Kuka lukitsi ketjut,

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kuka lukitsi ketjut,

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 14:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Koski arkipäivän sadismia. Sitä ohjeistettiin välttämään viesteissä, ettei pilata foorumin mainetta.
Älä kuitenkaan kysy minulta, miten arkipäivän sadismi viesteissä ilmenee (vaikka ketjun mukana poistuneessa viestissä pari esimerkkiä olikin). PP lienee ammattinsa pohjalta sen tunnistamisessa paras auktoriteetti täällä, joten ohjeistakoon uudelleen.

Minun mielestäni "hyvä" esimerkki arkipäivän sadismista on kiusaamisen, nimittelyn, "PAINUKAA VITTUUN!" -huutamisten, "Hyi saatana..." -viestien ja muun törkeän käytöksen sekä seurausten vähättely vain esim. "omintakeisiksi ilmauksiksi".

Luulen että arkipäivän sadismi on asiallisempaa.
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 14:38

Psykopatologia kirjoitti:Itse pyrin olemaan esimerkkinä. Pyrin suojelemaan varsinkin kaikkia muita kuin itseäni.

Mikset sitten juuri tee sitä?
Trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.01.2014 15:16

joku kirjoitti:Luuletko Kyllästynyt etten ehtinyt nähä kun otit siskoni mukaan herjauksiin...

Ketä olen herjannut ja millä sanoilla? Annapa kuulua, vai onko taas niin, ettei sinulla ole esittää mitään näyttöä tai edes esimerkkiä minun kirjoittamastani herjauksesta?

On käsittämätöntä, että minulle sekä minuun liittyen useita törkeitä ja riitaa haastavia viestejä kirjoittanut palstahäirikkö kehtaa syyttää minua herjaamisesta, vaikka en ole ainoatakaan asiatonta lausetta tai sanaa kirjoittanut.
joku kirjoitti:... Sanoit että poistat tekstin jotta muiden mielenrauha palautuu....

En sanonut "poistan tekstin" vaan "poistin sanan sisko". Joten, äläpä taas viitsi puhua omiasi minun sanomisistani. Kyseisen sanan sitten poistin, jotta Mirrin ja Helmenkalastajan mielenrauha ei järkkyisi, noin hirveän sanan (sisko) mainitsemisen vuoksi.
joku kirjoitti:... Myös on poistettu tekstit tulee oksennus painu vittuun jne...

Eipä niitä ole minun mielestäni kukaan poistanut. Kyllä minä ne muistan, ihan liiankin hyvin.
joku kirjoitti:... Kaiken järjen mukaan sulla ei ole enää syytäolla loukkaantunut, koska tekstit on poistettu...

Niin kauan kuin sinulle ei ole minulle osoittamistasi solvaus, herjaus-, kiusaamis-, ja riidanhaastamisviesteistäsi minkäänlaista rangaistusta tai seuraamuksia koitunut, niin kauan tilanne on akuutti, avoin ja asia ratkaisematta.
joku kirjoitti:... Vai saatko sinä ainoastaan sanoa mitä huvittaa eikä kukaan saa loukkaantua, kun poistat tekstisi.

Voin minä tuon poistamani sanan viestiini uudelleenkin kirjoittaa, jos sinä sitä haluat?

Kerropa vielä sekin, minkä viestini olen poistanut? Jos et sellaista pysty osoittamaan, nimeämään tai kertomaan, ehdotan ettet levittäisi tuollaista väitettä, josta eittämättä saa sen kuvan ja käsityksen, niin kuin tuollaisia viestejä olisi ollut, ja että minä olisin ne myöhemmin poistanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 15:36

Herjasit tuuvea vihjaamalla että hän on esiintynyt siskonaan!
Trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.01.2014 15:48

Trisse kirjoitti:Herjasit tuuvea vihjaamalla että hän on esiintynyt siskonaan!

En vihjannut mitään, vaan sanoin, etten tiedä, olivatko myös "Aavaton" ja "Nojis" nimimerkin joku/Tuuve/Maanvaiva/Lappalainen aliaksia, vai olivatko ne hänen siskonsa käyttämiä nimimerkkejä. Minulle kun tuo siskon olemassaolo on jäänyt epäselväksi.

Mitään herjaavaahan ei tuosta viestistä etsimälläkään löydy.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 15:49

Ahaa! :?
Trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.01.2014 16:20

Trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Itse pyrin olemaan esimerkkinä. Pyrin suojelemaan varsinkin kaikkia muita kuin itseäni.

En ryhdy asiaa täällä analysoimaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 16:45

Missä sitten?
Trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.01.2014 16:51

En missään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 16:56

Sittenhän olisit voinut kirjoittaa "En ryhdy asiaa analysoimaan."
Trisse

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.01.2014 18:31

Kyllästynyt kirjoitti:Voin minä tuon poistamani sanan viestiini uudelleenkin kirjoittaa, jos sinä sitä haluat?

Kerropa vielä sekin, minkä viestini olen poistanut? Jos et sellaista pysty osoittamaan, nimeämään tai kertomaan, ehdotan ettet levittäisi tuollaista väitettä, josta eittämättä saa sen kuvan ja käsityksen, niin kuin tuollaisia viestejä olisi ollut, ja että minä olisin ne myöhemmin poistanut.

Ai voitko? Ymmärtääkseni koko ketju viesteineen on poistettu. Ilmeisesti Psykopatologian toimesta.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.01.2014 20:46

Hilppa kirjoitti:... Toivoisin tarkennusta tuohon ja viestin uudelleen postittamista, koska ketju on poistettu. ...

Samoin toivon, koska en ollut tuolloin paikalla.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kuutar » 28.01.2014 21:42

Miksi Hilpan ketju poistettiin? Jäi asioita epäselväksi. Tästä en oikein pidä tällä foorumilla, että koko ketju poistetaan yksittäisten viestien takia. Sitten samaa keskustelua kuitenkin jatketaan toisessa ketjussa, olisi yksinkertaisempaa säilyttää vanha ketju ja poistaa siitä vaan ne yksittäiset viestit.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.01.2014 23:03

Kuutar kirjoitti:Tästä en oikein pidä tällä foorumilla, että koko ketju poistetaan yksittäisten viestien takia. Sitten samaa keskustelua kuitenkin jatketaan toisessa ketjussa, olisi yksinkertaisempaa säilyttää vanha ketju ja poistaa siitä vaan ne yksittäiset viestit.

Ei se ainakaan ylläpitäjälle/valvojalle yksinkertaisempaa olisi. Hirmuista räpeltämistä poistella monisivuiseksi venähtäneestä ketjusta viestejä yksitellen. Periaatteessa ylläpitäjä voisi delegoida osan urakasta moderaattorille, mutta kuten tiedetään, tällä foorumilla sellainen ei ole ihan yksinkertainen asia, koska moderaattori on jäävi siivoamaan.

Jos ketjussa on paljon asiattomuutta ja sivuraiteille luisumisia, on helpointa poistaa koko ketju.
Lukitseminen voisi olla vaihtoehto, muttei sekään aina hyvä ratkaisu ole, jos on paljon pois siivottavia tekstejä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 23:42

Jos siivottavana on ihminen on tilanne kaikkein hankalin...
Trisse

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2014 08:25

Psykopatologia kirjoitti:
Trisse kirjoitti:

En ryhdy asiaa täällä analysoimaan.

Asia ehkä on ollut itsestäänselvä joillekin jo pidempäänkin, mutta sanon nyt ääneen kun en pysty olemaan hiljaa:

Vaikuttaisi minusta siltä, että Kyllästyneellä ja PP:llä on hoitosuhde, ilmeisesti jo Tukiasema.netin ajoilta asti (2007). Koska Kyllästynyt on saanut kenkää monelta palstalta, tai ainakin kokenut tulleensa niissä pahasti väärinkohdelluksi, niin tämä Psykopatologia-foorumi on tavallaan perustettu (myös) hänen takiaan. Se, että Kyllästynyt on täällä tasa-arvoisempi kuin muut, selittynee noilla syillä, joita PP ei ala täällä analysoimaan. Uskoisin kuitenkin, että ko syyt ovat varsin päteviä ja asianmukaisia - eivätkä kuulu meille muille.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2014 10:54

Kahvi kirjoitti:Asia ehkä on ollut itsestäänselvä joillekin jo pidempäänkin, mutta sanon nyt ääneen kun en pysty olemaan hiljaa:

Vaikuttaisi minusta siltä, että Kyllästyneellä ja PP:llä on hoitosuhde, ilmeisesti jo Tukiasema.netin ajoilta asti (2007). Koska Kyllästynyt on saanut kenkää monelta palstalta, tai ainakin kokenut tulleensa niissä pahasti väärinkohdelluksi, niin tämä Psykopatologia-foorumi on tavallaan perustettu (myös) hänen takiaan. Se, että Kyllästynyt on täällä tasa-arvoisempi kuin muut, selittynee noilla syillä, joita PP ei ala täällä analysoimaan. Uskoisin kuitenkin, että ko syyt ovat varsin päteviä ja asianmukaisia - eivätkä kuulu meille muille.

Missä tilanteessa, ketjussa tai asiassa minä olen ollut täällä tasa-arvoisempi kuin muut???

En ole ketään kohtaan käyttäynyt niin törkeällä tavalla kuin sinä ja Tuuve, mutta kumpikaan teistä ole saanut minkäänlaista rangaistusta.

Kuka/ketkä täällä ovatkaan "tasa-arvoisempia kuin toiset"???
Pystytkö vastaamaan sanoistasi, Kahvi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.01.2014 11:55

Perustin Psykopatologia-foorumin (Kyll'styneen avustamana), koska kirjoittaminen
Tukiaseman perillisellä kävi mahdottomaksi helun moderoinnin möhläysten vuoksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.01.2014 13:59

Kyllästynyt,
onko meillä sopimattomia asioita (tms) keskenämme?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.01.2014 14:08

Siis sopimus, ei sopu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko