Sans nom kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:On olemassa yksi uloke, jonka omistajiin täällä on suhtauduttu nuivasti.
Tuntuuko sinusta joskus tältä?
Tuntuu. :/
Sans nom kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:On olemassa yksi uloke, jonka omistajiin täällä on suhtauduttu nuivasti.
Tuntuuko sinusta joskus tältä?
Pertti Luukkonen kirjoitti:Kai kastraatioahdistus.

Riidankylväjä kirjoitti:Tuntuu. :/
Sans nom kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tuntuu. :/
Stereotypisiä kliseitä naiseudesta laukova mies on ällöttävä sovinisti, jonka suu pitää tukkia keinolla millä hyvänsä, mutta samanlaisia kliseitä miehisyydestä laukova nainen on piristävän suorapuheinen (vrt. toimittaja Anne Moilanen). Jälkimmäinen koetaan positiiviseksi mutta ensimmäinen ei. Olennaista onkin, että miksi?
Biancaliina kirjoitti:Penistä tuskin näen enää ikinä (joo olen lapsellinen).
Musta tuntuu, etten enää löydä miestä ja sen takia harrasta seksiäkään.
Enkä sen(kään) takia saa lapsia, en kuitenkaan ole enää 18v. vaikka siltä kuulostakin.
Mutta eniten tässä nyt harmittaa koko ero ja kaikki, kertoivat 7kk sitten mitä kaikkea voin saada elämässä, mutta unohtivat kertoa mitä menetän. Tilallahan on jopa diagnooseja ja traumatakautumia sekä surua, kuntoutustukihakemus Kelassa.
Miksi näin. Mulla oli kivaa viime kesänä, miehen kanssa. En edes tienny olevani traumatisoitunut rajatila kenellä vaikeuksia ihmissuhteissa. Mikäs idea tässä on. Mistäs se uusi psykologi ennusti (?) mitä tunnen, mutta muistan että se toivoo mun menevän sinne, niin menen (siksikin, vaikka tuntuu...)
Mirri kirjoitti:.
Vai olisiko muita selityksiä moiselle suhtautumiselle ja asenteelle?
Mirri kirjoitti:Riidankylväjä, peniskateudellako selität sen, että miehet 'laukovat' naisia enemmän?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa