Arhinmäki on vain ihminen

Arhinmäki on vain ihminen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.02.2014 11:24

Kuva

Tämä mies auttoi Arhinmäen hotelliin Sotshissa
(- -)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... pos=ok-nln
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Arhinmäki on vain ihminen

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.02.2014 15:28

Lähinnä tuo alkaa muistuttamaan jo sikaa.
Eikö Kataisen pitänyt ottaa kantaa tänään tuohon örveltämiseen.
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.02.2014 15:38

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 07355.html

Ja Katainen ei uskalla tehdä mitään.
Joiku

ViestiKirjoittaja Golden flower » 25.02.2014 15:43

Mitä Kataisen pitäisi tehdä?
Golden flower

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.02.2014 17:13

No en tiedä mutta jokun varoitus tms. Millaisen voi saada, jos töissä on kännissä.
Arhinmäki itse sanoi, että olisi ollut kummallista, jos urheiluministeri ei olisi osallistunut juhliin. Eli omasta mielestäänkin oli töissä.
Joiku

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.02.2014 17:54

Jos kulttuuriministeri olisi nainen, tuskin olisi mennyt kyseisiin bileisiin. Vaikka olisi ollut kultajuhlat. Tai ainakaan itse en olisi mennyt, jos olisin kulttuuriministeri.

Kosraus 17.00: i pois.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 25.02.2014 18:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja haller » 25.02.2014 17:56

Eikös tuo poliitikkojen känniörvellys ollut ihan maan tapa esim. 1970-luvulla vrt. Ahti Karjalaisen toilailut ja Kekkosen saunaillat ja "lastenkutsut" taiteilijoille?! Niin, ja idänsuhteiden hoitamiseenhan just tarvittiin paljon juotavaa esim. vodkaa (tulee muuten sanasta voda eli vesi, suoraan käännettynä vodka tarkoittaa vesosta eli pientä vettä, se on siis diminutiivi) ja hiukopalaa. Niin, hölkyn kölkyn vaan. t. haller
Ps. Olen itse ollut absolutisti elokuusta 2009 lähtien. t. sama
haller

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.02.2014 17:59

Örvellys on niiiin eilistä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.02.2014 18:36

Poika ei ole tottunut väkeviin; juottivat tietysti toveria tahallaan.

Hänellä on ryhmänsä täysi tuki.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.02.2014 20:56

Näyttää myös lintsanneen sovitut ministerijutut eli ne joiden vuoksi matkusti sinne.
Joiku

ViestiKirjoittaja Rane » 25.02.2014 21:08

Säälittävää.
Rane

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.02.2014 21:52

Poika on keskiviikko-aamuna aamu-TV:ssä kuulusteltavana.
Voi olla, että suosionsa kasvaa. Ei ole vielä kovin paljon valehdellut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja haller » 25.02.2014 22:14

Älkää pojitelko, onhan kyseessä sentään 37-vuotias mies. :)
Mielestäni tässä on kyse ajojahdista Vasemmistoliittoa kohtaan. Jos esim. joku kokoomuslainen poliitikko olisi bilettänyt samalla lailla, niin mediat olisivat joko jättäneet kertomatta asiasta tai olisivat jotenkin siloitelleet sitä, ja saaneet asian näyttämään hienolta. Nyt sit taas, kun kyseessä on Vasemmistoliiton pj, niin kaikenlaista epäolennaista tongitaan mitä vaan voidaan. Jopa Arhinmäen rannekellosta oli keksitty kirjoittaa.
Suurin osa kansasta on kuitenkin (alempaa ja ylempää) työväenluokkaa. Puhe Suomesta tasa-arvoisena yhteiskuntana on täyttä fuulaa.
Jos nykyistä hyvinvointiyhteiskuntaa ei olisi, mulla ei ois varaa psyykenlääkkeisiini (1 tabl on 10 euron arvoinen ja siis vuodessa tämä tekee todella paljon).
Myöskään mulla ei ois ehjiä hampaita, kun ei ois kunnallista hammashoitoa. Yksityiseen mul ei o varaa.
En olis myöskään voinut opiskella 20 vuotta elämästäni, vaan mun ois pitäny mennä töihin jo lapsena.
Esim. mummini meni töihin 10-vuotiaana ja pappani 14-vuotiaana. He ovat nyt kasikymppisiä.
Olen isovanhemmiltani kuullut, kuinka alkeellisissa oloissa he elivät ja olen niistä olosuhteista tänne ennenkin kirjoittanut, mut kertauksen vuoksi toistan ne asiat.
-Mammani perheessä oli vain yksi hammasharja neljälle hengelle. Hammaslääkäreitä k.o kunnassa oli yksi yksityinen ja kallis täti, mutta hän lähinnä poisti risoja hampaita eli mammani äidillä (isomummini) oli vain muutamia hampaita lopulta ja mammalla jo tosi nuorena kokoproteesi.
-Pappani isän perheessä oli monta lasta ja he kävivät vuorotellen koulua, koska koko lapsikatraalle oli vain yhdet kengät
-Isomummini kävi vain muutaman viikon kiertokoulua
yms. Karumpiakin juttuja ois, mut ne on liian hlökohtaisia ja poliittisia, jotta voisin niitä tänne kirjoittaa. t. haller
haller

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.02.2014 22:19

Kaikki tuo on varmasti totta Haller, mutta en pidä sitä Arhinmäen ansiona. Arhinmäki kuuluu ministeriytensä myötä poliittiseen eliittiin. Ja nyt hän mokasi. Pitää elää niin kuin opettaa ihanteidensa mukaisesti, eli tässä tapauksessa miellän, että vaatimattomasti.
Hilppa

ViestiKirjoittaja haller » 25.02.2014 22:20

Niin, ja ollaan sitä muuallakin "hieman liikuttuneessa tilassa". Eräs yliopistonlehtorini kertoi kerran luentonsa alussa, et oli ennen k.o luentoa juonut kolmisen viskipaukkua, jotta yleensä rohkeni tulla pitämään opetustaan.
Niin, ja Tanskassa oli ala-asteen luokanopeni mukaan ainakin 1990-luvulla opettajanhuoneessa kalja-automaatit.
Venäjällä kadulla myytävää kvassia eli "paikallista perhekaljaa, jossa kuit. on prosentteja" on pidetty virallisesti alkoholijuomana vasta muutaman vuoden ajan.
Huomaa selvästi, että on taas vaalivuosi, kun olympialaisetkin ylipolitisoidaan.
Ne ois varmaan kyl politisoitu joka tapauksessa.
Entäs sit pressamme? Onhan hänkin "vain ihminen", vai onko, kun hänestä tehty dokkarikin ilmeisesti aiotaan sensuroida tms.
t. haller
haller

ViestiKirjoittaja haller » 25.02.2014 22:28

Niin, no Hilppa. tuossa on dilemma, että vasemmistopoliitikkojen pitää olla ihanteiden mukaisia yms. Kokoomus ym. eivät edes esitä omaavansa "kauniita ajatuksia ja ideaaleja", joten heille sallitaan enemmän. t. haller
Kokoomuksen yms. taustalla on suhteellisesti tarkasteltuna paljon vähemmän teoreettista filosofiaa ym, kuin vasemmistopuolueilla. Oikeistolla on vain Edmund Burke, Ralf Dahrendorf, Karl Popper ym. Vasemmistolla on Karl Marx, Friedrich Engels, V.I. Lenin, Lev Trotski, Eduard Bernstein ym. ym.
En nyt jaksa kirjoittaa enempää, kun politiikka on ikuisuusaihe, ja jankkaus ei kiinnosta mua. Haleja ja hymyjä.
haller

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.02.2014 22:28

21:28
Joidenkin mukaan nykyään on kovempaa kuin ennen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.02.2014 22:42

Psykopatologia kirjoitti:21:28
Joidenkin mukaan nykyään on kovempaa kuin ennen.

Jos viittaat arvokeskusteluun, niin tässä tapauksessa minulla on kovat arvot. En siedä, että urheilu/kulttuuriministeri mainostaa viinan juontia tilaisuudessa, joka on kansainvälisen nuorison jalo ja pyhin mittelö. Se vielä puuttuu, että olisivat olleet kultajuhlat. Onneksi eivät olleet. Joku toinen ministeri kenties osasi peittää ylilyöntinsä, mikäli niitä tapahtui. Niin olisi pitänyt Arhinmäenkin, mutta mokasi. Aivan sama mitä puoluetta, ei ole perusteltavissa örvellys enää nykyaikana. Esimerkin näyttö on tässä se raskauttava tekijä. Myös toimittajat syyllistyivät nolouden esittelyyn. Eikö meillä ole mitään häpyä?

Korjaus 21.46: sanajärjestys kohdassa kansainvälisen....
Hilppa

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.02.2014 06:48

Vuonna 2011 paheksuttiin suuresti, kun jääkiekon MM-kultaa voittanut joukkue piti kaljatölkkejä käsissä auton lavalla.
Onko nyt niin, että ulkomailla saa örveltää mutta ei kotimaassa?
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.02.2014 10:26

Arhinmäki luulee, että mitali on mitalli; "mitallistit".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista