Helmenkalastaja kirjoitti:Et.
Helmenkalastaja kirjoitti:Minä olen sitä mieltä, että olisi Psykopatologian velvollisuus älähtää niistä ja ryhtyä asianmukaisiin toimiin sinun puolestasi.
Noin yksiselitteisen huonoa käytöstä ei kenenkään tarvitse sietää.
En tiedä, miksi Psykopatologia ei ryhdy toimiin; sitä häneltä odotan.
Minä en tiedä, miten minun pitäisi asiaan puuttua. Ajatteletko, että tulisin ketjuun sanomaan: Onpa huonoa käytöstä sinulta Tristan/Joiku? Tuntisin itseni ääliöksi. Olen pahoillani, ei ole minun tyyliäni.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tuo puhuu sen puolesta, ettei ole merkitystä mitä sanoo, vaan vain sillä, kuka sanoo.
Tämä ansaitsee tulla lainatuksi ihan omanaan, irti yhteydestä, sillä näin tällä foorumilla tuntuu olevan.
Ja koska sinulla, Kyllästynyt, on kana kynimättä niin monen kirjoittajan kanssa, olen sitä mieltä, ettei ole sinunkaan etusi, että toimit täällä myös valvojana. Muistan ja uskon kyllä, ettet moderoi riitaketjuja, joissa olet itse yhtenä pääkirjoittelijana, mutta se ei muuta tätä vankkaa käsitystäni.
Uskoakseni näin pienellä foorumilla ei tarvita kahta moderointioikeudet omaavaa. PP voisi toki käyttää asiantuntemustasi teknisissä asioissa (joku > Joiku), mutta viestien moderoinnin voisi mielestäni hoitaa PP yksin (niin kuin käytännössä nykyään suurimmaksi osaksi tapahtuneekin, koska moderoitavia viestejä tulee etupäässä sinulle rivikirjoittajana).
Valkosiipi kirjoitti:... Mutta eikö Psykopatologia aikanaan perustettu ainakin osittain Kyllästynyttä varten.
Kun Kyllästynyt menetti kirjoitusoikeudet Tukiasemalla. Muistanko väärin?
Eikö silloin ole itsestään selvää, että Kyllästynyt moderoi...
Kyllästynyt kirjoitti:Valkosiipi kirjoitti:... Mutta eikö Psykopatologia aikanaan perustettu ainakin osittain Kyllästynyttä varten.
Muistat väärin.
Ja ellen muista täysin pieleen, sinulla on ollut sellainenkin käsitys, että Helu olisi saanut Janne Pöyhtäriltä jonkinlaisen mandaatin uuden Tukiaseman perustamiseen.
Ei ole.
Hilppa kirjoitti:Minusta on erittäin ikävää, että palstalle pullahtaa aina silloin tällöin tällaisia ilkeyksiä kuten Joikun ja Trissen kanafileily. Mitäpä niille voi?

Kyllästynyt kirjoitti:...
Tapani reagoida kiusaamiseen on sitten poikinut mm. sen, että (ilmeisesti) mm. Helmenkalastaja pitää minua vastenmielisenä tyyppinä - ja on itsekin tuon hyvin selkeästi tuonut esiin.
...
Ja uskotte tai ette, ei minulla ole mitään "yleisesti hankalan tyypin" mainetta tai edes asennetta. En vain suostu kiusattavaksi - en täällä, enkä muuallakaan.
Valkosiipi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Valkosiipi kirjoitti:... Mutta eikö Psykopatologia aikanaan perustettu ainakin osittain Kyllästynyttä varten.
Muistat väärin.
Ja ellen muista täysin pieleen, sinulla on ollut sellainenkin käsitys, että Helu olisi saanut Janne Pöyhtäriltä jonkinlaisen mandaatin uuden Tukiaseman perustamiseen.
Ei ole.
Luultavasti ymmärsin väärin. Käytin "muistaa"-sanaa väärässä paikassa.
Minulla on ollut käsitys, että nykyinen Tukiasema olisi saanut mandaatin Jannelta.
Helu kai sitä oli perustamassa.
Olen varmaan ymmärtänyt tuonkin väärin.
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minusta on erittäin ikävää, että palstalle pullahtaa aina silloin tällöin tällaisia ilkeyksiä kuten Joikun ja Trissen kanafileily. Mitäpä niille voi?
Ei taidettu sillekään voida mitään, että yhteen aikaan Kyllästynyt nimitteli mielellään muita kirjoittajia paskan ja/tai perseen perässä pörrääviksi kärpäsiksi. Tällä foorumilla niitä juttuja ei varmaan ole näkynyt (Kyllästynyt on siivonnut suutaan?), mutta minä ainakin olen 'tuntenut' Kyllästyneen niin kauan, että muistan ne kärpäsrinnastukset ja paska on hyvää...-jutut.
Oli kai Kyllästyneen mielestä olevinaan jollakin tavoin lievempää ja vähemmän pahansuopaa puhua paskasta ja kärpäsistä, kun kohdisti nimittelyn ympäripyöreästi useisiin kirjoittajiin.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Tapani reagoida kiusaamiseen on sitten poikinut mm. sen, että (ilmeisesti) mm. Helmenkalastaja pitää minua vastenmielisenä tyyppinä - ja on itsekin tuon hyvin selkeästi tuonut esiin.
...
Ja uskotte tai ette, ei minulla ole mitään "yleisesti hankalan tyypin" mainetta tai edes asennetta. En vain suostu kiusattavaksi - en täällä, enkä muuallakaan.
Haluatko tosiaan minun jatkavan tästä aiheesta vai miksi mainitsit minut täällä nimeltä?...
Helmenkalastaja kirjoitti:... (Mitenkään et kuitenkaan kommentoinut viestiäni, jossa ilmaisin paheksuntani Tristanin ja Joiun kirjoittelua kohtaan!)...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Yritin ensin vuosikaudet vakuuttaa sinua siitä, etten pidä sinua vastenmielisenä tyyppinä. Minun tarkoituksenani on hyvin pitkälle ollut kuvata sinulle, millaiselta käytöksesi näyttää ulospäin, sillä ajatuksella, että jos kuvaukseni kuulostaa sinulta ikävältä, voisit miettiä, mitä voisit mahdollisesti tehdä muuttaaksesi sinusta kirjoitustesi perusteella muodostuvaa käsitystä...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Tätä tarkoitustani et selvästikään ole pitänyt uskottavana, vaan olet väittänyt minun tuomitsevan/paheksuvan/väittävän jotakin sinun käytöksestäsi. Nämä tulkintasi ovat johtaneet siihen, että olen joutunut käymään kanssasi pitkällisiä vääntöjä, jotka loppujen lopuksi ovat osoittautuneet tuloksettomiksi; olet pitänyt alkuperäiset käsityksesi ja minun kirjoitteluni on ollut hukkaan heitettyä pään seinään hakkaamista...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Minä ainakin uskon, ettei sinulla ole mitään "yleisesti hankalan tyypin" mainetta tai edes asennetta. Olet tainnut päätyä itsellesi sopivaan työpaikkaan. Onnittelut sinulle siitä!...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Oma käsitykseni sinusta on aina välillä heilahtanut vahvasti negatiiviseen suuntaan, ja juuri tällaisen negatiivisen huipun aikana olen ilmoittanut sinulle, etten enää edes välitä pyrkiä objektiivisuuteen. En silti edelleenkään pidä sinua vastenmielisenä tyyppinä, mutta samoin kuin sinä koet velvollisuudeksesi "estää Tristania kiusaamasta ketään", minä koen velvollisuudekseni tuoda esille kohdat, jolloin minä koen/"näen" sinun toimintasi kiusaamisena.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa