Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä Kahvi kuitenkin väität, että minä muka olen "tasa-arvoisempi kuin muut". Millä perusteilla sinä tuollaista esität?
No siltä se minusta vaikuttaa, että olet tasa-arvoisempi kuin muut; aikanaan sait mielestäni yllättävänkin vapaasti levitellä päiväkirjassa mainittuja asioita päiväkirja-osion ulkopuolella - vailla ohjeistuksen mukaista perustetta...
Sinä käskit irvistyksellä ja huutomerkillä varustetulla viestillä poistumaan päiväkirjastasi. Se, että käsittelin asiaa muualla, oli seurausta sinun kiellostasi kirjoittaa päiväkirjassasi.
Sinä et ole saanut minkäänlaista rangaistusta kirjoittamistasi solvauksista - eikä sinua ole edes estetty niitä kirjoittamasta. Olet myös sanonut, että sinulla oli mielestäsi ylläpidon hyväksyntä nuo solvaukset kirjoittaa!
Se mitä sinä väität "päiväkirjassa mainittujen asioiden levittelemistä" on ylimitoitettu kuvaus niistä viesteistä jotka kirjoitin päiväkirjaosion ulkopuolella - ja nekin vain siksi, koska sinä itse käskit minun häipyä päiväkirjastasi!
Väität, että minä muka olen "tasa-arvoisempi kuin muut", vaikka sinä itse olet törkeällä käyttäytynyt minua kohtaan, etkä siitä ole sinulle minkäänlaisia seurauksia koitunut. En ymmärrä perusteitasi.
Kahvi kirjoitti:.... Lisäksi esim tunnut saavan kohdella meitä muita selvästi mala fide -henkisemmin kuin muut saavat toisiansa kohdella...
Sano yksikin viesti tai kirjoittaja, joka ei ole saanut kohdella muita "mala fide" -henkisesti! Ei voi olla niin, että jonkun valitus toisen kirjoittajan "mala fide" -hengestä aiheuttaisi niiden kirjoittajan poistamisen - kunhan nuo kirjoitukset ovat asiallisia, eivätkä mitään solvauksia, nimittelyjä, herjaamisia tai kiusaamista.
Kerro myös, mitkä viestini ovat olleet sellaisia, että niihin olisi pitänyt puuttua - ja millä perusteella?
Tiedän, että olen Riidankylväjää nimittänyt kusipää-sovinistiksi, ja samaa mieltä olen edelleen; hänen palstalle tuomansa naisvihamielisyys edusti juuri tuota. Riidankylväjälle myös toistuvasti sanottiin, että esimerkiksi hänen kuvapostauksensa ovat loukkaavia, mutta mitään muutosta noiden viestien suhteen ei tapahtunut.
Kahvi kirjoitti:.. - tosin huomioitavaa minusta on se, että kipakoissa keskusteluissa sinua kohtaan sallitaan ihan yhtä kipakkaa sananvaihtoa kuin mitä sinä käytät muita kohtaan...
Tuo on villakoiran ydin; alunperin minun kimppuuni hyökättiin - enkä minä suostu kiusattavaksi vastaanpanematta. Jos edelleen minua sallitaan kiusattavan, on t'ysin turha ihmetellä, miksi minä vastaan niin kuin vastaan. En kuitenkaan koskaan ole ketään nimitellyt huoraksi, enkä hyökännyt kenenkään kimppuun, joka ei ole itse ensin hyökännyt minun kimppuuni!
Kahvi kirjoitti:... Sanotaanko vaikka niin, että jollain muulla foorumilla samanlaisesta käytöksestä kuin mitä sinä Kyllästynyt täällä harrastat, olisit saanut helpostikin vähintään varoituksia ellei jopa bännejä...
Mihin viittaat? Hyvin, hyvin harvoin olen jotakuta nimitellyt, ja päinvastoin olen pitänyt hyvin tiukkaan kiinni asiallisuudesta.
Sanotaanko vaikka näin Kahvi, että jollain muulla foorumilla, sinä olisit käytöksestäsi saanut edes jonkinlaisia seurauksia - mutta täällä et mitään!
Millä eväillä sinä tulet minulle väittämään, että minun olisi syytä bännätä????
Kahvi kirjoitti:... Moisia foorumeita voi tietenkin arvostella heidän moderointilinjastaan, mutta pääsääntöisesti eri foorumeiden linjoissa ei ole mielestäni kovinkaan vakavia/merkittäviä puutteita - poikkeukset tietty aina vahvistaa säännön tässäkin.
???
En ymmärrä mitä tuossa yrität sanoa, mutta ajattele vaikkapa Tukiasema.net -palstan moderointia. Mistä luulet minun kiusaamisen alkaneen, kuka sen salli - ja mihin se on johtanut.