Älkää pojitelko, onhan kyseessä sentään 37-vuotias mies.

Mielestäni tässä on kyse ajojahdista Vasemmistoliittoa kohtaan. Jos esim. joku kokoomuslainen poliitikko olisi bilettänyt samalla lailla, niin mediat olisivat joko jättäneet kertomatta asiasta tai olisivat jotenkin siloitelleet sitä, ja saaneet asian näyttämään hienolta. Nyt sit taas, kun kyseessä on Vasemmistoliiton pj, niin kaikenlaista epäolennaista tongitaan mitä vaan voidaan. Jopa Arhinmäen rannekellosta oli keksitty kirjoittaa.
Suurin osa kansasta on kuitenkin (alempaa ja ylempää) työväenluokkaa. Puhe Suomesta tasa-arvoisena yhteiskuntana on täyttä fuulaa.
Jos nykyistä hyvinvointiyhteiskuntaa ei olisi, mulla ei ois varaa psyykenlääkkeisiini (1 tabl on 10 euron arvoinen ja siis vuodessa tämä tekee todella paljon).
Myöskään mulla ei ois ehjiä hampaita, kun ei ois kunnallista hammashoitoa. Yksityiseen mul ei o varaa.
En olis myöskään voinut opiskella 20 vuotta elämästäni, vaan mun ois pitäny mennä töihin jo lapsena.
Esim. mummini meni töihin 10-vuotiaana ja pappani 14-vuotiaana. He ovat nyt kasikymppisiä.
Olen isovanhemmiltani kuullut, kuinka alkeellisissa oloissa he elivät ja olen niistä olosuhteista tänne ennenkin kirjoittanut, mut kertauksen vuoksi toistan ne asiat.
-Mammani perheessä oli vain yksi hammasharja neljälle hengelle. Hammaslääkäreitä k.o kunnassa oli yksi yksityinen ja kallis täti, mutta hän lähinnä poisti risoja hampaita eli mammani äidillä (isomummini) oli vain muutamia hampaita lopulta ja mammalla jo tosi nuorena kokoproteesi.
-Pappani isän perheessä oli monta lasta ja he kävivät vuorotellen koulua, koska koko lapsikatraalle oli vain yhdet kengät
-Isomummini kävi vain muutaman viikon kiertokoulua
yms. Karumpiakin juttuja ois, mut ne on liian hlökohtaisia ja poliittisia, jotta voisin niitä tänne kirjoittaa. t. haller