Kyllästynyt ei ole vastaillut mulle!

Re: Kyllästynyt ei ole vastaillut mulle!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.03.2014 01:19

Pinja kirjoitti:
santra kirjoitti:Pinja ja mistä tämä dokumentti löytyy, anna linkki

Viestissä kaksi; viewtopic.php?f=9&t=11573

Kyseessä ovat trisse (uuden) antamat epätarkat tiedot.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.03.2014 01:23

Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
santra kirjoitti:Pinja ja mistä tämä dokumentti löytyy, anna linkki

Viestissä kaksi; viewtopic.php?f=9&t=11573

Kyseessä ovat trisse (uuden) antamat epätarkat tiedot.

Voisiko trisse selventää antamiaan epätarkkoja tietoja psykologian opinnoistaan? Mitä tarkoittaa, että olit suurinpiirtein lopputyötä vaille valmistumassa psykologiksi?
Pinja

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 04.03.2014 06:34

Mitä epätarkkaa asiassa on? Kuinka sen voisi selvemmin sanoa? Minulla on 220 ov opintoja ja tein gradun melkein loppuun mutta jumituin siihen etten osannut/jaksanut/pystynyt/viitsinyt korjata muutamaa ohjaajan haluamaa korjausta ja yhteenvetoa ja tulostaa sitä paskaa kun atk-keskuksen tulostimetkin tekivät jutusta helvettiä. (Syvemmin asian keskeen jääminen heijasti kai työelämään kohdistuvaa pelkoa). Tämä ei varsinaisesti kuulu suosikkipuheenaiheisiini ettette paljon tätä enempää saa minusta irti mutta jos asiassa on vieläkin jotain epäselvää niin voinen vastata vielä...
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Golden flower » 04.03.2014 08:47

Mitä epäilyttävää siinä on, että toinen palstalainen kertoo opiskelleensa psykologiaa? Se taas on aika käsittämätöntä (suorastaan tyrmistyttävää), että joku kuvittelee opintojen myötä ihmisen jotenkin automaattisesti muuttuvan täyspäiseksi alansa ammattilaiseksi. Minusta tuntuu, että olisi oleellisempaa miettiä, miksi sellaista haluaa uskoa kuin alkaa syyttää kanssaihmisiä valehtelusta tai vainoharhaisuuksista tms.
Golden flower

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 04.03.2014 09:33

Näin on. Alalla ihan työtehtävissäkin on sekopäätä jos toistakin. Joku uskoo ufoihin ja toinen kehuskelee sillä että on käyttänyt potilaitaan seksuaalisesti hyväksi.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.03.2014 15:44

trisse (uusi) kirjoitti:Mitä epätarkkaa asiassa on? Kuinka sen voisi selvemmin sanoa? Minulla on 220 ov opintoja ja tein gradun melkein loppuun mutta jumituin siihen etten osannut/jaksanut/pystynyt/viitsinyt korjata muutamaa ohjaajan haluamaa korjausta ja yhteenvetoa ja tulostaa sitä paskaa kun atk-keskuksen tulostimetkin tekivät jutusta helvettiä. (Syvemmin asian keskeen jääminen heijasti kai työelämään kohdistuvaa pelkoa). Tämä ei varsinaisesti kuulu suosikkipuheenaiheisiini ettette paljon tätä enempää saa minusta irti mutta jos asiassa on vieläkin jotain epäselvää niin voinen vastata vielä...

Sinulla on 220 ov psykologian opintoja, mikä silloin oli tarvittava opintoviikkojen määrä psykologian opinnoissa?
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.03.2014 16:20

santra kirjoitti:Pinja, siis melkein valmis psykologi, trisse?
Eipä ole hääppöset kriteerit jos tämän tasoiset pääsee jopa psykologiksi asti.
Minä itse olen hoitoalan ammattilainen ja ihmettelen vallan suunnattomasti kuinka muka tuon tasoinen ihminen päästelee suustaan tuommoisia lausuntoja, onkohan jollakin karannu mopo käsistä?

Lieneekö hoitoalan ammattilaisille hyödyksi ja kunniaksi vai enemmän haitaksi, että kerrot ammattilaisuudestasi täällä. Aivan kuin olisi sinullakin mopo karkuteillä.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 04.03.2014 16:21

Pinja kirjoitti:
trisse (uusi) kirjoitti:Mitä epätarkkaa asiassa on? Kuinka sen voisi selvemmin sanoa? Minulla on 220 ov opintoja ja tein gradun melkein loppuun mutta jumituin siihen etten osannut/jaksanut/pystynyt/viitsinyt korjata muutamaa ohjaajan haluamaa korjausta ja yhteenvetoa ja tulostaa sitä paskaa kun atk-keskuksen tulostimetkin tekivät jutusta helvettiä. (Syvemmin asian keskeen jääminen heijasti kai työelämään kohdistuvaa pelkoa). Tämä ei varsinaisesti kuulu suosikkipuheenaiheisiini ettette paljon tätä enempää saa minusta irti mutta jos asiassa on vieläkin jotain epäselvää niin voinen vastata vielä...

Sinulla on 220 ov psykologian opintoja, mikä silloin oli tarvittava opintoviikkojen määrä psykologian opinnoissa?

Minulla oli yhteensä n. 220 opintoviikkoja. Psykologiaan tarvittiin 180 (kokonaisuudessaan sivuaineineen ja kieliopintoineen). Tein yhdet ylimääräiset aineopinnot ja filosofiaa.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja santra » 04.03.2014 19:55

Mirri kirjoitti:
"Lieneekö hoitoalan ammattilaisille hyödyksi ja kunniaksi vai enemmän haitaksi, että kerrot ammattilaisuudestasi täällä. Aivan kuin olisi sinullakin mopo karkuteillä"

Mirri oikeassa olet, mopo on karkuteillä täällä useammallakin, ei kai kukaan huvikseen täällä kirjoittele? Tai mistä minä kenenkään motiiveita tiedän
Monella täällä näyttää kumminkin olevan sen verran , että ovat täällä ainoastaan riidelläkseen ja muita mollatakseen
santra

ViestiKirjoittaja santra » 04.03.2014 19:57

Mieli saattaa sairastua millä alalla tahansa työskentelevällä, silti en tunne olevani yhtään huonommassa asemassa vaikka paljastin täällä kauhean totuuden
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.03.2014 20:06

santra kirjoitti:Mieli saattaa sairastua millä alalla tahansa työskentelevällä, silti en tunne olevani yhtään huonommassa asemassa vaikka paljastin täällä kauhean totuuden

Mikä totuus ja missä?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.03.2014 20:16

Mielestäni trisse ei ole täällä ryhtynyt kenenkään psykologiksi. Siinä mielessä hän on hyvin pysynyt kuosissaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja merriman » 04.03.2014 21:27

Mirri kirjoitti:Lieneekö hoitoalan ammattilaisille hyödyksi ja kunniaksi vai enemmän haitaksi, että kerrot ammattilaisuudestasi täällä. Aivan kuin olisi sinullakin mopo karkuteillä.

Foorumilla käytyä sanailua jo jonkin ajan seurattuani en voi olla kysymättä: Miksi (yksi ja vain yksi) kaikkien alojen asiantuntijaksi profiloitunut kirjoittaja haluaa toistuvasti epäillä ainoastaan mielenterveyden asiantuntijoiksi esittäytyneiden asiantuntijuutta? Muista asioista kirjoittaviahan kyseinen nimimerkki syyttää enimmäkseen vain väärässä olemisesta ja valehtelemisesta :o
merriman

ViestiKirjoittaja Joiku » 04.03.2014 22:05

Siinä meille taas yksi muka uusi.

Kolmas kirjoitus on jo nimimerkin herjausta mutta sehän ei ketään haittaa.
Joiku

ViestiKirjoittaja merriman » 04.03.2014 22:18

Joiku kirjoitti:Siinä meille taas yksi muka uusi.

Tuuvea jo vähän ehdinkin kaivata. Parempi myöhään.
merriman

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 04.03.2014 23:19

Eikö foorumilla ollut joskus sääntö että ihmisen pitää ilmoittaa vanha identiteettinsä? Mikä on ylläpitäjän kanta siihen että tulee "uusia" jotka alkavat heti kymmenen ekan viestin aikana haukkuá vakiokirjoittajia tietoisina vanhoista jutuista?
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.03.2014 02:38

trisse (uusi) kirjoitti:Eikö foorumilla ollut joskus sääntö että ihmisen pitää ilmoittaa vanha identiteettinsä?
Mikä on ylläpitäjän kanta siihen että tulee "uusia" jotka alkavat heti kymmenen ekan
viestin aikana haukkuá vakiokirjoittajia tietoisina vanhoista jutuista?

Muistelen, että saatoin ilmoittaa noin vanhoista identiteeteistä.
Käytäntö on kuitenkin ollut toinen, eikä sitä voi enää muuttaa.

Fiksuimmat ovat voineet esittääkin entiset nikkinsä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja merriman » 05.03.2014 03:39

Rehellisyyden nimessä tunnustan, että en ole koskaan käyttänyt nimimerkkejä trisse, trisse (varastettu), trisse (uusi), enkä suurin surminkaan aio ikinä eläissäni käyttää nimimerkkiä trisse (vanha) - niin houkuttelevaa kuin se olisikin.
merriman

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.03.2014 09:38

merriman kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Lieneekö hoitoalan ammattilaisille hyödyksi ja kunniaksi vai enemmän haitaksi, että kerrot ammattilaisuudestasi täällä. Aivan kuin olisi sinullakin mopo karkuteillä.

Foorumilla käytyä sanailua jo jonkin ajan seurattuani en voi olla kysymättä: Miksi (yksi ja vain yksi) kaikkien alojen asiantuntijaksi profiloitunut kirjoittaja haluaa toistuvasti epäillä ainoastaan mielenterveyden asiantuntijoiksi esittäytyneiden asiantuntijuutta? Muista asioista kirjoittaviahan kyseinen nimimerkki syyttää enimmäkseen vain väärässä olemisesta ja valehtelemisesta :o

Kaikenlaista provoilua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Lette » 06.03.2014 10:59

Tavallaan olemme kaikki ihmistuntijoita, koska olemme ihmisiä.

Hyvä periaate olisi auttaa ihmistä huomaamaan hyviä ominaisuuksiaan,
sisäisiä rikkauksiaan; kuten arviointikykyä, tervettä järkeä, luovuutta,
kykyä tuntea ja rakastaa, rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta, itsekuria,
kauneudentajua jne.

(Muutin viestin loppua myönteisemmäksi)
Viimeksi muokannut Lette päivämäärä 06.03.2014 12:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Lette

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet