaa "kuolleksi"?
Ihan degeneratiivista ajattelua..

Joiku kirjoitti:Siksihän vanhainkodeissa makaa niitä yksinäisiä mummoja ja pappoja, kun ovat läheisille jo kuolleita.

trisse (uusi) kirjoitti:tekstasin tädille voisinko tulla käymään ei nyt mutta seuraavana viikonloppuna. saa nähdä mitä vastaa - hänellä on romanssi nyt menossa ja ajatukset kai siinä. selitän isäjutun kun pääsen koneen ääreen. tosiaan helmis eri otsikko olisi voinut olla parempi. hyvä huomio helmis
Psykopatologia kirjoitti:Otsikko on ihan hyvä, mutta oma osuutesi aiheen käsittelystä on ..........
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa