Kuka lukitsi ketjut,

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kuka lukitsi ketjut,

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 14:22

Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt,
onko meillä sopimattomia asioita (tms) keskenämme?

On. Niitä on tullut sinun viime päivien viestiesi (kuten tässä ketjussa kirjoittamasi) takia ja myötä.

Minua on saanut lyödä ja solvata kuin vierasta sikaa, eikä lyöjille/solvaajille ole teoistaan koitunut minkäänlaista rangaistusta tai seurauksia. Jos ketä tahansa muuta kuin minua, olisi tuolla tavalla kohdeltu, asianomainen olisi mitä todennäköisimmin vähintään saanut teoistaan palautetta jossa teko olisi tuomittu, mutta minua solvanneet eivät ole saaneet edes minkäänlaista huomautusta.

Sinä Kahvi kuitenkin väität, että minä muka olen "tasa-arvoisempi kuin muut". Millä perusteilla sinä tuollaista esität?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2014 14:28

Kyllästynyt kirjoitti:

On. Niitä on tullut sinun viime päivien viestiesi (kuten tässä ketjussa kirjoittamasi) takia ja myötä.

Minua on saanut lyödä ja solvata kuin vierasta sikaa, eikä lyöjille/solvaajille ole teoistaan koitunut minkäänlaista rangaistusta tai seurauksia. Jos ketä tahansa muuta kuin minua, olisi tuolla tavalla kohdeltu, asianomainen olisi mitä todennäköisimmin vähintään saanut teoistaan palautetta jossa teko olisi tuomittu, mutta minua solvanneet eivät ole saaneet edes minkäänlaista huomautusta.

...

Haluatko, että käsittelemme näitä em asioita tässä ketjussa vai päiväkirjassasi?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 14:31

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

...

Haluatko, että käsittelemme näitä em asioita tässä ketjussa vai päiväkirjassasi?

Tässä ketjussahan sinä olet väitteesi esittänytkin!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Trisse » 29.01.2014 17:35

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Itse pyrin olemaan esimerkkinä. Pyrin suojelemaan varsinkin kaikkia muita kuin itseäni.

Mikset sitten juuri tee sitä?

En ryhdy asiaa täällä analysoimaan.

Asia ehkä on ollut itsestäänselvä joillekin jo pidempäänkin, mutta sanon nyt ääneen kun en pysty olemaan hiljaa:

Vaikuttaisi minusta siltä, että Kyllästyneellä ja PP:llä on hoitosuhde, ilmeisesti jo Tukiasema.netin ajoilta asti (2007). Koska Kyllästynyt on saanut kenkää monelta palstalta, tai ainakin kokenut tulleensa niissä pahasti väärinkohdelluksi, niin tämä Psykopatologia-foorumi on tavallaan perustettu (myös) hänen takiaan. Se, että Kyllästynyt on täällä tasa-arvoisempi kuin muut, selittynee noilla syillä, joita PP ei ala täällä analysoimaan. Uskoisin kuitenkin, että ko syyt ovat varsin päteviä ja asianmukaisia - eivätkä kuulu meille muille.

Tätä mieltä Lumppari on ja väitti tietävänsä mutta Kyllästynyt on asian kiistänyt. Olin hyvin tolaltani ja vihainen kun asia "selvisi" minulle kesämiitissä 2012 mutta en enää tiedä onko se totta vai ei...
Trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.01.2014 17:46

Trisse kirjoitti:Tätä mieltä Lumppari on ja väitti tietävänsä mutta Kyllästynyt on asian kiistänyt. Olin hyvin tolaltani ja vihainen kun asia "selvisi" minulle kesämiitissä 2012 mutta en enää tiedä onko se totta vai ei...

Miiteissä näköjään juorutaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Trisse » 29.01.2014 17:52

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Asia ehkä on ollut itsestäänselvä joillekin jo pidempäänkin, mutta sanon nyt ääneen kun en pysty olemaan hiljaa:

Vaikuttaisi minusta siltä, että Kyllästyneellä ja PP:llä on hoitosuhde, ilmeisesti jo Tukiasema.netin ajoilta asti (2007). Koska Kyllästynyt on saanut kenkää monelta palstalta, tai ainakin kokenut tulleensa niissä pahasti väärinkohdelluksi, niin tämä Psykopatologia-foorumi on tavallaan perustettu (myös) hänen takiaan. Se, että Kyllästynyt on täällä tasa-arvoisempi kuin muut, selittynee noilla syillä, joita PP ei ala täällä analysoimaan. Uskoisin kuitenkin, että ko syyt ovat varsin päteviä ja asianmukaisia - eivätkä kuulu meille muille.

Missä tilanteessa, ketjussa tai asiassa minä olen ollut täällä tasa-arvoisempi kuin muut???

En ole ketään kohtaan käyttäynyt niin törkeällä tavalla kuin sinä ja Tuuve, mutta kumpikaan teistä ole saanut minkäänlaista rangaistusta.

Kuka/ketkä täällä ovatkaan "tasa-arvoisempia kuin toiset"???
Pystytkö vastaamaan sanoistasi, Kahvi?

Nytkö et kiistäkään asiaa? Valehtelitko silloin minulle?!
Trisse

ViestiKirjoittaja Joiku » 29.01.2014 18:05

Jos Kyllästynyt sanoo minua Tuuveksi, minä sanon sitä Kyltsiksi.

Mistä sinä Kyllästynyt tiedät etten ole saanut rangaistusta kun kirjoitin sinulle, Psykopatologi kävi päiväkirjassani sanomassa etten voi aloittaa tämmöistä päiväkirjaa. Oletko varma ettei muuta tullut?

Jos sinua auttaa, niin minulle voi vieläkin määrätä bannia.
Voit vaikka itse määritellä kauanko olen pois?
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 29.01.2014 18:07

Mirri kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Tätä mieltä Lumppari on ja väitti tietävänsä mutta Kyllästynyt on asian kiistänyt. Olin hyvin tolaltani ja vihainen kun asia "selvisi" minulle kesämiitissä 2012 mutta en enää tiedä onko se totta vai ei...

Miiteissä näköjään juorutaan.

Hyi saatana että oksettaan tuollaiset juoruakat.
Pane Trisse jo turpasi tukkoon tuommoisesta saastasta.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2014 18:23

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä Kahvi kuitenkin väität, että minä muka olen "tasa-arvoisempi kuin muut". Millä perusteilla sinä tuollaista esität?

No siltä se minusta vaikuttaa, että olet tasa-arvoisempi kuin muut; aikanaan sait mielestäni yllättävänkin vapaasti levitellä päiväkirjassa mainittuja asioita päiväkirja-osion ulkopuolella - vailla ohjeistuksen mukaista perustetta. Lisäksi esim tunnut saavan kohdella meitä muita selvästi mala fide -henkisemmin kuin muut saavat toisiansa kohdella - tosin huomioitavaa minusta on se, että kipakoissa keskusteluissa sinua kohtaan sallitaan ihan yhtä kipakkaa sananvaihtoa kuin mitä sinä käytät muita kohtaan.

Sanotaanko vaikka niin, että jollain muulla foorumilla samanlaisesta käytöksestä kuin mitä sinä Kyllästynyt täällä harrastat, olisit saanut helpostikin vähintään varoituksia ellei jopa bännejä. Moisia foorumeita voi tietenkin arvostella heidän moderointilinjastaan, mutta pääsääntöisesti eri foorumeiden linjoissa ei ole mielestäni kovinkaan vakavia/merkittäviä puutteita - poikkeukset tietty aina vahvistaa säännön tässäkin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 19:36

joku kirjoitti:Jos Kyllästynyt sanoo minua Tuuveksi, minä sanon sitä Kyltsiksi.

Mistä sinä Kyllästynyt tiedät etten ole saanut rangaistusta kun kirjoitin sinulle, Psykopatologi kävi päiväkirjassani sanomassa etten voi aloittaa tämmöistä päiväkirjaa. Oletko varma ettei muuta tullut?

Voin kutsua sinua millä nimellä vain haluat, mutta "joku" on hankala taivuttaa.

Psykopatologia kävi sinulle sanomassa, mutta minun nähdäkseni, tietääkseni ja ymmärtääkseni sinulle ei ole lukuisista riidanhaastamisviesteistäsi minkäänlaisia seurauksia koitunut. Mutta jos Psykopatologia kuitenkin on yksityisesti sinulle jotain sanonut, ei sillä ole minulle mitään merkitystä, koska julkisestihan sinä olet minulle nuo "Hyi saatana" -viestisi kirjoittanut - ja sen takia sinun pitäisi julkisesti palautekin saada.

En usko, että Psykopatologia sinulle jälkikäteen mitään bänniä antaisi, eikä se mielestäni mitään auttaisikaan - pahentaisi vain.

Miksi määrittelisin sinun bänniäsi tai mitään muutakaan? En minä niin tyhmä ole, ettenkö osaisi ennakoida mitä siitä seuraisi.

Minä pyysin, että sinä jättäisit minut rauhaan, mutta sitähän sinä et tehnyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.01.2014 19:46

Kyllästynyt kirjoitti:Voin kutsua sinua millä nimellä vain haluat, mutta "joku" on hankala taivuttaa.

Täällä näyttää monen kielikorva kertoneen, että joku taipuu erisnimenä (tässä tapauksessa nimimerkkinä) näin: jokulle, jokulta, jokulla... Ei ollenkaan hankala taivuttaa. Vrt. Piku, Pikun, Pikulle... Saku, Sakun, Sakulta...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 19:59

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä Kahvi kuitenkin väität, että minä muka olen "tasa-arvoisempi kuin muut". Millä perusteilla sinä tuollaista esität?

No siltä se minusta vaikuttaa, että olet tasa-arvoisempi kuin muut; aikanaan sait mielestäni yllättävänkin vapaasti levitellä päiväkirjassa mainittuja asioita päiväkirja-osion ulkopuolella - vailla ohjeistuksen mukaista perustetta...

Sinä käskit irvistyksellä ja huutomerkillä varustetulla viestillä poistumaan päiväkirjastasi. Se, että käsittelin asiaa muualla, oli seurausta sinun kiellostasi kirjoittaa päiväkirjassasi.
Sinä et ole saanut minkäänlaista rangaistusta kirjoittamistasi solvauksista - eikä sinua ole edes estetty niitä kirjoittamasta. Olet myös sanonut, että sinulla oli mielestäsi ylläpidon hyväksyntä nuo solvaukset kirjoittaa!

Se mitä sinä väität "päiväkirjassa mainittujen asioiden levittelemistä" on ylimitoitettu kuvaus niistä viesteistä jotka kirjoitin päiväkirjaosion ulkopuolella - ja nekin vain siksi, koska sinä itse käskit minun häipyä päiväkirjastasi!

Väität, että minä muka olen "tasa-arvoisempi kuin muut", vaikka sinä itse olet törkeällä käyttäytynyt minua kohtaan, etkä siitä ole sinulle minkäänlaisia seurauksia koitunut. En ymmärrä perusteitasi.

Kahvi kirjoitti:.... Lisäksi esim tunnut saavan kohdella meitä muita selvästi mala fide -henkisemmin kuin muut saavat toisiansa kohdella...

Sano yksikin viesti tai kirjoittaja, joka ei ole saanut kohdella muita "mala fide" -henkisesti! Ei voi olla niin, että jonkun valitus toisen kirjoittajan "mala fide" -hengestä aiheuttaisi niiden kirjoittajan poistamisen - kunhan nuo kirjoitukset ovat asiallisia, eivätkä mitään solvauksia, nimittelyjä, herjaamisia tai kiusaamista.

Kerro myös, mitkä viestini ovat olleet sellaisia, että niihin olisi pitänyt puuttua - ja millä perusteella?

Tiedän, että olen Riidankylväjää nimittänyt kusipää-sovinistiksi, ja samaa mieltä olen edelleen; hänen palstalle tuomansa naisvihamielisyys edusti juuri tuota. Riidankylväjälle myös toistuvasti sanottiin, että esimerkiksi hänen kuvapostauksensa ovat loukkaavia, mutta mitään muutosta noiden viestien suhteen ei tapahtunut.
Kahvi kirjoitti:.. - tosin huomioitavaa minusta on se, että kipakoissa keskusteluissa sinua kohtaan sallitaan ihan yhtä kipakkaa sananvaihtoa kuin mitä sinä käytät muita kohtaan...

Tuo on villakoiran ydin; alunperin minun kimppuuni hyökättiin - enkä minä suostu kiusattavaksi vastaanpanematta. Jos edelleen minua sallitaan kiusattavan, on t'ysin turha ihmetellä, miksi minä vastaan niin kuin vastaan. En kuitenkaan koskaan ole ketään nimitellyt huoraksi, enkä hyökännyt kenenkään kimppuun, joka ei ole itse ensin hyökännyt minun kimppuuni!
Kahvi kirjoitti:... Sanotaanko vaikka niin, että jollain muulla foorumilla samanlaisesta käytöksestä kuin mitä sinä Kyllästynyt täällä harrastat, olisit saanut helpostikin vähintään varoituksia ellei jopa bännejä...

Mihin viittaat? Hyvin, hyvin harvoin olen jotakuta nimitellyt, ja päinvastoin olen pitänyt hyvin tiukkaan kiinni asiallisuudesta.

Sanotaanko vaikka näin Kahvi, että jollain muulla foorumilla, sinä olisit käytöksestäsi saanut edes jonkinlaisia seurauksia - mutta täällä et mitään!

Millä eväillä sinä tulet minulle väittämään, että minun olisi syytä bännätä????
Kahvi kirjoitti:... Moisia foorumeita voi tietenkin arvostella heidän moderointilinjastaan, mutta pääsääntöisesti eri foorumeiden linjoissa ei ole mielestäni kovinkaan vakavia/merkittäviä puutteita - poikkeukset tietty aina vahvistaa säännön tässäkin.

???
En ymmärrä mitä tuossa yrität sanoa, mutta ajattele vaikkapa Tukiasema.net -palstan moderointia. Mistä luulet minun kiusaamisen alkaneen, kuka sen salli - ja mihin se on johtanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 20:01

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Voin kutsua sinua millä nimellä vain haluat, mutta "joku" on hankala taivuttaa.

Täällä näyttää monen kielikorva kertoneen, että joku taipuu erisnimenä (tässä tapauksessa nimimerkkinä) näin: jokulle, jokulta, jokulla... Ei ollenkaan hankala taivuttaa. Vrt. Piku, Pikun, Pikulle... Saku, Sakun, Sakulta...

Jos "joku" olisi erisnimi, ja taivutettaisiin kuin erisnimi - se pitäisi kirjoittaa isolla alkukirjaimella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 29.01.2014 20:10

Älä kutsu minua miksikään. Ei kai se voi olla niin että kun et osaa taivuttaa nimimerkkiäni, mun pitäisi sulle joku muu nimimerkki antaa. Kyllästynytkin sotkeutuu kun kyllästyttää tämä vääntö.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 20:12

joku kirjoitti:Älä kutsu minua miksikään. Ei kai se voi olla niin että kun et osaa taivuttaa nimimerkkiäni, mun pitäisi sulle joku muu nimimerkki antaa. Kyllästynytkin sotkeutuu kun kyllästyttää tämä vääntö.

Hyvä on. En kutsu sinua Tuuveksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 29.01.2014 20:15

Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:Jos Kyllästynyt sanoo minua Tuuveksi, minä sanon sitä Kyltsiksi.

Voin kutsua sinua millä nimellä vain haluat, mutta "joku" on hankala taivuttaa.

Psykopatologia kävi sinulle sanomassa, mutta minun nähdäkseni, tietääkseni ja ymmärtääkseni sinulle ei ole lukuisista riidanhaastamisviesteistäsi minkäänlaisia seurauksia koitunut. Mutta jos Psykopatologia kuitenkin on yksityisesti sinulle jotain sanonut, ei sillä ole minulle mitään merkitystä, koska julkisestihan sinä olet minulle nuo "Hyi saatana" -viestisi kirjoittanut - ja sen takia sinun pitäisi julkisesti palautekin saada.

En usko, että Psykopatologia sinulle jälkikäteen mitään bänniä antaisi, eikä se mielestäni mitään auttaisikaan - pahentaisi vain.

Miksi määrittelisin sinun bänniäsi tai mitään muutakaan? En minä niin tyhmä ole, ettenkö osaisi ennakoida mitä siitä seuraisi.

Minä pyysin, että sinä jättäisit minut rauhaan, mutta sitähän sinä et tehnyt.

Mielestäni minä kyllä olen ollut suhteellisen hiljaa sun suhteen viime aikoina. Sinä se minusta haluat jatkuvasti puhua.
Niin ja sullehan ei kelpaa mitkään rauhanneuvottelut, kun haluat tätä vaan jatkaa ja jatkaa. Et halua, että menen jäähylle sanoistani, kun sitten et voi enää sanoa etten saanut rangaistusta.
Mie en jatka mutta käytä kuitenkin oikeaa nimimerkkiäni, jos minusta puhut.
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 29.01.2014 20:16

Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:Älä kutsu minua miksikään. Ei kai se voi olla niin että kun et osaa taivuttaa nimimerkkiäni, mun pitäisi sulle joku muu nimimerkki antaa. Kyllästynytkin sotkeutuu kun kyllästyttää tämä vääntö.

Oiskohan tuo arkipäivän sadismia. Olet taitava siinä. Ole vaan.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2014 20:23

Luulin, että "solvaus"-asia tuli sovittua?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 20:25

Kahvi kirjoitti:Luulin, että "solvaus"-asia tuli sovittua?

Kyllä, mutta ei se tapahtumattomaksi ole muuttunut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 20:26

joku kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Oiskohan tuo arkipäivän sadismia. Olet taitava siinä. Ole vaan.

En ymmärrä mitä tarkoitat.

Ilmoitin noudattavani sinun toivettasi, joten mikä vika siinä kuitenkin oli?
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko