huomenta!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: huomenta!

ViestiKirjoittaja Pinja » 06.03.2014 23:50

Haluan elää onnellisuudessa, siksi olen nähnyt paremmaksi olla puuttumatta tai puoltamatta.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 07.03.2014 01:36

trisse (uusi) kirjoitti:Hänhän on vajakki - ei saa olla julma! :(

:lol:
santra

ViestiKirjoittaja santra » 07.03.2014 01:40

Ilmeisesti joka paikassa on omat kuppikuntansa joitten jäsenet katsovat henkilökohtaiseksi velvollisuudekseen mollata uusia häätääkseen heidät, minuun ei ikävä kyllä tuommoinen tehoa, osoittaa vain sen, millä tasolla täällä osa pitkäaikaisista kirjoittajista liikkuu 8-)
Minä kun kirjoitan missä haluan kysymättä siihen teiltä lupaa.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.03.2014 02:02

santra kirjoitti:Ilmeisesti joka paikassa on omat kuppikuntansa joitten jäsenet katsovat henkilökohtaiseksi velvollisuudekseen mollata uusia häätääkseen heidät, minuun ei ikävä kyllä tuommoinen tehoa, osoittaa vain sen, millä tasolla täällä osa pitkäaikaisista kirjoittajista liikkuu 8-)

Kenties viestisi osoittaa millä tasolla sinä liikut.
Mirri

ViestiKirjoittaja Joiku » 07.03.2014 05:15

santra kirjoitti:Ilmeisesti joka paikassa on omat kuppikuntansa joitten jäsenet katsovat henkilökohtaiseksi velvollisuudekseen mollata uusia häätääkseen heidät, minuun ei ikävä kyllä tuommoinen tehoa, osoittaa vain sen, millä tasolla täällä osa pitkäaikaisista kirjoittajista liikkuu 8-)

Tässäkin on turhan pitkä lause. Pilkkujen tilalta olisi oikein panna pisteitä ja sen jälkeen aloittaa isolla kirjaimella.

Osoittaa vain sen millä tasolla kirjoittaja liikkuu.
Lukihäiriöön voi saada apua aikuisenakin.
Joiku

ViestiKirjoittaja santra » 08.03.2014 03:17

Mirri. joiku helmenkalastaja. trisse ja joku muu, ei teiille tuu mieleen kaikki tietyn kuppikunnan edustajat: Ootteko ikinä tulleet ajatelleeksi että toi oma käyttäytymisenne kertoo hyvin paljon omasta hyvin- tai huonon voinnistanne.

Mie jostain luin että huonosti voiva ihminen peilaa omia fiiliksiään toisissa, jos mie ite en voi hyvin, onko muillakaan oikeus voida?
santra

ViestiKirjoittaja Joiku » 08.03.2014 13:19

Joo, mulla täällä olo kertoo omasta hyvinvoinnistani.
Olin muutama viikko sitten sairaalassa päiviä eikä kyllä jaksanut täällä käydä.

Mie muuten ostin äsken uudet Arabian kahvikupit meille kuppikuntalisille.
Nyt on hyvä kahvitella ja muille kaakaota.
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.03.2014 13:36

Jotain rajaa! Kannattaako tukea korruptoituneen muslimivaltion taloutta?!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Joiku » 08.03.2014 14:26

No voi hitsi. Piti tämäkin päivä nähdä, mua naurattaa Luukkosen viesti hermottomasti.

Käykö Pentikin kahvikupit, niitä on paljon kun aina saa palkinnoksi pillkkikilpailusta.
Ja sain jopa koko sen astiaston, kun voitin nuorten muikunperkkauskilpailun.
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.03.2014 15:05

Pertinkin kahvikupit kyllä käyvät hyvin.

Viestini osoittavat, millä tasolla liikun.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 08.03.2014 15:45

Joiku kirjoitti:No voi hitsi. Piti tämäkin päivä nähdä, mua naurattaa Luukkosen viesti hermottomasti.

Aika hakeutua hoitoon! Mulla taas kesti hetkosen tajuta se - en oo kai tänään terävimmilläni? :roll:
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Joiku » 08.03.2014 17:55

Psykopatologia kirjoitti:Pertinkin kahvikupit kyllä käyvät hyvin.

Viestini osoittavat, millä tasolla liikun.

Joo ja taas nauratti. Ei kai tasoni jää tähän onko tässä liikkumavaraa?
Pakko tilata aika lääkärille.
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.03.2014 14:53

santra kirjoitti:Mirri. joiku helmenkalastaja. trisse ja joku muu, ei teiille tuu mieleen kaikki tietyn kuppikunnan edustajat: Ootteko ikinä tulleet ajatelleeksi että toi oma käyttäytymisenne kertoo hyvin paljon omasta hyvin- tai huonon voinnistanne.

Mie jostain luin että huonosti voiva ihminen peilaa omia fiiliksiään toisissa, jos mie ite en voi hyvin, onko muillakaan oikeus voida?

On aina nautinnollista lukea hyvin kirjoitettua tekstiä!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.03.2014 15:52

santra kirjoitti: Ootteko ikinä tulleet ajatelleeksi että toi oma käyttäytymisenne kertoo hyvin paljon omasta hyvin- tai huonon voinnistanne.

Minä olen erittäin tietoinen siitä, että kulloinenkin kuntoni tulee ilmi kirjoituksissani. Eihän muuten voisikaan olla kuin että vointini näkyy ja vaikuttaa, koska se vaikuttaa niin ajatteluun kuin tunteisiinkin - reagoimisiin, reagoimattomuuksiin ja vaikka mihin.

Oletkohan sinä tullut ajatelleeksi, että psykiatrinen potilas voi itse olla hyvin tietoinen mainitsemastasi asiasta. Tietoisuus lisääntyy oman sairauden/häiriöisyyden tuntemisen myötä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.03.2014 18:23

Psykopatologia kirjoitti:
santra kirjoitti:Mirri. joiku helmenkalastaja. trisse ja joku muu, ei teiille tuu mieleen kaikki tietyn kuppikunnan edustajat: Ootteko ikinä tulleet ajatelleeksi että toi oma käyttäytymisenne kertoo hyvin paljon omasta hyvin- tai huonon voinnistanne.

On aina nautinnollista lukea hyvin kirjoitettua tekstiä!

Niin on. Ensimmäisellä lukukerralla (ennen santran korjauksia) joutui vähän arvailemaan keitä tarkoitettiin, mutta onneksi santra palstan linjauksen mukaisesti kävi (ilmeisesti itse?) lisäämässä tippuneet kirjaimet. Muuta sanottavaa minulla ei tällä kertaa ole.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Joiku » 09.03.2014 18:29

Niin mutta.
Oletko sie tuo joiku helmenkalastaja vai olenko mie se?
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.03.2014 18:59

Miten psyykillinen kunto vaikuttaa kirjoittamiseen?

Minusta vaikutus voisi olla pääosin kahdenlainen:
kirjoitusvirheet ja ajattekun virheet. Sitten voi
tietysti olla tietynlaista yleistä huolimattomuutta.

Kännissä kirjoittaminen voi olla vielä oma lukunsa.

Kukaan ei koskaan ole tuonut esiin, että hän kirjoitti
noin ja noin huonon psyykillisen kuntonsa vuoksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 09.03.2014 19:39

Olen varmaan ollut osaltani vaikuttamassa siihen että tietoisuus kännissä kirjoittamisen vaikutuksista on PP:llä tiedossa. Saa olla ihan ylpeä asiasta... :P
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Hermes » 09.03.2014 19:40

Lisäksi vanhana ei enää osaa laittaa rivinvaihtoja oikein, jne. Kun tila loppuu oikeassa reunassa, niin ei pidä painaa enteriä vaan jatkaa kirjoittamista! Se rivittyy itsestään.

Kuva
Hermes

ViestiKirjoittaja Joiku » 09.03.2014 20:21

Jos kirjoittaa aivan vaan yhteen pötkyyn eikä koskaan paina enteriä, niin ei ainakaan runoilijaksi kannata alkaa. Hiljaa – pisara putoaa. Kuuletko kaislan taipuvan…Ja kaislojen vieno kahahdus,kuin kuiskaus, kuin rakkaus…- Kuuletko kaislan taipuvan…Ja kaislojen vieno kahahdus,kuin kuiskaus, kuin rakkaus… Oisko vaikka Eino Leinon runo?

.

.
Joiku

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko