joku kirjoitti:Luuletko Kyllästynyt etten ehtinyt nähä kun otit siskoni mukaan herjauksiin...
Ketä olen herjannut ja millä sanoilla? Annapa kuulua, vai onko taas niin, ettei sinulla ole esittää mitään näyttöä tai edes esimerkkiä minun kirjoittamastani herjauksesta?
On käsittämätöntä, että minulle sekä minuun liittyen useita törkeitä ja riitaa haastavia viestejä kirjoittanut palstahäirikkö kehtaa syyttää minua herjaamisesta, vaikka en ole ainoatakaan asiatonta lausetta tai sanaa kirjoittanut.
joku kirjoitti:... Sanoit että poistat tekstin jotta muiden mielenrauha palautuu....
En sanonut "poistan tekstin" vaan "poistin sanan sisko". Joten, äläpä taas viitsi puhua omiasi minun sanomisistani. Kyseisen sanan sitten poistin, jotta Mirrin ja Helmenkalastajan mielenrauha ei järkkyisi, noin hirveän sanan (sisko) mainitsemisen vuoksi.
joku kirjoitti:... Myös on poistettu tekstit tulee oksennus painu vittuun jne...
Eipä niitä ole minun mielestäni kukaan poistanut. Kyllä minä ne muistan, ihan liiankin hyvin.
joku kirjoitti:... Kaiken järjen mukaan sulla ei ole enää syytäolla loukkaantunut, koska tekstit on poistettu...
Niin kauan kuin sinulle ei ole minulle osoittamistasi solvaus, herjaus-, kiusaamis-, ja riidanhaastamisviesteistäsi minkäänlaista rangaistusta tai seuraamuksia koitunut, niin kauan tilanne on akuutti, avoin ja asia ratkaisematta.
joku kirjoitti:... Vai saatko sinä ainoastaan sanoa mitä huvittaa eikä kukaan saa loukkaantua, kun poistat tekstisi.
Voin minä tuon poistamani sanan viestiini uudelleenkin kirjoittaa, jos sinä sitä haluat?
Kerropa vielä sekin, minkä viestini olen poistanut? Jos et sellaista pysty osoittamaan, nimeämään tai kertomaan, ehdotan ettet levittäisi tuollaista väitettä, josta eittämättä saa sen kuvan ja käsityksen, niin kuin tuollaisia viestejä olisi ollut, ja että minä olisin ne myöhemmin poistanut.