Kirjoittaja Heluna » 30.01.2014 12:46
Kiitos paljon infosta, Pinja! Itse asiassa mun terapeuttini on jo noilla listoilla, mutta mulle KELAn täti sanoi joku vuosi sitten, että kuntsarilla ei tuota tukea voisi saada. Silloinkin ihmettelin, että jopas on outoa. Jos on vaikeavammainen, niin ei kait sitä työelämässä ole…
Kannattaa siis munkin hakea tuota. Ainoa ongelma on se, etten vain nyt mitenkään jaksa. Mulle juuri myönnettiin nuo kaksi muuta tukea, ja stressasin niitä tosi paljon. Muutenkin voimani ovat aika huonot nyt, joten tuntuu, etten jaksa yhtään mitään ylimääräistä. Tämä päivä alkanut megalomaanisen tuskaisuuden merkeissä. Otan kuitenkin puheeksi seuraavalla psykiatrikäynnillä, joka on vajaan kolmen viikon päästä.
Olen kyllä tosi tyytyväinen terapiaan ja terapeuttiini. Olen oivaltunut paljon asioita, ja jotkut oireet ovat helpottaneet ja lieventyneet. Paljon työmaata kuitenkin on vielä jäljellä. Koen, että terapia on elinehtoni. Ilman sitä en jaksaisi edes hengittää.
Kuinka usein sulla on psykiatriaikoja, Pinja? Minä käyn kolmen, neljän viikon välein.
Viimeksi muokannut Heluna päivämäärä 30.01.2014 14:56, muokattu yhteensä 1 kerran