santra kirjoitti:Ilmeisesti joka paikassa on omat kuppikuntansa joitten jäsenet katsovat henkilökohtaiseksi velvollisuudekseen mollata uusia häätääkseen heidät, minuun ei ikävä kyllä tuommoinen tehoa, osoittaa vain sen, millä tasolla täällä osa pitkäaikaisista kirjoittajista liikkuu![]()
Minä kun kirjoitan missä haluan kysymättä siihen teiltä lupaa.

santra kirjoitti:Ilmeisesti joka paikassa on omat kuppikuntansa joitten jäsenet katsovat henkilökohtaiseksi velvollisuudekseen mollata uusia häätääkseen heidät, minuun ei ikävä kyllä tuommoinen tehoa, osoittaa vain sen, millä tasolla täällä osa pitkäaikaisista kirjoittajista liikkuu![]()
Minä kun kirjoitan missä haluan kysymättä siihen teiltä lupaa.
Joiku kirjoitti:No voi hitsi. Piti tämäkin päivä nähdä, mua naurattaa Luukkosen viesti hermottomasti.
Psykopatologia kirjoitti:Pertinkin kahvikupit kyllä käyvät hyvin.
Viestini osoittavat, millä tasolla liikun.
santra kirjoitti:Mirri. joiku helmenkalastaja. trisse ja joku muu, ei teiille tuu mieleen kaikki tietyn kuppikunnan edustajat: Ootteko ikinä tulleet ajatelleeksi että toi oma käyttäytymisenne kertoo hyvin paljon omasta hyvin- tai huonon voinnistanne.
Mie jostain luin että huonosti voiva ihminen peilaa omia fiiliksiään toisissa, jos mie ite en voi hyvin, onko muillakaan oikeus voida?
santra kirjoitti: Ootteko ikinä tulleet ajatelleeksi että toi oma käyttäytymisenne kertoo hyvin paljon omasta hyvin- tai huonon voinnistanne.

Psykopatologia kirjoitti:santra kirjoitti:Mirri. joiku helmenkalastaja. trisse ja joku muu, ei teiille tuu mieleen kaikki tietyn kuppikunnan edustajat: Ootteko ikinä tulleet ajatelleeksi että toi oma käyttäytymisenne kertoo hyvin paljon omasta hyvin- tai huonon voinnistanne.
Mie jostain luin että huonosti voiva ihminen peilaa omia fiiliksiään toisissa, jos mie ite en voi hyvin, onko muillakaan oikeus voida?
On aina nautinnollista lukea hyvin kirjoitettua tekstiä!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa