Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:Pinja ja mistä tämä dokumentti löytyy, anna linkki
Viestissä kaksi; viewtopic.php?f=9&t=11573
Kyseessä ovat trisse (uuden) antamat epätarkat tiedot.
Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:Pinja ja mistä tämä dokumentti löytyy, anna linkki
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:Pinja ja mistä tämä dokumentti löytyy, anna linkki
Kyseessä ovat trisse (uuden) antamat epätarkat tiedot.
trisse (uusi) kirjoitti:Mitä epätarkkaa asiassa on? Kuinka sen voisi selvemmin sanoa? Minulla on 220 ov opintoja ja tein gradun melkein loppuun mutta jumituin siihen etten osannut/jaksanut/pystynyt/viitsinyt korjata muutamaa ohjaajan haluamaa korjausta ja yhteenvetoa ja tulostaa sitä paskaa kun atk-keskuksen tulostimetkin tekivät jutusta helvettiä. (Syvemmin asian keskeen jääminen heijasti kai työelämään kohdistuvaa pelkoa). Tämä ei varsinaisesti kuulu suosikkipuheenaiheisiini ettette paljon tätä enempää saa minusta irti mutta jos asiassa on vieläkin jotain epäselvää niin voinen vastata vielä...
santra kirjoitti:Pinja, siis melkein valmis psykologi, trisse?
Eipä ole hääppöset kriteerit jos tämän tasoiset pääsee jopa psykologiksi asti.
Minä itse olen hoitoalan ammattilainen ja ihmettelen vallan suunnattomasti kuinka muka tuon tasoinen ihminen päästelee suustaan tuommoisia lausuntoja, onkohan jollakin karannu mopo käsistä?

Pinja kirjoitti:trisse (uusi) kirjoitti:Mitä epätarkkaa asiassa on? Kuinka sen voisi selvemmin sanoa? Minulla on 220 ov opintoja ja tein gradun melkein loppuun mutta jumituin siihen etten osannut/jaksanut/pystynyt/viitsinyt korjata muutamaa ohjaajan haluamaa korjausta ja yhteenvetoa ja tulostaa sitä paskaa kun atk-keskuksen tulostimetkin tekivät jutusta helvettiä. (Syvemmin asian keskeen jääminen heijasti kai työelämään kohdistuvaa pelkoa). Tämä ei varsinaisesti kuulu suosikkipuheenaiheisiini ettette paljon tätä enempää saa minusta irti mutta jos asiassa on vieläkin jotain epäselvää niin voinen vastata vielä...
Sinulla on 220 ov psykologian opintoja, mikä silloin oli tarvittava opintoviikkojen määrä psykologian opinnoissa?
santra kirjoitti:Mieli saattaa sairastua millä alalla tahansa työskentelevällä, silti en tunne olevani yhtään huonommassa asemassa vaikka paljastin täällä kauhean totuuden
Mirri kirjoitti:Lieneekö hoitoalan ammattilaisille hyödyksi ja kunniaksi vai enemmän haitaksi, että kerrot ammattilaisuudestasi täällä. Aivan kuin olisi sinullakin mopo karkuteillä.
Joiku kirjoitti:Siinä meille taas yksi muka uusi.
trisse (uusi) kirjoitti:Eikö foorumilla ollut joskus sääntö että ihmisen pitää ilmoittaa vanha identiteettinsä?
Mikä on ylläpitäjän kanta siihen että tulee "uusia" jotka alkavat heti kymmenen ekan
viestin aikana haukkuá vakiokirjoittajia tietoisina vanhoista jutuista?
merriman kirjoitti:Mirri kirjoitti:Lieneekö hoitoalan ammattilaisille hyödyksi ja kunniaksi vai enemmän haitaksi, että kerrot ammattilaisuudestasi täällä. Aivan kuin olisi sinullakin mopo karkuteillä.
Foorumilla käytyä sanailua jo jonkin ajan seurattuani en voi olla kysymättä: Miksi (yksi ja vain yksi) kaikkien alojen asiantuntijaksi profiloitunut kirjoittaja haluaa toistuvasti epäillä ainoastaan mielenterveyden asiantuntijoiksi esittäytyneiden asiantuntijuutta? Muista asioista kirjoittaviahan kyseinen nimimerkki syyttää enimmäkseen vain väärässä olemisesta ja valehtelemisesta

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa