Kyllästynyt kirjoitti:joku kirjoitti:Sanohan nyt Kyllästynyt mitä sie haluat, että mulle tehdään. Sinä et voi lopettaa jankuttamista, koska pääsen kuin koira veräjästä etkä halua, että mut bannataan. Niin mitä mulle pitää tehdä?
Ei sinulle edes voi tehdä mitään sellaista jolla sinun tekosi kuittautuisivat. Kunhan uskottavalla tavalla ilmaiset ymmärtäneesi, ettei sinulla ole lupaa tai oikeutta kirjoittaa kenellekään tai kenestäkään sellaisia viestejä joita sinä olet minulle ja minusta kirjoittanut - ja sen jälkeen jätät minut rauhaan.
Minä en tiedä mitään muuta uskottavaa tapaa ilmaista ymmärtäneeni kuin tämän
Uskon yhteen Jumalaan, kaikkivaltiaaseen Isään, taivaan ja maan, kaiken näkyvän ja näkymättömän Luojaan.U skon yhteen Herraan, Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, joka on syntynyt Isästä ennen aikojen alkua, valo valosta, tosi Jumala tosi Jumalasta, syntynyt ei luotu, joka on samaa olemusta kuin Isä ja jonka kautta kaikki on saanut syntynsä, joka meidän ihmisten ja meidän pelastuksemme tähden astui alas taivaista, tuli lihaksi Pyhästä Hengestä ja Neitsyt Mariasta ja syntyi ihmiseksi, ristiinnaulittiin meidän puolestamme Pontius Pilatuksen aikana, kärsi ja haudattiin, nousi kuolleista kolmantena päivänä, niin kuin oli kirjoitettu, astui ylös taivaisiin, istuu Isän oikealla puolella ja on kirkkaudessa tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, ja jonka valtakunnalla ei ole loppua.
Uskon Pyhään Henkeen, Herraan ja eläväksi tekijään, joka lähtee Isästä, jota yhdessä Isän ja Pojan kanssa kumarretaan ja kunnioitetaan ja joka on puhunut profeettojen kautta.
Tunnustan yhden kasteen syntien anteeksiantamiseksi, odotan kuolleiden ylösnousemusta ja tulevan maailman elämää.
Uskon Kyllästyneeseen, uskon ettei minulla ole lupaa tai oikeutta kirjoittaa kenellekään tai kenestäkään sellaisia viestejä joita minä olen Kyllästyneelle ja Kyllästyneestä kirjoittanut - ja sen jälkeen jätän Kyllästyneen rauhaan.
Pyydän syntejäni anteeksi Taivaalliselta Isältäni ja Neitsyt Marialta, Kaikkein Pyhimmältä Äidiltäni.
Pyydän Kyllästyneeltä ja Valvoja Kyllästyneeltä anteeksi kaikkia ilkeitä, painu vittuun (anteeksi Neitsyt Mariakin) kirjoituksiani sekä maan päällä että taivaassa.
Amen
Tuon uskottavimmin en osaa pitää asiaa sanoa. Toivottavasti nyt kelpaa.